Растерянность и проблемы с памятью
Добрий день. Хочу звернутись по допомогу, тому що останнім часом відчуваю сильні труднощі в роботі та повсякденному житті.
Основні проблеми:
– Мені важко зрозуміти, що від мене хочуть, навіть у простих ситуаціях.
– Починаю щось робити — і з’являється відчуття розгубленості, ніби не знаю, з чого почати, хоча раніше ця задача була легкою.
– Помітив(ла) зміни в пам’яті: складніше запам’ятовувати інформацію, іноді забуваю прості речі.
– Настрій став нестабільним: бувають дні, коли нічого не хочеться, знижується мотивація.
– Відчуваю постійне напруження або внутрішню втому, навіть без очевидних причин.
Це заважає мені ефективно працювати й нормально почувати себе, тому я дуже хочу зрозуміти, що зі мною відбувається, і що я можу зробити, щоб повернутись у нормальний стан.
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Доброго дня.
Перше, що важливо тут перевірити це фізичні показники здоров*я, адже досить широкий спектр захворювань може спричиняти схожу симптоматику. Важливо перевіритись в ендикринолога та невропатлога в першу чергу.
Якщо ми беремо психологічні фактори - видається, ніби досить виснажені. Чи так це?? Чи багато тривожитесь? Чи нервуєте? Як відпочиваєте?
Постійне напруження внутрішнє про яке Ви згадуєте - воно про що? Як давно? Що це за напруження? Воно 24/7 буквально чи є час коли стає більше і коли спадає?
Видається, що Ваша робота є дуже важливою для Вас. Ви багато часу їй приділяєте? Любите свою справу? Що найгірношо для Вас в падінні ефективності?
Це мінімум питань який дозволить бодай трохи зібрати картину, адже стани які Ви описали, можуть мати дуже різне походження
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 382278 для Яна Дмитрівна
Всё почалось с одностороннього головного болю.Звертався з цим до невропатолога, сказали що головний біль через нестабільність шийного відділу хребта.Робив МРТ та інші дослідження.Підкажіть з чим треба звертатися до ендокринолога?
Стосовно ваших запитань.
Відчуваю себе виснаженим.Доволі часто нервую.Інколи буває відчуття тривоги.Роботі приділяю багато часу, люблю справу якою займаюся.
психолог онлайн
Вітаю.
Погоджуюсь з колегою, що починати треба з обстеження фізичних показників й це до сімейного лікаря. Далі- знов консультація у невролога ( іншого), щоб почути другу думку.
В залежності від результатів обстеження, звернення до інших лікарів.
Але, якщо результати покажуть відсутність фізіологічних проблем, раджу звернутися на консультацію до клінічного психолога для проведення патопсихологічного обстежання.
психолог онлайн
Проблему нужно решать комплексно - обследования и анализы + пересмотр своего режима дня, сна, отдыха, свое психологическое состояние.
Вам нужны консультация толкового терапевта (если нужно будет, то эндокринолога), невропатолога.
Из анализов, что обычно сдают, то это ферритин и гемоглобин, витамин Д, общий анализ крови, базовые показатели гормональные тг, ттг, (но полный список даст терапевт).
А по поводу того, что вы пишите, что чувствуете тревогу, истощение, нервничаете, то с этим уже к психологу. Хотя физическое здоровье тоже на это может влиять.
Как давно у вас такое состояние?
Что происходило и происходит в вашей жизни, что есть тревоги и истощение?
Есть ли отдых и занятия для души?
психолог онлайн
Якщо я правильно Вас зрозуміла, до лікарів Ви зверталися.
Не завжди проблеми з пам'яттю свідчать у молодому віці про серйозні хвороби.
Можливо у Вас сильне іінформаційне навантаження. Людський мозок зависає, якщо не в змозі переробити весь отриманий обсяг інформації.
Стреси, нервова та емоційна перевтома теж викликають такий стан як у Вас. При цьому блокуються фізіологічні процеси, пов'язані з пам'яттю. При затяжному стресі інформація не запам'ятовується зовсім.
Ви приймали якісь ліки?
Тривалий і безконтрольний прийом транквілізаторів, седативних та антигістамінних препаратів негативно впливають на роботу мозку.
Поліпшити роботу мозку допоможуть вправи за методикою Лоуренса Катца.
Ось декілька з них.
Спробуйте чистити зуби не провідною рукою. Правшам лівою, лівшам правою.
Можете почати вивчати вірші, іноземні мови, розгадувати кросворди.
Обмежте час перегляду телевізора, роботи за комп'ютером.
Підвищити стресостійкість допоможуть медитація, регулярні фізичні навантаження, все це позитивно впливає на психоемоційний стан.
Спробуйте добре відпочити, виспатися, не нервувати, позбавтеся від шкідливих звичок.