Чи нормально це?
Доволі таки недавно в мене з'явилися дивні думки, тому не знаю чи нормально це. Я почала часто думати про дивні речі, такі як: ''якщо проткнути себе ножем, наскільки це буде боляче?''; ''якщо впасти з високого даху, я помру відразу?''; ''було б класно на день стати ман'яком та знайти собі якусь жертву'' і т.д, але цього всього я робити не хочу і не буду ніколи, в цьому я впевнена на 100%, просто думаю про це, тому не знаю чи це нормально. Буду вдячна за відповідь.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
в мене з'явилися дивні думки
У вас появились навязчивые мысли.
И чаще всего это является симптомом заболевания.
Поэтому вам необходимо обратиться к психиатру и дополнительно проходить психотерапию с психологом, чтобы вы смогли избавиться от этого состояния.
психолог онлайн
Такі думки можуть з'являтися після певних подій у житті. Але потрібно з Вами поговорити, хоча вже можна припустити, від чого виник Ваш такий стан.
Боятися не треба. Ви ніколи не зробите того, про що думаєте. А от до психолога треба звернутися. Він пояснить причину Вашого стану та допоможе впоратися з проблемою.
психолог онлайн
Доброго дня.
Це назівається інтрузивні думки. Різновид обсесій, або навязливих думок, має також назву контрастних обсесій.
Їх сутність в тому, що це думки про морально неприйнятні, страшні або огидні для людини речі, які вона робити не збирається, або думки про які виникають на фоні тривоги.
Дуже неприємний симптом, але він не загрожує життю людини і не призводить до тих дій, які Ви боєтесь робити.
Таке буває у цілком психічно здорових людей на фоні тривоги. А також, у людей з обсесивно-компульсивним розладом.
Залежно від того, як часто і як давно ці думки тривожать Вас, можливий як перший, так і другий вариінти.
Обсесивно-компульсивний розлад лікується психотерапією і медикаментами, тому знадобиться допомога лікаря-психіатра і психотерапевта. Якщо психіатр ОКР не виявить і не побачить необхідності у медикаментозному лікуванні, то можна буде обійтися лише психотерапією, щоб впоратися з тривогою.