Депресивний стан
Мені 27 років. Після народження дитини (9 місяців) стали проблеми з головою. В мене вічна апатія, я завжди в стані пригнічення і очікую якогось нещастя. Мені спочатку здавалося, що я маю скоро померти і коли ложила донечку спати, постійно плакала і прощалася з нею. Пропила мікстуру Павлова, ніби попустило. А тепер знову те саме. Якщо в мене невдача в торгівлі я впадаю в депресію. Мені постійно хочеться плакати і я плачу. Я роздратована, я на всіх кричу і не можу справитися з своїми емоціями, з чоловіком завжди в конфлікті, хоча я реально не розумію, як він мене витримує, я просто нестерпна. На людях я нормальна і ці думки мені здаються зовсім безглуздими і безпідставними. Але як тільки приходить ніч, хочеться "вити вовком". В мене немає думок про суїцид, я дуже люблю життя і хочу жити, але думки, що я колись помру мене пригнічують тепер. Хоча я здорова фізично, в мене все нормально.
Це після родова депресія? В юності також мала такі депресивні стани (нещасна любов, переживання шкільних невдач, але таке у багатьох буває).
А тут... Я не знаю, як мені з цим справитися і як вийти з цього стану. Часом мені зовсім нормально і наче нічого і не було, а часом як сьогодні...
Я вже 4 місяці не сплю повноцінно, дитина постійно просинається. Нині вона спить і в мене є час лягти і спати, але я сижу і плачу... Мене просто це все вбиває. Я не хоу ділитися з домашніми, щоб нікого не замсучувати і щоб ніхто за мене не переживав. Я дуже надіюся, що справлюся з усім сама, але самій часом не виходить... ПІдкажіть мені, що робити в такій ситуації? Як справитися з емоціями і тримати "голову" в порядку?
Вопрос от: ; Возраст: 27
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Добрий день Юлія!
Ваш стан подібний на післяродову депресію. Остаточно діагноз Вам може поставити невропатолог або психіатр. Не лякайтесь, в цьму нема нічого страшного. Багато молодих мам страдають післяродовою депресією, так звана "бебі блюз". Вона успішно лікується легкими антидепресантами під контролем лікаря. Виникає під впливом гормональних змін, які відбуваються в організмі жінки. Також потрібні консультації психолога. Тому, що за кожною депресією, навіть ендогенного характеру є ще психологічні причини.
Ви пишете, що буже боляче реагуєте на відсутність продажу і інші невдачі в житті теж важко переносите. Невдачі в житті бувають у всіх без винятку, а от реакція на них різна у кожного.
Не тримайте все в собі, поділіться з родичами своїми переживаннями, вони повинні Вас підтримати. Коли Ви страждаєте, вони це відчувають і не знають в чому справа, можливо думають, що в цьому їхня вина.
Бажаю Вам душевного спокою і радості материнства!
З повагою, Резнік Галина!
психолог онлайн
Доброго здоров"я!
Дійсно це схоже на післяпологову депресію. Ви просите "Підкажіть мені, що робити в такій ситуації?". Спробую. Якщо Ви звернетесь до психіатра, то звісно він Вам буде допомогати, але так як його навчили, так як він знає. Тобто він Вас буде лікувати ліками. Але ліки не вчать Вас "..справитися з емоціями і тримати "голову" в порядку ..". Я більше скажу, що при депресіїї ліки не завжди допомагають, а бувають випадки коли вони роблять стан людини ще гірше. На мою думку лікуватися ліками потрібно тільки в самих складних випадках, при тяжкій депресії, а потім потрібна психотерапія. Якщо депресія помірного, середнього або легкого ступеню то кращій результат дає психотерапія. При тяжкій депресії потрібна комбінована терапія (ліки +психотерапія). Але ступень важкості можно визначити на консультації спеціаліста.
Після лікування антидепресантами депресія може повторюватись.
Якщо застосовувати наприклад когнітивно-поведінкову терапію, то людина в подальшому сама стає собі психотерапевтом і не доводить себе до депресії.
Тому порада така (яку доречі Ви можете не виконувати). Зверніться на консультацію до психолога/психотерапевта, який працює з такими проблемами. Цю консультацію можна провести і через Скайп. Будут питання -звертайтесь. Щасти.
психолог онлайн
Я бы не ставила сейчас диагнозов, с послеродовой депрессией не все так просто. А занялась конкретными трудностями, которые сейчас беспокоят.
По вашему письму очень много вопросов возникает. Точно не для решения онлайн.
Но вот что хочется сразу сказать, вы пишете "Я дуже надіюся, що справлюся з усім сама, але самій часом не виходить.." - почему вы решили справляться сама? Почему не просите о помощи? Почему не ставите близких в известность о своем состоянии? Почему держите в себе? Это, кстати, один из механизмов, способствующих развитию депрессивного состояния.