Мене вбиває самотність
Як поступив до університету в мене почалось найгірший період в житті дім-робота-дім і я один і більше нікому не потрібен
Стосунків не було, навіть за руку не тримався. Кожен день мені гірше стає не можу заснути а то роздумую що зі мною не так, почалась негативна реакція на щасливих парочок і на просто веселих людей, таке враження що появилась відраза до людини в якої все добре.
Допоможіть будь ласка, хоть якийсь кінець цьому має бути
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Добрий вечір. Сформулюйте, будь ласка, питання. На яку допомогу ви очікуєте?
психолог онлайн
Щоб допомогти Вам, треба Вас бачити та говорити з Вами.
На почуття самотності впливає багато чинників, у тому числі й особистісні якості,
Можливо Вам не вистачає впевненості. І Ви вважаєте, що недостойні уваги чи поваги інших людей. Це може призвести до ізоляції та хронічної самотності.
А можливо, у Вас не розвинені навички спілкування.
Швидше за все, Ви тривожна людина і тому гостро сприймаєте ситуацію
Не бійтеся зізнатися собі, що Ви самотні. Це не робить Вас «неправильним» чи невдахою. Не варто у всьому звинувачувати лише себе та займатися самобичуванням.
Щоб з кимось познайомитись, можна брати участь у заходах, піти на курси чи спортивну секцію, зайнятися волонтерством. Знайти друзів можна і в інтернеті, але не забувайте про важливість розвитку та особистого спілкування.
Зараз у Вас такий період, коли Ви відчуваєте себе "непотрібним", викинутим із життя. Але так вийшло, що нових друзів Ви поки не придбали і не тому, що ви "поганий" або нецікавий, просто не склалося.
Так буває але це тимчасово.
Є один секрет. Коли Вам буде добре одному з самим собою, тоді Ви припините переживати і ситуація зміниться.
Відредаговано автором 14-12-2024 02:07:31
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви пишете "Як поступив до університету в мене почалось найгірший період в житті дім-робота-дім і я один і більше нікому не потрібен..."
А як у Вас було в житті до університету?
Ви не почували себе самотнім? Чому? Чи були у Вас вдома друзі і куди вони поділися зараз? Які стосунки у Вас з батьками?