Як налагодити стосунки із сином?
Доброго дня.У мене проблема взаємовідносин із сином.Йому 17.Ми постійно сваримось,не чуємо один одного, не розуміємо.Мене завжди все бісить і виводить із себе, тому починаю кричати.Син навчається у 11му класі, але на навчання,якто кажуть, забив.Зовсім.Вчителі постійно скаржаться, смикають мене, а я звісно починаю пилити його.Мене дратує його неохайність у всьому (кімната, зовнішній вигляд).Син постій обманює, в усьому.Ми не можемо ні про що поговорити.На питання то він, то я гарчим.Коротше кажучи, мене все дратує і я не контролюю себе.Часто кричу. Не відчуваю теплоти, любові і взаємоповаги між нами.Що робити?Не розумію коли все зламалось.
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Я предположу, что сломалось все в подростковом возрасте, когда с детьми становится очень нелегко - они отдаляются, не слушаются, у них беспорядок в комнате и на учебу им наплевать. А еще на первом месте у них друзья, отношения, внешний вид и какие-то свои приколы, которые родители, чаще всего, не понимают.
У родителей же много тревоги про учебу, будущее, какие-то свои страхи, с которыми они не справляются и дергают детей. А еще это период, когда дети ищут себя, а родители усиленно пытаются удержать их и ждут, что дети будут жить ценностями и желаниями родителей, потому что те лучше знают.
Потому и конфликты, споры и непонимание.
Подростковый возраст (а ваш сын еще в нем) требует терпения от родителей, принятия и умения отпускать понемногу ребенка, принимая, что он взрослеет, что его желания и ценности могут не совпадать с родительскими и это нормально. Более того, это хорошо. Потому что вовремя не пройденная сепарация создают массу проблем ребенку.
Вам хорошо бы поработать с психологом на тему ваших переживаний относительно сына.
Подростковый возраст очень непростой период для родителей и нужна поддержка порой.
Сама мама подростка, хорошо понимаю и знаю на своем опыте, сколько страхов, тревоги, споров в это время. А еще как тяжело переносить отдаление ребенка, то, что контроля все меньше и меньше, и хочется везде подстелить соломку.
психолог онлайн
Доброго дня.
Я розумію, як вам важко і як боляче відчувати, що зв'язок із сином наче втрачається. Це дуже важливо, що ви це усвідомлюєте і хочете змінити ситуацію.
Перше, на що варто звернути увагу — це ваші емоції. Коли ми постійно відчуваємо напругу, дратуємося, це створює стіну між нами та близькими. Що б не відбувалося, почніть з себе. Дайте собі трохи простору для відпочинку від цих важких емоцій. Необхідно прийняти, що на 100% контролювати сина ви не зможете, але можете змінити свій підхід до комунікації з ним.
Ваш син зараз переживає непростий період. У 17 років хлопці часто бунтують проти правил, шукають власний шлях. Іноді цей пошук виглядає як безвідповідальність чи байдужість, але це, скоріше за все, сигнал про те, що йому важко самому розібратися зі своїми почуттями та відповідальністю.
Спробуйте вийти з позиції контролю й критики, і замість цього створіть простір для спокійної розмови. Скажіть йому, що ви хочете зрозуміти його більше, без того, щоб засуджувати. Запитайте, як він себе почуває, що його турбує — можливо, це відкриє нові двері до порозуміння. І якщо відчуваєте, що в якийсь момент ситуація стає напруженою, спробуйте взяти паузу і повертатися до обговорення вже в спокої.
Зробіть перший крок, навіть якщо це складно. Ваша готовність чути та підтримувати вже може змінити динаміку стосунків.
Дякую вам за те, що поділилися. Бережіть себе.