ОКР
Добрий день. В певний момент (не пам'ятаю, коли саме) я почав помічати, що страждаю на ОКР. Шукав у інтернеті, читав книжки з приводу нав'язливих думок і все дійсно сходиться. Мене постійно турбують нав'язливі думки з приводу того, що може щось трапитись (я знаю, що ці думки не мають ніякого зв'язку з реальністю і це лише моє ОКР). Коли говорю про це комусь, то відразу в голову надходить здоровий глузд і усвідомлення, що про це немає сенсу турбуватись, але як тільки залишаюсь наодинці – відразу лізе у голову щось нове. Постійно, коли вирішується одна обсесія, різко з'являється інша. Через це я взагалі змінив смартфон, бо цілий місяць у голові була нав'язлива думка, що компанія їх у будь-який момент може заблокувати і я залишусь без зв'язку. Після зміни смартфону дійсно все налагодилось, але я зрозумів, що причина була не в реальній загрозі, а в моєму ОКР, відповідно тому з'явилась ще нова обсесія, а за нею ще одна і ще. Страждаю цим більше року і розумію, що ніякі поради з приводу того як з цим боротись не допомагають, тому залишається варіант йти до психолога. Але боюсь, що і це не допоможе, тому підкажіть, чи ефективно це і як приблизно проходить заняття з психологом який спеціалізується на ОКР-пацієнтах.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Ірина Миколенко
Олександре, так, у Вас ОКР, що є проявом тривожного розладу.
Головний принцип – нав'язливіих думок не боятися та не відштовхувати. "Ну і що, прийшли думки і підуть"
Можливо, є проблема, ситуація та бажання вийти із ситуації. Але Ви не даєте права собі вийти із ситуації.
Нав'язливі думки - це думки плюс емоції, а також втрата впевненості у собі.
Все це Ви можете обговорити з психологом.
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Олександре!
цитата:
чи ефективно це і як приблизно проходить заняття з психологом який спеціалізується на ОКР-пацієнтах.
Окрім терапії з фахівцем, інших ефективних заходів не придумали.
Психолог разом з Вами буде досліджувати, коли вперше проявились нав'язливі думки? Після яких подій? Які почуття тоді виникли? Яким чином Ви собі допомагали з ними впоратись? Тобто буде досліджувати притаманні Вам механізми вгамування тривоги/страху і т.д.
А потім допоможе опанувати способи приборкати ОКР через ведення щоденника, пропозицій зменшувати поступово час на реалізацію обсесій і компульсій, пересувати їх у часі на декілька хвилин і т.д. і т.п.
Паралельно пропрацьовуються аспекти самооцінки і впевненості в собі, поводження з емоціями, установками, потребами і актуальними бажаннями.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Олександр, добрий день! Колеги достатньо аргументували ефективність роботи з психологом, або психотерапевтом у випадку обсесивних проблем. Добавлю лише, що у вашому дописі вже є відповідь на ваше ж питання. Ви пишете: «Коли говорю про це з кимось, то відразу в голову надходять здоровий глузд і усвідомлення, що про це немає сенсу турбуватись, але як тільки залишаюсь наодинці - відразу лізе у голову щось нове». Індивідуальні сесії з психологом - це саме розмова, ваша розповідь про ситуацію і про себе, яка повертає «здоровий глузд і усвідомлення».
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
ОКР - возникает когда, у человека нет нормального выхода его эмоциям - когда он многое держит в себе... когда есть какието запреты - которые чаще всего ктото навязал ... заставил так жить по таким правилам - стереотипам.
По тем правилам которые вы не хотели принимать, но приняли - возможно строгие родители, строгое воспитания или какието лишения в детстве сыграло свою роль - и все это потом усилило тревожность ... которая привела к ОКР.
Когда вы не живете своими желаниями - как хотите вы.
Чего вы хотите?
КОГДА ВАМ НЕ ДАЛИ ДОСТАТОЧНО УВЕРЕННОСТИ ЧТО ВСЕ ХОРОШО И ВСЕ СТАБИЛЬНО - в детстве еще.
Ну и еще - мозг просто привык уже мыслить негативно - ваша же задача научится переключаться мыслить позитивно - тревожные люди обычно с сильным самовнушением - то есть что себе внушишь, то потом и будет.
Так вот, если у вас такой механизм мышления - психики - то лучше всего учится думать позитивно - внушать себе самому себе от обратного - что все будет хорошо - что вы справитесь.
Верить себе - нужно просто верить себе.
Навязчивые мысли от неверия себе - неверия в хорошее будущее - и не доверие пространству и миру ( людям или организациям) - все это вот на проработку с психологом.
Тут нужна комплексная терапия и с психологом - и с психиатром.
У психолога - разбираете свои страхи опасения - которые снижают тревожность.
А психиатр назначает - мед. лечение.
психолог онлайн
Добрый день@
цитата:
страждаю на ОКР
ОКР - это заболевание.
Поэтому если у вас действительно есть это расстройство, то в первую очередь, вам нужно обратиться к психиатру и пройти медикаментозное лечение.
И уже после этого
цитата:
йти до психолога.
цитата:
Але боюсь, що і це не допоможе, тому підкажіть, чи ефективно це і як приблизно проходить заняття з психологом
У вас есть страх работать с психологом.
Поэтому пока вы не уменьшите свои страхи с помощью медикаментов, никакие рассказы специалистов о том,
цитата:
чи ефективно це і як приблизно проходить заняття з психологом
вам не помогут, к сожалению.