Як налаштуватися на поїздку
Добрий день! Я з Харкова і в мене там залишилася квартира, де вибухом вибило вікна. З родичей в Харкові лише хвора тітка, що живе у зовсім іншому районі Харкова і не зможе допомогти, а батьки у Канаді. Я тимчасово живу у Вінниці, тому саме мені доведеться поїхати і заробити вікна. Проблема в тому, що мені дуже важко на це рішитися, я панічно боюся будь-яких вибухів, навіть віддалених. Я ще у мирні часи здригалася від кожного фейверку чи петарди та не любила їх, а зараз розумію, що вибухи окрім звуку несуть ще і реальну небезпеку. На жаль, моя квартира знаходиться не у самому безпечному районі, а з вибитими вікнами усе чутно, наче на вулиці ( Місяць тому я вже їздила туда за речами і у своїй квартирі провела лише годину, більшість часу провела у відносно безпечному районі, де знімала квартиру мама чоловіка( на жаль її в нас вже немає, здали іншим людям). І навіть ця година, коли я час від часу слухала вибухи довела мене до паніки та істерики і потім вже у Вінниці боялася кожного шороху. І мені важко уявити, що я проведу у своїй квартирі цілий день. Але це потрібно робити( Я знаю що тут без варіантів, все одне рано чи пізно доведеться їхати, бо інакше квартира просто пропаде, її зальє і мебілі зіпсуються. Як налаштувати себе на цю поїздку і навчитися не панікувати при звуках вибухів? Дякую заздалегідь
Вопрос от: ; Возраст: 29
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Iri, доброго времени суток!
Я Вас правильно услышала - в Харькове нет никаких знакомых, которые могли бы Вас с этим помочь?
А если после того, как Вы поставите новые окна, их снова ударной волной выбьет - Вы опять поедете их вставлять?
цитата:
Як налаштувати себе на цю поїздку і навчитися не панікувати при звуках вибухів?
В условиях зоны боевых действий, Ваши переживания естественны. Было бы странно, если бы Вы не реагировали на взрывы - это уже был бы симптом для диагностики и проверки Ваших реакций на опасность.
Выпишите все причины, по которым Вы хотите ехать в Харьков. Проверьте себя - действительно ли эти причины для Вас важны, имеют ценность?
Максимально озвучьте себе все варианты заботы о себе и поддержки себя в Харькове.
Созвонитесь или спишитесь с теми, кто живёт сейчас в Харькове и с кем Вы могли бы встретится или у кого могли бы остаться на пару ночей.
А как Вы себя ведёте, что делаете во время бомбёжки?
психолог онлайн
цитата:
Дуже важке питання ставите?
От, приміром, як Ви себе налаштовували перед попередьою поїдкою? Що собі казали? Які аргументи наводили? Яким чином вгамовували тривогу і страх?
Гадаю, тепер у Вас вже уявлення, із чим можете стикнутись, знаходячись у Харкові. Тобто тепер з цим уявленням слід поєднати алгоритм беспосереднього вирішення питання - хто буде вставляти вікна, де їх замовити, коли будуть готові, чи будете закривати отвори фанерою і таке інше. Зрозуміло, що до хвилини такі речі навіть в мирний час не розраховуються, однак більш-менш приблизна модель може суттєво допомогти.
Також слід уважно поставитись до вибору періоду поїздки, коли ситуація на фронті в тому районі буде найбільш небезпечною.
Дополнение от автора
Всім дякую за відповіді! Насправді, мені пощастило, бо
виїхала у перший день і звуків війни майже не чула. Тому мені дуже важко далася минула поїздка до рідного міста. Коли чула вибухи відчувала паніку, хотілося зірватися і кудись бігти, де спокійніше, але намагалася, принаймі поки звуки є ховатися за правилом двох стін. Якщо чесно я б із задоволенням взагалі не їздила би більше до дому до кінця війни чи хоча б якогось перемир'я, та з вибитими вікнами це доведеться робити