Стрес
Доброго дня. Хочу коротко описати ситуацію і сподіваюсь, що допоможете.
З дитиною приїхали з-за кордону додому, пішов до 1 класу я на роботу, чоловік живе за кордоном, причина повернутись була через стосунки в сім'ї . Зараз ми дома , дуже важко на роботі, стресую, нервую , але я туди не хотіла повертатись на роботу і важко прийняти рішення чи піти звідти чи ні, адже довкола всі говорять триматись роботи, бо для чого було навчатись.
Дитині дуже подобається школа, розмова про те щоб повернутись назад у Європу не хоче, а для мене було б там перспективніше. І тут я опираюсь на дитину, адже добре йому тут, а сама я не залишу дитину в країні де війна на бабусю і не поїду за кордон.
Не знаю як бути , щодня мене мучить питання : що робити? Як діяти? Куди йти на роботу ? Чи залишатись на цій що зараз , чи їхати за кордон з дитиною ?
Порадьте будь ласка , чи хоч в якому напрямку рухатись
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Правильно ли я поняла, что муж в Европе остался, вы вернулись в Украину?
Какой возраст ребенка?
Какие отношения с мужем?
Какая причина возврата?
психолог онлайн
Добрий день. Зміна місця проживання, зміни в складі сім'ї - це завжди стрес. Повинен прийти певний період адаптації до нових обставин.
Уточніть, будь ласка, на роботі важко і ви нервуєте, через що? Напружений графік, відносини з колективом, важкі умови праці, чи просто робота Вам не подобається?
Для початку потрібно розібратися чим би ви хотіли займатися? В якій сфері ви хотіли б працювати. Можливо на перший час, можна знайти роботу у вашій сфері, де будуть більш комфортні умови, а потім шукати що вам подобається, можливо почати навчання.
Якщо ви на 100% впевнені, що за кордоном буде краще вам і вашій дитині, то дитину можна поступово готувати до переїзду. Але добре подумайте, все ж таки тут у вас є рідні, близькі. Переїзд для дитини і для вас буде стресовим і знову буде потрібна адаптація.
Саме головне, що вам зараз потрібно - це подолати стрес, стабілізувати емоційний стан і пройти адаптаційний період до зміни умов, в цьому вам не завадить допомога психолога.
психолог онлайн
За безпеку себе, а тим паче дитини відповідаєте саме Ви. І це повинно бути в пріорітеті в наш скаладний час, а не побажання дитини, чи Ваші побажання. Якщо ви знаходитесь в відносній безпеці, то можете приймати рішення виходячи з можливостей. А ще поміркуйте наскільки для вас як для сім'ї, тобто Ви ,чоловік та дитина буде краще жити окремо чи все ж таки разом, і наскільки сім'я для Вас в пріорітеті.