Нав‛язливі думки
Всім привіт!
Завчасно хотіла б сказати, що я враховую поради і рефлексую, я визнаю свої проблеми і намагаюсь їх вирішувати.
Попередньо я вже задавала тут запитання, психологам, що відповіли - дякую за відповіді!
Хотілось почути ваші думки про мою ще одну серйозну проблему, через яку я останнім часом молю про пощаду щодня, буквально.
Останній раз подібна проблема була влітку, мої думки з акцентуацією на секс, сексуальні розлади та насилля, а також про смерть моєї сім'ї почали з'являтися тоді. Я дуже активно брала участь у поширенні випадків сексуального насилля, мене сильно лякало все з цим пов'язане, в особливості у ставленні дітей, я щиро хотіла допомогти і допомагала. Я настільки сильно заглибилась в тему власної безпеки, безпеки моєї сім'ї та інших людей, що витрачала багато часу на це.
Раптово я почала боятися, що я також здатна на насилля, в мене з'явилися неконтрольовані думки про це. В мене з'явилася напруга в тілі, сильна тривожність. В мене ці думки не викликають задоволення, мені просто страшно. Я боюся зашкодити своїм майбутнім дітям і можливих фетишів на насилля і на примушення до сексу, а також на садизм.
Як наслідок, щоб заспокоїти себе і зменшити свої страхи я шукала підтвердження тому, що я нормальна, тож почала дивитися воєнні фільми та жахи, через що побачила ще багато чого, чого не хотіла бачити. Замкнене коло.
Мені важливо дізнатися, як відрізнити нав'язливу думку в сексуальну фантазію, а також як від цих думок тікати, чи можливо з ними змиритися...
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
Доброго дня!
Від сексуальної фантазії людина, зазвичай, отримує задоволення, і вона може бути як довільною, так і мимовільною. Нав'язлива ж думка виникає автоматично і викликає в людини сильну тривогу і бажання якось зняти напругу за допомогою нав'язливих дій чи подавити саму думку.
Я думаю, що у Вас нема сексуальних розладів, просто у Вас дуже висока тривожність, і психіка інтроектує (проектує на себе) ті теми, яких боїться. Люди, які страждають від інтрузивних думок, не є небезпечними для суспільства і не спроможні на скоєння навмисного немотивованого насильства, тож про це можна не хвилюватися.
Для діагностики обсесивно-компульсивного розладу слід звернутися до психіатра, а для психологічної допомоги - до психотерапевта.
Відредаговано автором 01-04-2024 06:54:16
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
а також як від цих думок тікати, чи можливо з ними змиритися...
Точно не тікати і не миритись(!)
Вихід - у поверненні собі СВОГО ВЛАСНОГО життя, наповненого творчістю, взаєминами, радістю, реалізацією бажань, які проростають, коли їх натхненно плекають. Тих бажань, що дають людині розкритись і реалізуватись.
Йдучи цим шляхом, потреба в нав'язливих думках відпадає сама собою. У складних випадках допомагає психотерапія. Не листування і не банальне спілкування про проблему. А пошук її чиників, їх пропрацювання, а також вихід на інший спосіб сприйняття та вираження себе(!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363662 для Марія Радченко
Щиро дякую за відповідь!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363668 для Володимир Анатолійович
Дякую за відповідь!
Я вже готуюсь до отримання професійної допомоги, зараз в мене це пріоритет)