нагнітаючі думки навязливі шо я можу бути не найсиішнішим і не в центрі уваги через це дуже зле
Доьрий вечір не знаю навіть як описати таке відчуття
Але завжди я себе почував афігенно
Не зажумуючись за це
Але коли в моє оточення помінялось кардинально
Повінстю нові люди
В старій команіі я щавжди був заваділою тудас сюда
новій компаніі також так було до поки я не почав зустрічати людей якц такі самі як я
Заваділи завжди в центрі уваги туда сюда
впринципі в мене нічого не помінялось я так і лишився такии
Але тепер через шо я сюда пишу
після того як я почав зустрічати таких людей
Кожен день та кожен раз коли я йду в компанію
Я постійно думаю не про то щоби відпочити чи кайфанути
А про то
Шо я маю бути найсиішнішим я маю рощвеселити я маю бути то сьо
Прікол в чому я таким і був і є
Просто я тепер сумніваюсь в кожній своій діі я боюсь шось сказати навіть коли хочу я сумніваюсь в своій впененості
Бо боюся шо люди не сприймуть або не посмться з якогосб жарту
В моій компаніі є також один заваділа і коли він починає всіх веселити і бути в центрі я починаю сумніватись в собі я сижу без настрою і дуже не приємно
Ці думкт мене переслідують постійно і від них тіки настрій псується
немає енергіі ні нашо
Можливо звучить ця ситуаціі по дурному ахахахах я це розумію
але коли я просинаюсь з уими думками і лягаю спати це дуже нагнітає
Чесно кажучи навіть не знаю як це правильно почуття описати через шо мене кнокреето не файно
Але шось таке
Питання від: ; Вік: 19
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
У Вас зараз соціальна тривожність, спричинена зміною колективу і відчуттям, що Ви більше не в центрі уваги. Екстравертовані люди також потерпають від соціальної тривожності, яка змушує їх почуватись погано. Адже екстраверти відчувають життя більш наповненим, коли мають багато контактів із зовнішнім світом, а тривога заважає повноцінно комунікувати.
А відчуття пригніченості через те, що хтось інший привертає до себе увагу, а не Ви, може сягати корінням ще до Ваших дитячих років і певних особливостей батьківсько-дитячих стосунків (наприклад, не вистачало уваги від когось із батьків, або якась інша проблема).
Також у Вас може бути демонстративний розлад особистості (коли людина любить увагу публіки і шукає насичених емоційних контактів) і нарцисична травма, яка проявляється в бажанні бути першим в будь-якому колективі.
Щоб впоратися з негативними думками про себе і страхом не сподобатися, раджу звернутися до психолога. Ви не мільйон доларів, щоб усім подобатись, але якщо у Вас буде відчуття самоцінності, то Ви краще перенесете фрустрацію від чиєїсь неприязні + людям теж буде з Вами комфортніше, бо Ви у собі впевнені.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363525 для Марія Радченко
Доброї ночі!
Велике дякую, що найшли час відповісти мені
Я не бажаю всім сподобатись
Просто мені подобається бачити коли лбдина без настрою а під час розмови зі мною я можу підняти цей настрій їй
Мене заряджяє енергією коли піднімаю настрій людям
Яку ви можете дати пораду щоб впоратись з тим , що коли якась людина бере ініціативу в компаніі
Щоб я не думав, чому я не взяв цю ініціативу чому саме я зараз не веселю людей, можливо я не достатньо такий такий або сякий
А щоб я насолоджувувався проведенням часу зі всіма щоб та людина мене не дратувала
І я почувався вільним в розмові без зайвих думок
Був би дуже вдячним за пораду!