Общение на передовой
Муж на передовой. Как мне с ним общаться, поддержать после боя, потери друзей? Как правильно себя вести в разговоре?
Вопрос от: ; Возраст: 53
нравится: 1 из 1
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
цитата:
Как правильно себя вести в разговоре?
Вас что-то смущает?
В чем заключается проблема?
Отчего возник вопрос о "правильности" ведения разговора и поддержки мужа?
Дополнение от автора
Я не могут подобрать слова.
Типа держись, береги себя, ждем тебя использую, а как еще?
психолог онлайн
цитата:
держись
Это не самый лучший вариант.
Важно говорить о своих чувствах.
Вы его любите? Скучаете? Переживаете за него?
Ваше сердце что Вам подсказывает - как и что говорить мужу?
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Наталя Нізамутдінова
Наталія Крилова
Мария Валериевна Радченко
Добрый день. Можете просто спросить у него, о чем бы хотелось поговорить, что хотелось бы услышать. Можно поговорить о чувствах. Можете рассказать о том, как у Вас прошёл день, о банальных мелочах, которые позволят ему мысленно приблизится к Вам или погрузиться в обыденные моменты. Можно вместе обсудить что-то приятное из прошлого или обсудить что-то приятное, что вас обоих может ожидать в будущем.
психолог онлайн
Доброго дня ValDnepr! Ваше питання дуже доречне зараз, адже дійсно, дуже важливо знати як спілкуватися з коханими, які знаходяться у стані воєнних дій... Чоловікам наші сльози та стогін абсолютно не потрібні, вони там саме для того, щоб ми почували себе захищеними... Окрім того, жіночі сльози та жалоби лише чоловіків виснажують, а їм потрібні сили... Тому, згодна з колегою, говоріть про якісь дрібнички зі свого життя, діліться почуттями, розповідайте про дітей, якщо вони є, про домашніх смішних тваринок - він повинен відчувати, що Ви так само близькі як і раніше... І що Ви у безпеці.... Посилайте йому енергію любові, щастя, тепла... І можете говорити чоловіку, щоб він робив те, що повинен робити, а Ви станете молитися за нього - це додасть йому сили і перестане зв'язувати його та заважати, коли потрібно діяти рішуче... Як це не дивно, але жіноче очікування та переживання більше приносять шкоди. аніж допомагають... А щоб енергія любові в Вашій душі прибувала, краще привчити себе починати свій день із спілкування з Творцем: молитви, медитації, духовні практики... Подумки плоди від молитов віддавайте чоловіку... Адже всім відомий вже факт з Другої світової війни - вижили всі чоловіки, яким монашки просто зашили в гімнастерки листочки з написаним Псалмом 90... Що вже говорити, якщо цей псалом на чоловіка читати кожного дня... І обов'язково женіть від себе погані думки, бо рідні люди дуже сильно відчувають жіночі енергії, вірте і по вірі Вашій буде дадено Вам!Ответ отредактирован автором 09-05-2022 14:06:23
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Доброго дня. Розумію, як це складно підтримати, особливо, якщо самій складно. А при втраті побратимів нічим не допоможеш, тут можна тільки щиро поспівчувати. Військове братерство міцне і люди справді стають близькими.
Чоловікові важливо знати, що його чекають і що у вас все добре. Не "оплакуйте" його, а доносіть думку, що він має вижити і ви вірите в нього, в його вміння і навички, які там потрібні.
Якщо він буде знати, що у вас все ок, йому буде легше зосередитись на своїх задачах, а не тривожитись, що не може вам допомогти щось там вирішити.
Він для того там, щоб ви тут жили, тому продовжуйте жити попри все.
психолог онлайн
Когда человек находится в зоне боевых действий, часто его эмоциональная часть замораживается, на первом плане - вопрос выживания. Однако любовь и поддержка, искренняя энергия заботы и тепла очень для них важна.
Поэтому разговаривайте с ним, как обычно. Поддерживайте, делитесь теплом, если он готов принять вашу поддержку. Не обижайтесь, если с его стороны разговор будет более сдержанным, чем обычно.
И, конечно же, ему будет спокойнее, если он будет знать, что с его семьей, которую он защищает, все в порядке.