Залежність від інтернету
З початком війни я почала більше читати новини, слідкувати за подіями. З часом я помічаю, зо просинаюсь і відразу беру телефон в руки. Не хочеться нічого робити, бо раптом я пропущу щось важливе. Раніше було легко відмовитися від інтернету, а зараз я дуже за цим слідкую. Як менше часу проводити в інтернеті? Від чого виникає така залежність? І як її подолати?
Вопрос от: ; Возраст: 21
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Доброго дня, Аліно.
У Вашому випадку, це реакція психіки на стрес, обумовлений війною. Тобто, Ви дивитесь новини, щоб відчувати контроль над ситуацією.
Скажіть, будь ласка, як ви себе почуваєте останнім часом? Що окрім перегляду новин допомагає Вам відчути, що Ви можете керувати власним життям? Що б могли робити замість перегляду новин?
психолог онлайн
Доброго дня, Аліно!
цитата:
Як менше часу проводити в інтернеті?
Будь-яка залежність має свою мету. От, наприклад, Ваша залежність домомагає справитись з чим? Як думаєте, яку потребу вона задовольняє?
Уявімо, що Ви її позбавились, що буде відбуватись у Ващому житті і загалом з Вами? Що може прийти на заміну залежності?
Виходить так, що Ви обираєте найбільш легкий і доступний спосіб зайняти себе. При цьому чимось жертвуєте. Щось втрачаєте. Напевне, можливості...
Отже цінність контролю ситуації, а через нього і відчуття уявного спокою замість тривоги змушують Вас багато часу приділяти інтернету. Натомість, якщо уважно подивитись навколо, можна знайти чимало альтерантивних засобів допомоги собі у вирівнюванні внутриішнього емоційного стану.
Вважаю, кілька консультацій психолога допоможуть подолати означену залежність. Звісно, не без Ваших свідомих зусиль. Ответ отредактирован автором 14-05-2022 16:57:34
психолог онлайн
Если раньше Вам
цитата:
було легко відмовитися від інтернету
то у Вас сейчас не возникла зависимость.
цитата:
бо раптом я пропущу щось важливе.
А скорее появилась тревожность.
С которой Вы пытаетесь справиться с помощью времяпровождения в интернете.
цитата:
І як її подолати?
С помощью индивидуальной работы с психологом.
Вы рассматриваете такой вариант решения Вашей проблемы?