Нав‘язливі думки
Добрий день. В мене є проблема, я постійно в голові все рахую до п‘яти. Якщо я щось зробила, я перероблюю це ще 4 рази, або якщо щось подумала, заставляю себе ще декілька разів подумати те саме. Якщо я цього не зроблю, у мене будуть настирливі думки, що мене всі зненавидять, або станеться якась халепа. Скажіть, будь ласка, чи це можна вирішити без відвідувань психолога/психіатра? Дуже дякую!
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю.
"Скажіть, будь ласка, чи це можна вирішити без відвідувань психолога/психіатра?"
Ні, не можна. Спочатку психіатр, потім психотерапевт. Самостійно не вийде, саме не пройде.
Психіатр визначиться з діагнозом (скоріш за все ОКР) та може призначити медикаментозне лікування, психотерапевт допоможе совладати з навязливими думками.
Якщо звернутися завчасно, з цим можливо впоратись.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343907 для Оксана Юрьевна
Дякую, шкода, думала сама впораюся… Батьки не вірять, кажуть, що я сама вигадую проблему. Але коли я почну заробляти, обов‘язково піду до психотерапевта. Ще раз дуже дякую!
психолог онлайн
Звісно, самі впораєтесь. Є поведінковий тренінг на цю тему. Але тут писати багато. На жаль, не маю мало часу детально розписати тренінг. Погугліть "зміна нав"язливої поведінки", вам там вискочить багато технік, можете ними скористатись
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343912 для Тетяна Артеменко
Дуже дякую!
психолог онлайн
Привіт, Nikolamm::smile::
Цікава в тебе проблема) Але я впевнена, що ти сама з нею можеш справитись.
До психіатра ще зарано бігти)
Тобі важливо зрозуміти причину таких нав*язливих думок.
Чому ти прокручуєш свої думки по 5 разів? Навіщо це тобі? Яка користь з цього?
Ніякої в більшості випадків, чи не так?
Якось твій мозок запрограмував цю помилкову установку (прокручувати дії чи думки по декілька разів) і ти повинна зрозуміти, що це помилка в мисленні, яку ти зможеш виправити.
Тож почни контролювати свої думки.
Коли думки нав*язують тобі робити 5 разів щось, то це твоя атоматична звичка їх генерувати по п*ять разів. То ж, коли думки почнуть тебе "доставати", ти в цю саму мить скажи собі : "Стоп! Навіщо мені робити це ще 5 разів?" Особливо, якщо ти зробила все нормально! Переробляти щось можна і можливо, як що ти маєш приймати участь в конкурсі, наприклад чи хочеш заробити кращу оцінку, але ж зазвивичай можна переробити щось 1 раз чи може й 7 разів, якщо ти точно впевнена, що це допоможе виграти приз.
А В ІНШОМУ РАЗІ НАВІЩО??)))
Візьми і принципово перевір себе, наприклад, запевни себе, якщо "я не перероблю цю роботу чи завдання зовсім, наприклад, або перероблю 1 раз, якщо щось не сподобається, то нічого паганого не буде. Все буде нормально!
Це тільки думка-"заноза" у твоєму мозку, а життя не потребує зазвичай щось перелопачувати по 5-6 разів ! Хоч ти переробиш 1 раз, хоч 6 разів, сонечко як сяяло, так і буде сяяти, птахи як співали, так і будуть співати, життя як шло своїм ходом, так і буде йти))
Якщо людина, з ранку почне думати в мене сьогодні буде гарний день і буде впевнено (!) так думати, то мозок замічає тільки гарні випадки та ситуації. А якщо навпаки, якщо людина чогось страшиться, то й мозок буде помічати погане, бо людина його запраграмувала на страхи, на негатив.
Мозок виконує наші вказівки, якщо так по-простому сказати :)::thumbup::
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Скажіть, будь ласка, чи це можна вирішити без відвідувань психолога/психіатра?
Самостоятельно вы с этим не справитесь.
И в первую очередь вам нужен врач.
цитата:
Але коли я почну заробляти, обов‘язково піду до психотерапевта.
Ждать нельзя.
Вы можете обратиться в поликлинику к неврологу или в ПНД к психиатру.
Специалисты принимают бесплатно.