Не можу розмовляти під час серйозної розмови
У відносинах одне з найголовнішого це говорити, говорити про відносини, говорити про проблеми у відносинах.
Але коли доходить діло до розмови, хлопець говорить, на мене навертаються сльози, мовчу і нічого не можу сказати. Розумію, що так не має бути, але нічого не можу з собою зробити. Можливо це якась дитяча травма, але не впевнена.
Можливо порекомендуєте якусь книгу чи якійсь поради…
Буду дуже Вам вдячна☺
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Марія Радченко
цитата:
Але коли доходить діло до розмови, хлопець говорить, на мене навертаються сльози, мовчу і нічого не можу сказати.
Вітаю! А що б Ви хотіли сказати хлопцю?
цитата:
Розумію, що так не має бути, але нічого не можу з собою зробити.
У Вас є така особливість, ідеальних людей не існує.
цитата:
Можливо це якась дитяча травма, але не впевнена.
Можливо порекомендуєте якусь книгу чи якійсь поради…
Дитячі травми за допомогою книг не лікуються. На даний момент для Вашої психіки найкращий варіант - мовчати і плакати в таких ситуаціях. Краще зверніться до психолога, щоб з'ясувати, що з Вами відбувається під час розмов про відносини з хлопцем, і що можна змінити.
психолог онлайн
Доброго дня.
Можете, будь-ласка, детальніше розповісти, про що саме Ваші розмови з хлопцем? Як він під час них себе з Вами поводить, і що Ви при цьому відчуваєте?
З книг про дитячі травми можу порекомендувати "Токсичні батьки" Сьюзан Форвард. Але погоджуся з колегою, що Ваш запит - на терапію з психологом. В контакті з фахівцем краще за все опрацьовуються емоції, спричинені травматичним досвідом.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
на мене навертаються сльози, мовчу і нічого не можу сказати. Розумію, що так не має бути, але нічого не можу з собою зробити.
Не може бути, але ж в реальності є. Тому варто дослідити і розібратись, що саме блокує Вашу здатність відверто говорити про те, що Вам не подобається або не влаштовує.
цитата:
Можливо це якась дитяча травма, але не впевнена.
Можливо, і травма. Можливо, страх почути щось неприємне у відповідь, якесь несприйняття Ваших поглядів чи прохань.
Не виключего, що за Вашою безпорадністю стоїть опасіння втратити стосунки.
Деякою мірою прояснити проблему допоможуть кілька питань.
Ким себе відчуваєте в той момент, коли
цитата:
доходить діло до розмови, на мене навертаються сльози, мовчу і нічого не можу сказати
?
Які у Вас емоції до хлопця напередодні розмови і під час неї?
цитата:
Можливо порекомендуєте якусь книгу чи якійсь поради…
Перше. Заведіть щоденник задля нотування спостережень за своїми намірами, бажаннями, почуттями і способами їх вираження у зв'язку з подіями реальності.
Так Ви зможете краще пізнати себе, а також відслідковувати динаміку змін.
Друге. Зверніться до психолога, аби разом з ним повернути собі спроможність вільно
цитата:
говорити про відносини, говорити про проблеми у відносинах.
Відредаговано автором 28-10-2023 10:32:02