Я не розумію, що зі мною.
я хочу зрозуміти, що зі мною. я відчуваю постійну втому, смуток, я плачу з будь-якого приводу, чи то невелика невдача чи лайка батьків мене за щось. Під час навчання я просто могла відкрити підручник і заплакати або дивитися на приклад з математики і заплакати, розуміючи що я дурна і нічого не розумію. Я втратила інтерес до речей, чим раніше сильно захоплювалася, будь то якась гра чи хобі. Я зовсім не виходжу на вулицю, на вулиці літо, а я не хочу виходити нікуди і лише сидіти вдома. Також мій апетит погіршився, я не їм так добре як раніше. Я постійно відчуваю якусь провину і сором, коли батьки щось купують мені, думаю що не заслужила на це. Мене відвідують часті думки про самоушкодження і що краще б я вже померла, ніж жила далі. Я намагалася розібратися в собі сама, проходила всякі тести, розуміючи, що вони не дають 100% інформацію про те, чи є в тебе та ж депресія чи ні. Я б дуже хотіла, щоб мені допомогли, але я боюся просити у батьків, щоб вони записали мене до психолога.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Дуже шкода, Ви маєте багато проблем, які поступово зростали, наче сніговий ком і врешті привели Вас до відчаю. Ви відчуваєте себе загнаною в глухий кут. Добре що Ви наважилися звернутись по допомогу і Вам обов'язково допоможуть. Залишилось тількі заручитись підтримкою батьків, оскількі психолог може працювати з Вами у разі їх згоди. Але попри низьку самооцінку, відчуття провини і сорому - Ви зможете наважитись поговорити з ними. Якщо дуже важко, я можу з ними поговорити, все буде добре
психолог онлайн
Вітання ❤️
Те, що ви описуєте, може бути ознаками депресії або іншого психологічного розладу. Постійна втома, смуток, плакливість, втрачений інтерес до хобі, зниження апетиту, почуття провини та думки про самоушкодження - все це серйозні симптоми, які не варто ігнорувати.
Ось кілька порад, які можуть допомогти вам у цій ситуації:
Поговоріть з близькою людиною: Якщо вам важко звернутися до батьків, спробуйте поговорити з кимось іншим, кому ви довіряєте – другом, родичем, вчителем. Важливо не залишатися наодинці зі своїми переживаннями.
Записуйте свої почуття: Ведення щоденника може допомогти структурувати думки та емоції, а також стати першим кроком до розуміння себе.
Пошукайте професійну допомогу: Навіть якщо ви боїтеся звернутися до батьків, спробуйте пояснити їм свої почуття. Можливо, варто почати з менш серйозних симптомів, щоб вони краще зрозуміли вашу ситуацію.
Вивчайте інформацію про психологічне здоров'я: Багато ресурсів можуть допомогти вам зрозуміти, що відбувається, і знайти способи полегшення. Але пам'ятайте, що самодіагностика не замінює професійного діагнозу.
Знайдіть підтримку онлайн: Є багато онлайн-спільнот та форумів, де люди діляться своїм досвідом і підтримують один одного. Однак будьте обережні з порадами, оскільки не всі вони можуть бути професійними або підходити саме вам.
Дотримуйтесь здорового способу життя: Правильне харчування, регулярні фізичні вправи та достатній сон можуть позитивно впливати на ваше психічне здоров'я. Спробуйте знайти час для занять, які приносять вам задоволення, навіть якщо зараз це здається важким.
Пам'ятайте, що ваші почуття і досвід важливі, і є люди, які готові вам допомогти.
Якщо ви відчуваєте, що потребуєте негайної допомоги або маєте думки про самоушкодження, негайно зверніться до фахівця або гарячої лінії підтримки.
Буду рада допомогти 🤗
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Я б дуже хотіла, щоб мені допомогли, але я боюся просити у батьків, щоб вони записали мене до психолога.
Яка причина того, шо ви боїтеся? Які у вас відносини з батьками?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368460 для Віталія Юріївна
Відносини з батьками не надто погані, але я боюся їм говорити, тому що наперед знаю, що вони це знецінять і звинувачувати у всьому телефон + припустять, що я перебуваю в якійсь секті і можуть забрати телефон на перевірку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368442 для Олена Миколаївна
Дякую за поради, може я спробую знайти сміливості та розповім батькам о своїх почуттях