Покарання у садочку
Доброго дня! Моя трирічна дочка завжди була дуже активною і дуже емоційною, її надлишок емоцій виливається в кусання або може вдарити якщо якийсь конфлікт, є така звичка і я бачу що їй важко себе контролювати, хоч вибачається і обіцяє що так не буде. Зараз це вже менше вдома, я б сказала рідко порівняно з тим як раніше, я багато пояснюю, але бачу що вона і не др кінця розуміє це все і себе погано контролює при емоційному збудженні в компанії дітей, іноді добре грається, а іноді ні. Я впевнена, що вона це переросте, як було і з її двоюрідними сестрами в їх дитинстві. Сьогодні дочка сказала що не хоче ходити в садок, бо її за те що вона ображає інших діток закрили в туалеті. Може це й було не довго і няня не знала що робити з нею, але переживаю як це вплине на дочку, з іншого боку розумію, що страждають інші діти
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Григорівна Веленко
Длньку треба буде показати дитячому психологу і невропатологу або психіатру, тому що психолог (дитячий або сімейний, в будь-якому випадку працюватиме і з донькою, і з Вами) може навчити доньку технік управління своїми емоціями, щоб вона краще керувала своїми діями і не встрягала у конфлікти. А лікар потрібен для діагностики можливих неврологічних особливостей дитини, таких як РДУГ (розлад гіперактивності та дефіциту уваги). Дітям з РДУГ буває важко керувати своїми емоціями, їм важко всидіти на місці, вони бувають схильні до ризику та гостро реагують на конфлікти, тому потрібен комплексний підхід з залученням різних фахівців.
Закривання в туалеті тут дійсно не варіант, бо воно лише ізолює дитину в не навчить її керувати емоціями і контактувати з зовнішнім світом. Також важливо в цій темі те, як Ви в повсякденному житті проявляете агресію і як справляєтесь з гнівом. А також, як реагуєте на бажану і не бажану поведінку доньки, як виявляете співчуття до неї, коли вона емоційно себе поводить, тощо.
Доповнення від автора
Якщо в дитини нормальна концентрація уваги, то це може бути Рдуг? Вона коли зайнята справою спокійно себе поводить
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Це питання краще за все поставити лікарю, бо я як психолог не можу ставити діагноз. РДУГ буває з переважанням порушення концентрації уваги, з переважанням гіперактивності і змішана форма. Але у дитячої імпульсивності можуть бути й інші причини, тому обов'язково показати дитину неврологу і психологу очно.
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Здравствуйте!
Когда-то, в пору моей молодости и учебы в ВУЗе к нам приезжали с семинаром психологи из Великобритании.
Они работали с трудными детьми и делились с нами, тогда еще студентами-психологами, секретами своего мастерства. За что им большое спасибо. Так вот, одним из методов при агрессивном и неконтролируемом!!! поведении ребенка было помещение его в специально изолированную комнату с мягкими стенами (изолятор) с предварительным!!! проговариванием условия для ребенка: "Бить и кусать других - нельзя. Побудь здесь, успокойся и подумай. Как успокоишься - сразу выйдешь отсюда".
Понятно, что туалет в саду - это НЕ специальная комната с мягкими стенами, но что-то вроде того. И если Вашему ребенку проговорили условия ее выхода оттуда, и НЕ проявляли грубости, не обижали в процессе, то в принципе это допустимая мера при данном агрессивном и опасном для других поведении.
И особенно травмировать ее не может. Повторюсь: важно!!! КАК это делалось?
Но, поддерживаю коллегу, гадать тут не имеет смысла, нужно показывать ребенка - и психиатру, и детскому психологу. Обоим!
Каждый может найти у ребенка что-то свое. А Вам это поможет решить проблему.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 377628 для Павел Леонидович
Дякую, я зрозуміла про що ви кажете і моя думка дещо змінилась, ніж була до цього