Як жити далі
Друзі хочу запитать нормальної людської думки я просто вже запуталась і незнаю що робити далі і як жити ! ?
Хочу розповісти свою історію з свого життя і що трапилось і постаратись знайти вихід. Бо чесно кажучи вже руки не підіймаюця ні нащьо. Та все частіше мене почала переслідувати думки щоб зі мною щось сталося але мої діти мене ще стримують! Так поїхали два роки назад я взяла кредит на відкриття власної справи підтримки від чоловіка я не бачила ні одного дня він що тільки робив то мене принижував, ображав було таке що і руку підіймав. Так але я старалась зібратись силами думками , і йти далі але з початком війни все взагалі пішло наперед косяк я працюю офіційно що правда кажучи моя заробітна плата стала мінімальна чоловік теж втратив роботу, потім пішло все дедалі гірше бо за кредит потрібно з сплачувати а нічим бо моєї зарплатні не вистачало , пройшло трохи часу чоловік влаштувався на роботу поробив трохи і знову залишився без роботи. А зараз така ситуація я звернулась до юристів про допомогу стосовно кредиту а мій чоловік мене почав принижувати ображати що я дурочка і в мене нічого не вийде. Підтримки з його сторони немає ніякої тільки образливі слова в мою адресу і безкінечні приниження. Ще на днях потрапила до стоматолога виходячи від нього я сідаю до машини а мій чоловік питає в мене чи я в нього відсосала! Знаєте незнаю навіть що робити далі бо я вже себе почуваю психічно хворою людиною за безкінечні приниження . Як все це пережити і що робити незнаю!?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Ирина Терещенко
Доброго дня!
Ви пишете, що допомоги від чоловіка немає жодної. Тільки приниження та образи.
Навіщо залишаєтеся із чоловіком? Що тримає у таких відносинах?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Так поїхали два роки назад я взяла кредит на відкриття власної справи підтримки від чоловіка я не бачила ні одного дня він що тільки робив то мене принижував, ображав було таке що і руку підіймав. Так але я старалась зібратись силами думками , і йти далі але з початком війни все взагалі пішло наперед косяк я працюю офіційно що правда кажучи моя заробітна плата стала мінімальна чоловік теж втратив роботу,
Скажите, а что Вас держит в этих отношениях? Ка-то так Ваша история переживается, что Ваш муж на фоне Вас переживает свой не успех. Возможно, что Вы на его фоне, не смотря, все трудности, к чему-то стремитесь.
психолог онлайн
Доброго дня, Вікторія.
Війна, фінансові проблеми, фізичне та психологічне насилля від чоловіка, відсутність стабільності та безпеки – ви живете в хронічному стресі, а це дуже негативно впливає як на фізичне, так і на психічне здоров’я. В таких умовах вкрай складно зберегти адекватне сприйняття себе, свого життя, важко мати впевненість у своїх вчинках, особливо коли немає підтримки від близької людини.
Ви питаєте: «Як жити і що робити далі?». Відповідь залежить від того, чого саме хочете ви, як ви хочете жити, де і з ким. Ніхто не знає, що для вас буде придатним. Тому потрібно шукати відповіді в собі, а коли знайдете, то будувати плани, як цього досягти.
Вам зараз дуже потрібна людина поряд, яка зможе розділити з вами страждання, вислухати вас, бути поряд, поки ви шукаєте рішення. Це може бути хтось з рідних, друзів, колег. Головне, щоб людина мала бажання бути з вами поряд і не засуджувала, не оцінювала, а дала змогу вас поділитися тим, що болить. Якщо в вашому оточенні не має такої людини, зверніться за психологічною підтримкою. Пошукайте в Інтернеті – зараз багато психологів надають безкоштовну допомогу, працюють групи психологічної підтримки.
Також важливо підтримати себе простими речами: добре харчуватися, дотримуватися здорового режиму дня, висипатися, багато гуляти на свіжому повітрі.
Ви можете пошукати історії людей, які перебували в таких складних умовах, як ви і змогли найти вихід, вирішили свої проблеми. Досвід інших людей може стати підказкою, як вам далі жити і що робити.
Насилля в родині впливає на мислення жінки, вона втрачає впевненість в собі, їй здається, що вона сама ні на що неспроможна, що вона не може себе захистити і впоратися з труднощами. Жінка може відчувати себе у глухому куті, тому дуже важлива допомога інших людей. В Україні існує безкоштовна національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, ви можете зателефонувати і отримати консультацію психологів, юристів та інших спеціалістів.
Відредаговано автором 20-03-2023 18:29:00
психолог онлайн
цитата:
Так поїхали два роки назад я взяла кредит на відкриття власної справи підтримки від чоловіка я не бачила ні одного дня він що тільки робив то мене принижував, ображав було таке що і руку підіймав.
Вихід може бути лише єдиний - виходити з ролі жертви. Адже тільки жертва може дозволяти знущатись над собою і залишатись надалі в стосунках.
Ви погоджуєтесь?
З ролі жертви бажаєте вийти?
Відредаговано автором 20-03-2023 18:34:08