Як швидко йде час. Навіть не усвідомлюю це. Згадую події, що я робив у цей день в 2020, а тут вже 2024.
Мені 24. Я почав помічати, що згадую події 2020 року. Думаю він ж нещодавно був, а вже минуло 4 роки. Як швидко йде час. А потім думаю? А які результати у мене є? У мене за 4 роки не має здобутків серйозних. А потім згадую, що ще 4 роки, і мені вже 28. І я вражений, як стрімко летить час, а у мене нічого не змінюється. Я навчаюсь на Магістра на іншій спеціальності. У мене ніколи не було дівчини, інтимних відносин, у моєму віці є однолітки, які вже одружені, і мають сім'ю, дітей. А у мене нічого. Я навіть ще і не працював. Та й окрім того, не знаю чи матиму бажання працювати за спеціальностями, які здобув та здобуду.
У мене постає картинка в голові, одруження в 20, в 40 ми святкуємо 20 років шлюбу. Я щасливий, що у мене така гарна дружина, дякую їй за цей час. Що підтримує, надихає, допомагає. Що мені дуже добре з нею. І я щасливий що у мене така дружина. В голові думка, що дитині вже могло бути 4 роки зараз.
Тобто я усвідомлюю що час йде, проходить повз мене, а результатів позитивних і змін не має. Хоча я нічого не роблю для цього. Але всерівно досі згадую і не можу повірити що нещодавно був 2020 рік я нікуди не спішив, не задумувався про таке, а тут вже 2024, 4 роки минуло. І минуло так швидко, що я ніби знаходжусь за бортом. Ця думка про те, який час швидкоплинний, просто мене вражає... Я не розумію, куди так швидко... Так і життя проходить в такому швидкому темпі.
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Доброго дня.
Не дивно, що період 2020-2024 Вам здається швидкоплинним, "скомканим" та непродуктивним. Адже 2020 - це рік пандемії коронавірусу, який був кризовим та стресовим для всього людства, а 2022 почалось повномасштабне вторгнення Росії в Україну, що теж позначилося на ментальному стані багатьох наших співгромадян.
Але окрім об'єктивних зовнішніх чинників, які змушують почувати себе розгубленим в цей період, можуть бути і Ваші особисті події в житті, які призвели до подібних переживань. Краще за все індивідуально з психологом дослідити, що б це могло бути.
Стосовно одруження і дітей у 20 років. Чому саме в цьому віці Вам хотілося б мати сім'ю? І які у Вас в цілому мотиви будувати родину, крім того, що в інших вже є, а у Вас немає? Адже мотивація сути "в інших є, і мені теж треба" є доволі хиткою і в довгостроковій перспективі призводить до негативного впливу і на Вашу психіку, і на психіку близьких з якоб цю родину будуватимете.
Також в мене є припущення, що відповіді на ці питання - у Вашому минулому дитячому досвіді, як би банально не звучало. Бо людям, що мали певні проблеми в батьківсько-дитячих стосунках в минулому, можуть прагнути ідеальної сім'ї в дорослому житті, але не завжди все складається на 100% як люди очікують.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дгя!
цитата:
Але всерівно досі згадую і не можу повірити що нещодавно був 2020 рік я нікуди не спішив, не задумувався про таке, а тут вже 2024, 4 роки минуло.
З огляду на ваші спостереження та висновки, виходить, що замислились. Цікаво, а що далі? Куди вас поведуть думки? бажання? потреби? можливо, цілі?
Невже знову повторюватиме
цитата:
я нічого не роблю для цього
?
психолог онлайн
Марія Радченко
Ви описуєте свої міркування про час і відчуття його швидкоплинності, але не ставте конкретне питання чи запит. Схоже, це для вас чимось важлива тема.
Що вам особливо важливо у цьому процесі роздумів?
Як ви почуваєтеся зараз коли це пишете?
Чи є у ваших словах щось, що ви хотіли б глибше досліджувати?
психолог онлайн
Марія Радченко
В целом, тут запрос на психотерапию.
Разобраться с вашими убеждениями (привязка к цифрам, что и когда должно быть, про достижения определенные);
Разобраться в том, как вы организовали себе жизнь, что у вас нет отношений, а только учеба;
Разобраться в том, что в реально хотите, а что навязано родителями, обществом;
Научиться строить отношения по другому, чтобы личная жизнь была.
Есть ли у вас друзья?
Какой опыт взаимодействия с девушками?
Для чего вы хотели так рано жениться, ребёнка?
Какие у вас интересы, увлечения?
психолог онлайн
Добрий вечір!
Валерій, не втрималась, захотілось відповісти вам.
Ви сумуєте за часом, що він швидко йде, вас це тривожить, вам це не подобається, але ви повідомлюєте ключову тезу:..." Хоча я нічого не роблю для цього."
Ви навчаєтесь на магістра, ви вивчаєте спеціальність, яка повинна служити вам і суспільству на користь.
То хіба ви гаєте час?
А от що буде далі? То вже питання до вас? Як ви будете використовувати свої знання, своє навчання?
Після війни Україні будуть потрібні розумні молоді люди, професіонали, спеціалісти в різні галузі, щоб піднімати економіку держави. Як ви? Готові відбудовувати свою державу? Чи ви тільки про своє?
Я сторонниця шококової психотерапії і іноді вона дуже допомагає людині. Шокотерапія - це методи, пропозиції, які приводять до емоційного або когнитивного потрясіння. Людина зависла, як то кажуть, а тут її шокували чимось і в неї починається переосмислення. Так буває в житті.
То ж хочу вам запропонувати декілька варіантів:
- Жалкуєте що не маєте сім*ю у свої 24 роки, дітей? То ж це не проблема! Придивіться до оточуючих дівчат і когось запросіть до Загсу. Через 9 місяців у вас буде дитина з плачем по ночах, підгузники, невисипання, проблем купа і час сповільниться. Ви як вважаєте? Ви готовий зараз мати сім*ю, годувати її та відповідати за її безпеку?
- Ви вчитесь і вам здається що ви гаєте час. "У мене за 4 роки не має здобутків серйозних"
То ж є достойний чоловічої відваги та здобутків варіант - піти до служби ЗСУ і захищати свою Батьківщину. Там багато можна чому навчитись, примінити свої знання та здобути чоловічу повагу, а не киснути, бездіяльно рахуючи скільки мені років і як плине швидко час.
Чому ви жалієтесь на свою бездіяльність? То ж Дійте!
психолог онлайн
Так, Валерію, час дійсно дуже швидко минає.
Ви це помітили в 24.
Повірте, багато людей помічають це набагато пізніше.
Отже, Ви маєте шанс змінити спосіб "керування" життям.
Наприклад, розібратися з навчанням.
Ви пишете, що навряд чи будете працювати за спеціальностями, за якими навчалися.
Вам не подобаються ці спецільності?
Чи є така робота, яка цікавить?
Ви хочете мати сім'ю, чи це був лише приклад про швидкоплинність часу?
Картати себе за "втрачений час" немає сенсу, важливо проаналізувати ці роки та зробити висновки для себе.
Навіть якщо спеціальність не знадобиться, під час навчання людина змінюється якісно, дорослішає, набуває нових знань та умінь.
Людина, яка помічає час , отримує певний "подарунок " від життя- можливість викинути з нього непотрібне та почати робити те, що дійсно цікавить та "гріє".
Що "гріє" та цікавить Вас?
психолог онлайн
Валерій, добрий день!
Життя і справді швидкоплинне!)
Але важливо цінити власний життєвий шлях і не порівнювати себе з іншими.
Відчуття, що життя проходить повз нас, відбувається коли ми не маємо звʼязку з собою. Не відчуваємо своє Я, хто ми, та чого хочемо. Звісно цей звʼязок найлегше і найшвидше вибудовувати разом с психологом, але ви можете і самі це робити. Почніть знайомитись з собою реальним, не вигаданою людиною, яка вже 4 роки в шлюбі, а реальний ви тут і зараз. Що ви любите, а що ні. Почніть з банальних речей таких, як їжа, музика, кіно і тп. Почніть вибудовувати свою особистість, не навʼязану суспільством чи родиною, а свою власну ідентичність.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374172 для Наталия Горская
Мені здається, що це або не моя спеціальність або я в ній не достатньо компетентний щоб працювати.
Важко дати однозначну відповідь. Просто чим дальше тим я розумію, що різниця між батьком і сином буде не така велика чомусь. І що треба. А то ще й і в 20 років.
Важко сказати. От чесно не має спеціальності яка б мені подобалась. Мабуть хочеться працювати на себе, мати свою справу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374112 для Марія Радченко
Тому що це нормальна різниця буде між батьком і дитиною, чомусь наприклад після 30 мені здається чомусь це вже не те... Чому не знаю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374113 для Володимир Анатолійович
Не знаю. Просто буду згадувати, як нагадування... У мене часто таке є. Голова запам'ятовує якісь дати, інколи пам'ятаю що я робив у конкретний день минулого чи позаминулого року...тощо Порівнюю з днем що я роблю сьогодні...тощо
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374117 для Анна Автонділова
Та що час йде, і порівняння як я змінився, яким я був колись і зараз, але порівнювати не має що бо змін теж не має. Навіть не знаю, мабуть ні, просто треба працювати, бути активним, і цих думок не буде, бо ти не матимеш час на такі роздуми, адже повністю зануришся у роботу, якої у мене ще наразі не має.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 374121 для Валентина Михайловна
Ми не спілкуємось... Друзі кожен вже дорослий, дехто працює живе в інших містах, навчається... Тому можна сказати що їх не має, а одногрупники це лише по навчанню. На особисті теми принаймі я не спілкуюсь. Можливо й тому що навчання дистанційне. Досвіду з дівчатами не має ні у комунікації, ні у стосунках ні у зустрічаннях Тому що чомусь після 30 мені здається запізно, і я вважав що 20 років це ідеальна різниця між батьком і синоном. Принаймі це в голові і в думках в реальності такого сильного бажання до створення сім'ї чомусь ще не має, і не виникає наразі.
Всі ті де не потрібно виходити з дому. Комп'ютерні ігри, телевізор,
психолог онлайн
У вас много убеждений, которые вас зажали со всех сторон. Разница у ребенка с отцом 20 лет. Для чего? Что это даест? А если 30, то что будет? А если 35? Что 20-25 летний отец может дать того, что не может дать отец в 30 лет?
Тема отношений требует тоже исследования. Для чего и как вы организовываете себе одиночество?
И параллельно смотреть, а как можно по другому делать