Невпевненість
Я постійно не впевне в собі, в свої діях, вчинках, в своїй прведінці. Я постійно сумнівпюсь. Хвилююсь і напевно перебільшую багато проблем, які можливо і не є проблемами. Які перші кроки потрібно робити щоб стати більш впевненою в собі?
Вопрос от: ; Возраст: 25
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Доброго дня, Анно!
Є багато причин, які впливають на самооцінку, самоцінність. Це відбувається у якійсь конкретній сфері?
Перше, що Вам рекомендую зробити - це звести "Щоденник успіху" і записувати туди свої успіхи, починаючи із дитинства: великі, маленькі, різні.
Далі все ж рекомендую знайти спеціаліста, якому зможете довіритись і записатись на консультацію. Успіху вам!
психолог онлайн
Анна, добрый день!Много наших моделей поведения закладываются еще в детстве и это зависит от того, как к нам относились наши родители. Возможно, что Вам не хватило поддержки и одобрения, когда Вы были маленькой. В таких ситуациях можно лучше обратиться за психотерапией.
психолог онлайн
Татьяна Зеркаль
Анно, добрий день!
Погоджусь з колегами, що краще б пройти терапію і виявити причини вашої невпевненості. Так було б швидше.
Та щодо кроків, які ви самостійно можете робити вже зараз:
1. Дозвольте собі робити помилки!
(Емоційне напруження виникає саме тоді, коли у нас є очікування і уявлення ідеальної картини себе, світу. Старайтесь більш реально дивитись на речі).
2. Фіксуйте найдрібніші особисті досягнення!
(Часто люди фокусуються на негативі і впадають в страждання, зовсім не помічають при цьому щось позитивне в собі. У всьому є плюси і мінуси. Переводьте фокус уваги з негативу).
3. Приборкайте внутрішнього критика!
(Починайте помічати, коли і за що ви себе критикуєте, і як тільки помітили - припиняйте це робити. Станьте для себе люблячою мамою, яка підтримує, а не критикує свою дитину).
4. Вчіться!
(Придивляйтесь як це роблять інші люди і пробуйте так самі. Все навколо змінюється і ми також можемо змінюватись, дозвольте собі бути інакшою).
5. Заведіть собі подружку, якій би ви могли б довіряти і почніть проговорювати їй про свої досягнення.
(Люди, яким ми довіряємо, також сприяють нашому зросту. Вони нас відчувають і можуть вчасно нам надати необхідну підтримку, позитивний зворотній зв'язок, і не дадуть впасти у негативизм).
6. Грайтесь! В себе, в життя, в різні ролі!
(Погляд на життя, як на гру в театр, інколи може дати сильний прорив у власних можливостях. Експериментуйте!).
Успіхів вам!
психолог онлайн
Здравствуйте, Анна. В процессе взросления человек сталкивается с большим количеством критики как от родных, так и от социума (воспитатели, учителя, одноклассники, одногруппники, коллеги). В силу многих причин, возроста и индивидуальности человека зависит то, как он с этим справится. Это всё формирует определённые ожидания и мысли по поводу себя, других и мира. И если критики было много,а заботы мало, то в психике формируется, так называемый Критикующий Родитель (если использовать терминологию Транзактного анализа ), который пресекает, ругает и наказывает человека за желания, своё мнение, чувства и поведение. Наказывает самого себя чувством вены, стыдом и обидами. Это внутренний конфликт, который необходимо решить, чтобы получить обратно свою свободу. И в этом эффективно помогает психотерапия. Надеюсь мой ответ пролил лучик света на проблему и Вам стало понятнее то, что с Вами происходит. Буду рада помочь, обращайтесь.
психолог онлайн
цитата:
Які перші кроки потрібно робити щоб стати більш впевненою в собі?
Добрый вечер Анна. А что вызывает эту неуверенность? В чем сомневаетесь?
психолог онлайн
Добрий ранок! Що Ви вирішили- чи підете на терапію? Можу на пошту надіслати літературу для самодопомоги.