накручувати себе
Доброго дня , маю таку проблему ,не знаю як правильно це назвати чи це розлад чи підвищена тривожність, маю таку звичку накручувати сеье ,загострилося це після вагітності і народження дитини ,до цього теж було але не так виражено, будучи вагітною завжди переживала і накручувала себе що щось не так , по 10 разів їздила в лікарню, накручувала що народжу раніше терміну, чи з дитиною щось буде не так , коли народила то страхів з'явилося ще більше , десь побачу на просторах інтернету якусь інфу про хворобу якусь чи хвору дитину ,вже починаю думати що у моєї дитини це є , я починаю шукати про це інформацію ,симптоми діагнози різні , і потім думаю як мені це вирішити ,і що мені робити , хоча проблеми немає на даний момент ,але я її собі уявляю і вже шукаю рішення . Так можу робити ще коди в мене самої щось заболить ,і в мене в голові прокручується вже найгірший варіант . Такі припадки бувають раз на 4- 5 міс , стабільно в якийсь момент мені в голову залазе якась хрінь ,але я можу її побороти переключити увагу ,а ось раз на 5 міс ставиться такп що я не можу переключити увагу і повністю поглинаюся в це ,перший день самий важкий, коли я вже починаю дуже тривожитисч,багато читати ,не знаю що мені робити , я не можу переключити увагу ,ось мені потрібно зробити якіст справи ,а я тупо в цій проблемі,якої немає по суті але є в моїй голові , потім на другий день я вже більш менш знаходжу вихід з цієї проблеми , факти і так далі які полегшують мій стан ,і на 3 день коли мене вже задовбали ці думки,і я думаю що я хвора на голову ,я говорю та пішло воно все , говорю собі що все ок , ніяких причин для хвилювання немає і мене попускає, або після того як піду сдам аналізи ( до такого рідко доходить)і таке все ,упевнюся що все ок і теж вже не переживаю . Але це хлч і раз на 4 5 міс але дуже турбує і заважає жити в ці саме моменти загострення.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Вітаю, Yana!
Тривожні переживання стосуються лише здоров'я дитини? До вагітності як було, про що себе накручували? Скільки зараз років дитині? Вашу маму ви можете назвати тривожною людиною?
психолог онлайн
Яна, Ваш стан є проявом тривожності.
Накручувати себе — це шлях, який може вести до безсоння, проблем із концентрацією уваги та втратою енергії, що може привести до проблем зі здоров'ям. А це створює новий цикл роздумів – і ось Ви вже у замкнутому колі, з якого важко вибратися.
Багато хто впевнений, що контролювати свої думки не можна, адже вони раптово з'являються в голові і миттєво привертають увагу.
Ні, жити без постійних переживань та накручування можна. Зацикленість — це не вроджена риса, якої неможливо позбутися.
Впоратися з нав'язливими думками допоможе психолог на індивідуальній консультації. можна онлайн.
Відредаговано автором 23-12-2023 11:17:48
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357176 для Анна Автонділова
ні ,не тільки дитини ,але після вагітності народження частіше переживання саме через дитину. Але я можу і собі накручувати якісь хвороби ,якщо в мене щось заболить, в дитинстві в мене була така проблема( постав речі так ,бо хтось помре, перешагни 3 раза а якщо ні то щось станеться погане, я постійно все перескладала (речі) в мене і зараз є таке але я можу з ним справлятися , коли мені приходить думка що щось потрібно перекласти ,я думаю навпаки ,кажу собі якщо ти поведешься на цю маніпуляції от тоді точно буде погано ,і ця думка йде від мене ,коли я на неї не реагую . Моя мама тривожна стала, ось це після початку війни , а так до цього не помічала