Виховання трирічки
Дитина три роки. Стала дуже активна. На прогулянках хоче привертати до себе увагу чужих людей. Вона підходе до не знайомих, або знайомих дорослих . Може плеснути їх долонькою, куди попаде, замахнутись. Сказати щось неприємне, на кшталт, хочеш я тебе вдарю. В сім'ї ми так один з одним не поводимось. Дитині пояснюю, що так з чужими і взагалі будь ким вести себе не можна. Як дієво вплинути, ставе в незручне становище батьків. Робе це без агресії, ніби гра така в неї
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Не игра, а вполне осознанная манипуляция на вызывание страха.
цитата:
Може плеснути їх долонькою, куди попаде, замахнутись. Сказати щось неприємне, на кшталт, хочеш я тебе вдарю
В 3!!! года такому НЕ учатся у родителей. В 3 года такие проявления - это ВРОЖДЕННОЕ.
Судя по всему психопатия с нарциссическим элементом. Дети-психопаты любят подобные жестокие эксперименты с людьми, любят вызывать в других страх или растерянность. И с удовольствием наблюдают за этим, как в кино.
Предположу, сейчас начнете спорить и не соглашаться. Но! посмотрите чуть попозже, через лет 5. Эксперименты с людьми не прекратятся, а станут еще более изощренными. Было бы здорово, если ошибаюсь...но опыт работы с детьми показывает.
Действенно повлиять можно лишь!!! жесткой дисциплиной (психопаты уважают власть и силу - и только их) - останавливать удар своей рукой и лишать привычных удовольствий.
Відредаговано автором 21-05-2025 22:27:15
психолог онлайн
Доброго дня.
З Вашої розповіді можна зробити висновок, що дитина виховується в гарних умовах. В неї є відчуття безпеки та надійності. Це добре. Те, що дитина може проявляти свою агрессію, на мій погляд, теж дуже гарно.
В такому віці діти дуже егоцентричні. Майже завжди інших людей вони сприймають як об'єкти, а не особистості яким може бути боляче, неприємно. Тому нічого патологічного я в поведінці вашої дочки не бачу.
Я вважаю, що в такому віці для виховання краще використовувати позитивне підкріплення або ігнорування. Коли зробила щось гарне - похвалити, обійняти, посміхнутися. Коли робе щось погане - сказати, "так робити не треба" і ігнорувати звернення, якщо це можливо.