Як позбутися відчуття страху, невпевненості після емоційноі зради?
Ми одружені вже 26 років, любимого один одного. Два місяці тому, я дізналася, що мій чоловік переписується, спілкується з іншою жінкою, вже на протязі більше ніж півроку. Для мене це був шок, і я дуже важко переживала.Чоловік пояснив, що це просто спілкування, і вже не спілкуються. Я дуже хочу все забути, але не можу, відчуваю біль, приниження.
Вопрос от: ; Возраст: 49

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня Надіє! Ваше почуття приниження та болю цілком виправдане, адже зрада, то найболючіше, що руйнує внутрішні зв'язки... І як це не дивно, але просте спілкування може вразити глибше, аніж випадковий секс на стороні, бо торкається сфери довіри, спілкування... Ви пишете, що чоловік вибачився і перестав з нею спілкуватися... Це чудово, але... Ви намагалися з'ясувати, що саме підштовхнуло його шукати спілкування на стороні? Адже спілкування потребує певних душевних зусиль і нестачі чогось в спілкуванні з дружиною... Може так статися, що внутрішнє невдоволення нагадує Вам про щось недоговорене, невисловоене, недодіяне саме з чоловіком... Як Ви себе повели, коли довідалися про це? Окрім того, в заголовку Ви пишете, що хочете позбутися страху, невпевненості... Скажіть, ці почуття з'явилися тільки після зради чи проявлялися і раніше? Ответ отредактирован автором 16-05-2022 15:13:42
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Надія, доброго часу доби!
Мені шкода, що Ви ститкнулися з такою ситуацією.. Це боляче, не справедливо...
Думаю, ви маєте кое що знати..
26 років спільного життя - це дуууже круто! Це 9490 днів разом, а це дууже довго. Багато чого перестає бути помітним, багато чого перестає давати радість, багато чого проживається на автоматі.. А це приводить до спраги. Можливо в ваших взаємовідносинах треа зробити перещавантаження?
Останні роки Вас все влаштовувало у відношеннях з чоловіком?
Чого Вам бракує в них?
цитата:
відчуваю біль, приниження.
Ви вперше в своєму житті таке переживаєте?
психолог онлайн
Добрий день Надія!
"Я дуже хочу все забути, але не можу, відчуваю біль, приниження."
Співчуваю вашим відчуттям.
Забути на жаль, не вдасться, можна це пережити і жити далі. Пережити такі складні ситуації краще всього з психологом, щоб надалі вона не зашкодила вам і вашим стосункам з чоловіком.
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрий день, Надія.
цитата:
Два місяці тому, я дізналася, що мій чоловік переписується, спілкується з іншою жінкою, вже на протязі більше ніж півроку.
Як саме Ви про це дізналися?
цитата:
Для мене це був шок, і я дуже важко переживала.
Так, це нормальна реакція, адже це про руйнування відчуття безпеки.
цитата:
Чоловік пояснив, що це просто спілкування, і вже не спілкуються.
Ви запитували у нього, що йому давало це "просто спілкування"?
цитата:
Я дуже хочу все забути
Це нереалістично, забути Ви не зможете і так як раніше вже не буде (а буде якось по-інакшому). І тут одразу питання - а як же було раніше, до цієї ситуації? Що Вам давали ці стосунки, а чого у них не вистачало?
І найголовніше питання - для чого Вам "забувати" і "не відчувати"?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Схоже ваші з чоловіком стосунки зараз переживають кризу. Повернути у відносини довіру та ваше почуття власної гідності вам допоможе розбір цієї ситуації та розуміння чого саме не вистачає вашому чоловікові у відносинах з вами. Це дасть вам і чоловікові розуміння власних потреб від стосунків та розширить способи задоволення цих потреб.
Для цього вам необхідно звернутися до сімейного психолога та налаштуватися на роботу з психологом щодо цього.
психолог онлайн
добрый вечер. сочувствую, очень жаль что вам пришлось столкнуться с такой историей.
расскажите про вас как пару.
какие у вас отношения? что общего у вас как у пары? чем живете? у вас есть общие занятия, планы на будущее? как думаете что вас объединяет ?
психолог онлайн
цитата:
що мій чоловік переписується, спілкується з іншою жінкою, вже на протязі більше ніж півроку. Для мене це був шок, і я дуже важко переживала.
Общение ведь может быть разным.
Отчего Вы не поверили мужу, что он
цитата:
просто спілкування, і вже не спілкуються
?