Як допомогти синові виправити поведінку?
Доброго дня, моєму синові 8 років. Вчитель в школі завжди хвалив, був в п'ятірці кращих учнів класу, а останні два місяці якась біда, вчителька скаржиться на поведінку щодня, бере приклад з неслухняних дітей. Він ніколи не був наказаний, не був битим. Як допомогти дитині? Дуже переживаю.
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Доброго вечора. У такої поведінки завжди є причини.
цитата:
бере приклад з неслухняних дітей
А до цього не брав приклад? Що змінилось?
Що змінилось зараз у вашій сімʼї?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344572 для Анастасія Володимирівна
Я його дуже люблю і завжди стараюсь приділити увагу, щодня цікавлюсь про його життя в школі, з дітьми на вулиці. Наче нічого і не змінювалось останнім часом.
психолог онлайн
А що дитина відповідає на запитання про його поведінку?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344574 для Анастасія Володимирівна
Шукає різні виправдання, типу: я не винний, це не я. Хоча не завжди, в основному зізнається, каже, що постарається виправитися, але щодня нові фокуси. Позавчора перший раз наказала, конфіскувала телефон до виправлення поведінки, наче трішки здвиги в кращий бік є.
психолог онлайн
Елена Быковец
Без спілкування з дитиною можу будувати тільки гіпотези.
1) Проблеми з рамками та правилами. Якщо ви його ніколи не наказували, то він просто навіть не знає що йому буде за погану поведінку.
2) Дитина пробує нові ролі, і це нормально. Намагається знайти своє місце у класі. Ваша задача з ним розмовляти, проговорювати чому така поведінка не підходить.
3) І якщо він просто балується (нікого не ображає), то це просто весело))) можуть бути питання і до вчительки, може дітям не цікаво на уроках.
А яким ви би хотіли чоловіком виріс ваш син? З якими якостями?
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Доброго!
Думаю, справа тут зовсім не у відсутності покарань.
Скоріш за все він хоче бути прийнятим групою однокласників, серед яких примірність поведінки не є тим, за що поважають. Така гіпотеза, яка потребує перевірки.
Поцікавтесь в нього, які стосунки між ним та конкретними "неслухняними дітьми"? Тільки питайте БЕЗ осуду та моралізування. Можете навіть їх похвалити - бо в кожного є те, за що його можна цінувати.
психолог онлайн
Вітаю! Зазвичай у будь-якої зміни є причини. Без спілкування з самою дитиною та не знаючи ситуації у вашій сім'ї складно сказати, можна зробити тільки припущення.
Можливо щось сталось 2 місяці назад,.
Те що він бере приклад, схоже, що він шукає приналежність себе. Можливо вдома з нього багато вимагають, тим саме він "бунтує" і ідентифікується з протилежністю.
Так як з ваших слів його ніколи не наказували, він не знає меж дозволеного, він дивиться на поведінку інших дітей і бере це за норму. Знову таки це як припущення.
І питання до Вас. Що саме Вас турбує в цій ситуації? Те, що Ваш син більше не в "п'ятірці кращих" і його більше не хвалять? Чи що його поведінка не відповідає очікуванням?
Смію припустити, що в нього може бути втома від тиску та завищених очікуваннь, враховуючи, що зараз кінець навчального року. Відредаговано автором 08-06-2023 04:17:31
Відредаговано автором 08-06-2023 04:18:30
психолог онлайн
Иногда так бывает, если дома нужно быть послушным, когда пресекают какое-то выражение недовольства, агрессии, когда ребенок понимает, что быть разным дома нельзя, нужно быть только паинькой.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344578 для Анастасія Володимирівна
Дякую Вам за відповіді. Дуже хочеться бачити свого сина радісним і щасливим, звісно відповідальним, успішним, але саме найголовніше - щасливим.
психолог онлайн
Для того, щоб стати гарним чоловіком
цитата:
радісним і щасливим, звісно відповідальним, успішним, але саме найголовніше - щасливим
треба знайти "себе".
Якщо він буде з ідеальною поведінкою - щасливішім він не стане. Від бажання зробити все, як хоче мама - тільки тривога буде зростати у хлопця.
Розмовляйте з ним про ті якості, які вважаєте важливими (це не поведінка), це про доброту, доброзичливість, чесність тощо.
А якщо трохи балується, то радійте - нормальний хлопець)) хоче знайти своє місце. Буду дуже слухняним теж не добре, це крайності.
Це все не стосується, якщо він почав різко ображати дітей. Це тривожний дзвоник про те, що дитині погано і потрібна допомога.
Ну а взагалі у вашому запиті більше про вас, та про ваші очікування