Як зберегти психо-емоційний стан?
Які поради ви дали б, щоб зберегти свій психоемоціний стан під час війни, щоб попередити посттравматичний стресовий розлад? через цю напругу та стреси хочеться дізнатись якісь корисні поради якими можна користуватися, щоб допомогти собі та рідним .
Вопрос от: ; Возраст: 20
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
цитата:
посттравматичний стресовий розлад
Отчего Вы решили, что у Вас или у Ваших родных обязательно будет посттравматическое стрессовое расстройство?
психолог онлайн
Анна, доброго часу доби!
1. Розділіть сфери впливу: що можу контролювати, що не можу котролювати. Концентрувати увагу лише на питаннях, які Ви можете контролювати, та якось змінити.
2. Інформаційна гігієна - новини дивитесь 2 рази на добу6 вранці 5-7 хвтилин сьорфінг, та в обід. За 3-5 годин до сну ніяких новин про війну!
3. Вивчить та кожного дня практикуйте як прийом ліків техніки стабілізації - можна знайти в інеті.
4. Робіть медитативні вправи 2-3 рази на тиждень.
5. Знайдіть людей, про яких Ви могли б подбати - батьки, сусіди похилого віку. Намагайтеся уникати розмов про війну, беріть ініциативу у свої вуста - розповідайте якісь цікаві, веселі історії, або обговорюйте книгу \ фільм.
6. Знайдіть психотерапевтичну группу підтримки. Це, як правило раз на тиждень - вони дуже допомагають.
7. Якщо є можливість - попрацюйте з психологом індивідуально.
Мудрості Вам та подбайте про себе!
психолог онлайн
Доброго дня, Анно.
Погоджуюсь з порадами, які до мене дала колега.
Також раджу відслідковувати свої емоції та не подавляти їх, а старатись обговорювати з близькими або направляти у якесь русло.
Продовжуйте піклуватись про себе і займатись повсякденною рутиною, щоб відчувати, що Ви маєте позитивний вплив на власне життя. Продовжуйте робити те, що Вам приносило задоволення у довійськовий період, а якщо це неможливо або Вам бракує сил - намагайтесь більше відпочивати і бути "в моменті".
Якщо у Вас є ресурс - можете підтримувати інших людей та/або волонтерити, якщо ресурсу немає - це теж нормально, і Вам варто робити щось хороше і корисне для себе, бо це теж дуже важлива справа.
психолог онлайн
Добрий день, пані Ганно.
Звичайно, є набір стандартних технік та вправ, які спрямовані на стабілізацію психоемоційного стану людини. У відповідях моїх колег Ви їх знайдете.
Щодо порад з цього питання, то для того, щоб їх давати необхідно розуміти, який стан у Вас зараз і до якого хочете дійти. Це визначає правильний вектор руху.
Необхідно розуміти, що саме з Вами сталося за час війни і з чим пов'язані напруження та стреси.
Які причини, що Вас турбує можливість зіткнення з ПТСР?
Та звичайно, чим викликана необхідність допомоги близьким і про яку допомогу йдеться.
психолог онлайн
Анна, добрий вечір! Способи , які допомагають інтегрувати травму : ресурс і приймати підтримку від інших. Бути включеною у процес Перемоги над рашистами! Багатократне повторення і розповідь історії пере життя травмуючих подій, проживати свої почуття! І дати собі час, бо війна
Ще не закінчилась. Вона продовжує травмувати нас. І вірити у Перемогу! Додавати у життя гумор. Жити!