Третій зайвий
Добрий день, маю таку проблему, можливо це і не проблема, але... Замітила, що коли в будь якій розмові де я спілкуюсь із знайомими, і коли стоїть моя мама завжди перебиває, тобто я говорю речення, посеред моєї розповіді втручається мама, і якби я не розмовляла, не повишала голос, мама розмовляє разом із зімною, тобто - розмовляємо вдвох. Раніше говорила їй про це, просила не перебивати, дякувала що не перебиває ;але замітила , що і продовжує перебивати, і я починаю замовкати. Набридло. Як із цим боротися?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Добрий день, Анно!
цитата:
маю таку проблему, можливо це і не проблема, але.
Якщо не проблема, то що? Або чого тоді на "пустому місці" звернулись до психологів?
цитата:
Замітила, що коли в будь якій розмові де я спілкуюсь із знайомими, і коли стоїть моя мама завжди перебиває, тобто я говорю речення, посеред моєї розповіді втручається мама, і якби я не розмовляла, не повишала голос, мама розмовляє разом із зімною, тобто - розмовляємо вдвох.
Варто поставити мамі питання - навіщо ти це робиш? Просте питання, від якого важко відвертітись. До речі, маму запитували?
цитата:
Раніше говорила їй про це, просила не перебивати, дякувала що не перебиває ;але замітила , що і продовжує перебивати, і я починаю замовкати.
На вашу думку, що це означає у ставленні до вас?
Які почуття до мами через її манеру втручатись у вашу розмову?
цитата:
Як із цим боротися?
Вважаю, спочатку треба в усьому розібратись, а вже потім визначатись з напрямком дій.
психолог онлайн
Вопрос ваших границ.
Стало интересно, а как часто вы с мамой стоите рядом во время разговоров с другими людьми?
Вы как маме говорите про то, что вам неприятно ее поведение?
И когда вы это говорите? Во время разговора или потом?
Какие в целом у вас отношения?
Что именно вы чувствуете, когда мама так себя ведет?
Доповнення від автора
Як часто разом стоїмо- 3-4 р в місяць.
Вже ніяк не говорю, замовкаю.
Злюсь, раніше казала щоб не перебивала, але тщетно,
Що відчуваю-мені не приємно, падає самооцінка.
психолог онлайн
Вы с мамой гуляете в это время?
Почему вы ничего не говорите уже?
Почему замолкаете в разговоре, а не тут же на месте не просите маму не перебивать вас?
Как зависит ваша самооценка от поведения мамы?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339468 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Зустрічаємо знайомих під час шопінгу
Не говорю, бо немає смислу, нічого не міняється.
психолог онлайн
Анно, а мама в своїх висловлюваннях знецінює ваші?
Чи вона каже щось зовсім своє, що не чіпає те, що сказали Ви?
Просто тут можливі різні варіанти.
Може мама постійно Вас критикує, і коли це відбувається ще й в присутності інших, то це Ви вже відчуваєте, як "перебор".
Тоді варто розібратися з кордонами між мамою і Вами.
А може бути і так, що мама просто відчуває себе повноправним учасником бесіди, адже коли декілька людей спілкуються одночасно, то всі мають рівні права.
І тут уже варто розібратися з вашим "баченням" того, що мама саме Вам не дає сказати, а не Ви їй.
Знаєте, є люди, які скрізь бачать, що їх перебивають, відстоюючи свої права.
А є ті, яким байдуже, бо вони і так впевнені в собі.
Тобто, якщо мама "постійно втручається", то це скоріше тільки проявляє занижену самооцінку, але з цим важливо розібратися.
психолог онлайн
Границы такая штука, что их недостаточно 1-2 раза обозначить и второй такой "О, точно, спасибо, что сказал, больше не буду" и реально больше не нарушает их. Увы, чаще всего, особенно в близких отношениях, нужно десятки, а то и сотни раз говорить про это. А также показывать свои границы действиями. Например, сказать маме, в очередной раз перебившей вас, что вам такое неприятно и больше вы с ней ходить никуда не будете, пока она так ведет себя. И реально не ходите.
Я думаю, что тема нарушения границ вашей мамой есть не только в разговорах, а во многих темах еще.
Предположу, что просто это нарушение границ при других людях и вам стыдно становится. А когда нет свидетелей, то можно и "проглотить" это и сделать вид, что все ок.
Есть такое?
Доповнення від автора
Ні, вона мене не знецінює, просто ми вдвох балакаємо, кожен своє, якщо мені це надоїдає, я просто замовкаю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339472 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Спасибо, есть такое, ви праві
психолог онлайн
А як Ви відрізняєте, коли Вас перебивають, а коли мають право сказати щось своє?
Чи відчуваєте Ви з іншими, що Вас перебивають ?
Чи те, що мама каже, Вам виглядає цікавим, або Вам трохи соромно за те, що саме мама говорить (недоречно, на ваш погляд, чи несучасно, чи щось ще)?
психолог онлайн
Тогда это комплексная проблема и работать нужно над темой сепарации от мамы и темой границ.
психолог онлайн
Олександр Петрович Чорноіван
Доброго вечора. Потрібно пройти сепарацію та почати вибудовувати свої кордони. З таким запитом працюю.
психолог онлайн
1. Відділитись від мами емоційно ( сепарація).
2. Дозволити мамі вас перебивати і не боротися з мамою.
3. Звертати увагу на відчуття в тілі, коли мама вас перебиває, дозвольте собі це відчувати.
4. Після кожного разу, коли мама вас перебиває і вам неприємно фіксуйте емоцію і пишіть помітки у блакнот. Наприклад, " Мамо, я гніваюсь, злюсь, ображаюсь за те, що ти мене перебила в тій ситуації і так далі" Мамі ці записи показувати не потрібно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339493 для Олександр Петрович Чорноіван
Дякую, дуже цінно, спробую так робити.
психолог онлайн
Я дополню рекомендацию коллеги.
Пункт 1 - основной.
Без сепарации вы и дальше будете позволять маме нарушать ваши границы и злиться.
На моей страничке есть пару статей на тему сепарации. Я думаю вы сможете найти более подробную информацию, что это и как с этим бороться, в каком направлении двигаться
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339497 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Спасибі, обов’язково прочитаю.