Немає духовного зв‛язку з чоловіком
Добрий день. Ми з чоловіком в шлюбі 16 років, він старший від мене на 5 років. У нас начебто все дуже добре. Для всіх знайомих та рідних у нас зразкова сім'я. Але мене турбує, що у нас немає духовного зв'язку, який би мені хотілося, лише побутові рутинні розмови. Взагалі мій чоловік, як мені здається, досить "поверхневий" , він ніколи не розказує про свої мрії, що його турбує, які він відчуває емоції, стани, більш глибокі ніж радість чи втома. Коли я йому кажу про свої мрії, він мене не підтримує, каже що це нереально, але хіба не в цьому смисл досягати того що зараз є нереальним? Хоча я не скажу, що я вічно літаю в хмарках, я досить успішна в своїй роботі, маю кар'єрний зріст, завжди хочу рухатися вперед. А чоловік таке як застряг на одному рівні, має свій невеликий бізнес вже років 20, і все в нього постійно однаково. І працює він цілими днями з мамою, від якої постійно чує одні скарги про важке життя і свої 100 і 1 болячку (до речі, зі свекрухою стараюся підтримувати гарні стосунки, в основному тому що в наших відносинах дорослою виступаю я, хоча це жінка в якої є тільки її правильна думка і тільки вона знає як правильно, ну коротше мені з нею ой як нелегко)) тому мені здається це його дуже тормозить, не дає розвиватися, та і бізнес трохи застряг в совдепії, хоча і приносить прибутки)) Хоча він таке як і не дуже хоче розвиватися, якщо я на кухні дивлюся відео на ютьюбі різного пізнавального характеру, то він дивиться якісь пошлі кліпи чи шоу типу Міняю жінку(( щось описуючи все це мені стає все сумніше. У нас з ним лише рутинні розмови, про сина і кота)) У мене до шлюбу був друг з яким ми могли до ранку по телефону розмовляти, тобто зі мною можна про щось розмовляти, я не дуже мовчазна)) хоча і не скажу що рот не закривається)) Записала нас на парні тренування з тенісу, щоб у нас було якесь спільне заняття, щоб було що обговорити, сходили на 1 тренування і він вже не хоче, хоча мені дуже сподобалось. Я не знаю як його розворушити? Надіюсь ви зрозуміли що я хотіла сказати і буду вдячна за вашу пораду!
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора.
Запит до психолога будується на основі свого самопочуття і того, як Ви хотіли б його покращити, а не на основі дій інших людей і як їх змінити. До прикладу, не "Як мені розворушити чоловіка, щоб він розвивався?" а "Як мені в контакті з собою визначити, що мені потрібно від життя та від стосунків? Чи влаштовує мене мій шлюб, і якщо ні, то як я бачу завершення цієї кризи і майбутнє цих стосунків?"
Важливо не квапити себе, а розібратися, що потрібно саме Вам. Це питання не до чоловіка, а до Вас. Що для Вас є розвитком і чому вважаєте, що чоловік не розвивається? Які у Вас мрії та що заважає їх досягати? Що відчуваєте у відповідь на знецінення чоловіком Ваших ідей? Чи казали йому, що Вам це неприємно, і чи висловлювали йому. що хотіли би спілкуватися більше на особисті теми, а не тільки на побутові?
Також можна звернутися до психолога індивідуально і/або парно з чоловіком, якщо він теж цього захоче (важливий останній пункт, бо примусово тягнути партнера в терапію не треба).
Доповнення від автора
Дякую за вашу відповідь. Є про що подумати і осмислити.
"Чи казали йому, що Вам це неприємно, і чи висловлювали йому. що хотіли би спілкуватися більше на особисті теми, а не тільки на побутові?"
Так, казала, але він або мовчить, або каже:"що мені тобі сказати?", я йому відповідаю що я від нього чекаю яких слів, а він просто мовчить і ще й недовольний, що я як завжди щось вигадую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372177 для Марія Радченко
Дякую за вашу відповідь. Є про що подумати і осмислити.
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Для всіх знайомих та рідних у нас зразкова сім'я. Але мене турбує, що у нас немає духовного зв'язку, який би мені хотілося, лише побутові рутинні розмови.
Marusia, доброго вечора. Як давно Вас турбує відсутність духовного зв'язку з чоловіком? Чому саме зараз вирішили звернутись з цим питанням до психологів?
цитата:
Взагалі мій чоловік, як мені здається, досить "поверхневий" , він ніколи не розказує про свої мрії, що його турбує, які він відчуває емоції, стани, більш глибокі ніж радість чи втома. Коли я йому кажу про свої мрії, він мене не підтримує, каже що це нереально
Що Вас не влаштовує в стосунках зрозуміло. А чи є в них для Вас щось цінне, крім спільного сина і кота? Чому Ви обрали саме цього чоловіка для створення сім'ї?
психолог онлайн
Марія Радченко
Ситуація справді непроста, і ваше прагнення до більш глибокого зв'язку з чоловіком — абсолютно природне. Важливо не зациклюватися на тому, що інша людина не готова до змін, а підтримувати себе, розширюючи коло спілкування з тими, хто вас надихає. Спробуйте знайти нові хобі або заняття, де буде можливість спілкуватися з однодумцями. Це допоможе вам відчути себе почутою і додати позитиву у ваше життя.
Бережіть себе, шукайте підтримки там, де вам добре.
психолог онлайн
Марія Радченко
Тетяна Штапова
Якщо я Вас правильно зрозуміла, у Вас немає емоційної близькості з чоловіком.
Емоційна близькість - це коли Ви можете поділитися з людиною будь-якими думками, почуттями та емоціями. Але досягнення емоційної близькості — процес, який потребує зусиль.
Знаєте, навіщо деякі люди ходять до психолога? Та просто тому, що вони хочуть, щоб їх слухали.
Нам дуже важливо бути прийнятими та почутими. Коли ми, слухаючи когось, відкладаємо телефон, перестаємо мити посуд і сідаємо поряд з людиною, дивимося на неї і з цікавістю слухаємо, це викликає позитивні почуття і підкріплює довіру у відносинах.
За повсякденною рутиною ми часто не помічаємо людину поруч із нами. Просто поговоріть про життя. Що може бути кращим?
Відверті розмови - не порожні балачки. Коли ви намагаєтеся по-справжньому зрозуміти точку зору партнера, його почуття, дізнаєтесь про внутрішній світ один одного, ви створюєте глибший емоційний зв'язок,
Якщо ви не вивчили потреби один одного, то пора це зробити.
Можна підійти до цього творчо. Взяти два листи А4, кольорові маркери або ручки та сісти обом за стіл переговорів. І кожному розписати потреби, потім обмінятися листами та дізнатися щось нове про свого партнера. Обговорити це.
Тримайте фокус не на тому, що Вас не влаштовує в партнері, а на тому, за що Ви можете йому подякувати, і робіть це. Подяка дуже зближує, Найчастіше святкуйте досягнення партнера і висловлюйте йому подяку.
Після того, як новизна стосунків проходить, ми схильні забувати, що нашим партнерам все ще потрібно чути «дякую» і «я пишаюся тобою». Маленькі прояви подяки з часом зростатимуть як снігова куля, заохочуючи повагу, любов та довіру у стосунках.
Більш детально ви зможете обговорити вашу ситуацію з психологом.