Проблеми з гнівом
Вітаю. Декілька років вже підозрюю, що маю проблеми з агресією. Іноді я злюся на себе, а іноді агресую на інших настільки що можу вдарити, а лише потім осягнути, що я зробила. Що робити з агресією? Як її контролювати, коли подібне відбувається підсвідомо? Можливо є якісь практики або методи контролювання або зниження її рівня. Величезне дякую за будь-яку відповідь.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Григорьевна Инститорова
Соломія Лехіцька
Наталия Павловна Венглинская
Марина Александровна Сивец
Доброї ночі, nemanya!
Щоб контролювати власну агресію з початку бажано з нею познайомитись та вступити в діалог.
Далі, в результаті цього діалогу, усвідомити її функції для Вас.
Потім знайти умови та ситуації, в яких буде правильним застосовувати агресію, а в яких це буде деструктивним.
І переформатувати агресію відповідно до цього.
Ще, бажано зрозуміти від кого Ви навчилися так її проявляти - і попрацювати над цим прикладом.
Але, це все робиться на психотерапії з психологом. Не самотужки.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
маю проблеми з агресією
Агрессия появляется тогда, когда что-то (или кто-то) не устраивает Вас в Вашей жизни.
Вот с этим, то есть с причиной агрессии, и надо разбираться.
А контролировать ее у Вас все равно не получится.
Чем больше будете пытаться это сделать, тем сильнее она будет проявляться, так как сила действия равна силе противодействия.
Когда Вас начнет устраивать Ваша жизнь, потребность в агрессии просто пропадёт.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго ранку!
"Що робити з агресією? Як її контролювати, коли подібне відбувається підсвідомо? Можливо є якісь практики або методи контролювання або зниження її рівня. Величезне дякую за будь-яку відповідь."
Починати роботу з психологом.
Як самостійно можна спробувати вести щоденник почуттів, кожну годину-дві описувати свої почуття, а також думки із цим пов'язані.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день!
цитата:
Декілька років вже підозрюю, що маю проблеми з агресією.
Поясніть, будь ласка, які наслідки помічаєте щодо проблем з агресєю? Як вони виглядають в житті?
цитата:
Іноді я злюся на себе
От за що, усвідомлюєте?
цитата:
а іноді агресую на інших настільки що можу вдарити, а лише потім осягнути, що я зробила.
Приведіть декілька прикладів, щоб було зрозуміло. Іноді ж буває, що агресія конче потрібна для самозахисту...
цитата:
Що робити з агресією? Як її контролювати, коли подібне відбувається підсвідомо? Можливо є якісь практики або методи контролювання або зниження її рівня.
По-перше, досліджувати природу Вашої агресіїї - звідки береться, яким цілям служить, чи адекватна ситуації й таке інше.
По-друге, розвивати рівень усвідомлення себе в контакті з іншими. Тобто розуміння всього поля чинників, аспектів, бажань, намірів та проявів учасників взаємодії.
По-третє, вчитись виражати агресію конструктивним способом, переважно через слова і вияв почуттів.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Елена Леонидовна Шадрова
Доброго дня.
Захоплююся вашою мужністю визнати свої труднощі та бажання працювати з ними.
Гнів та агресія є природними почуттями людини, всі ми до них схильні, але в різній мірі.
Стримувати і контролювати агресію - доволі небезпечна ідея. Поясню чому. Оскільки у ви цю агресію постійно відчуваєте, скидаєте на інших, а вона далі з’являється, значить вона всередині вас постійно генерується. Зазвичай її генерує певний внутрішній конфлікт, наче вічний двигун, який працює на вашому невдоволенні чимось. Тому якщо намагатися цю агресію стримувати, то вона за деякий час накопичиться, а коли терпіти буде несила, несамовито вибухне. Так званий ефект бомби. І від цього можете ще дужче постраждати як ви, так і оточуючі люди.
Тому, щоб впоратися з агресією, в першу чергу потрібно знайти на основі чого вона виникає і це пропрацювати. А також навчитися виражати гнів та невдоволення екологічним для вас способом. Рекомендую для цього звернутися до психолога на індивідуальну роботу.
Що можете зробити вже зараз. Займаєтеся активними видами спорту - фізична активність допомагає знизити рівень агресії, знайдіть «адреналінове» хоббі: джампінг, картинг, і т д. Але тут варто бути обережним. Пишіть листи: виписуйте все, що бісить на папір без цензури. Потім можете порвати чи спалити. Але все це тимчасово.
Реальною допомогою буде, коли з психологом знайдете і пропрацюєте причину.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Владимир Анатольевич Тарасенко
nemanya, доброго часу доби!
цитата:
Що робити з агресією? Як її контролювати, коли подібне відбувається підсвідомо?
Напочатку, дещо Вам розкажу. Агресія - це завжди, завжди, завжди захисна, архаічна стресс-реакція. Людина відчуває агресію, коли її мозок "считує" із зовнішнього світу небезпеку. Агресі завжди прикриває або страх або сором.
А теперь моя відповідь на перше питанні: розібратися що саме Ви намагаєтесь захистити, від чого захищаєтесь. Самостійно з цим не розібратися, бо це глибинне самопізнання та торкання болісних питань. Наша псхіка так працює, що вона буде уникати цього. Тому самостійно з цим розібратися неможливо, від слово ніколи.
Відповідь на друге питання - не дай Боже!
Контроль, особливо для емоцій та відчуттів - це обмеження життя, це несвобода. Кои ми реагуємо животними стрес-реакціями - це свідчення невихованого ємоційного інтелекту. Тож ціль - не контроль, а виховання цього самого інтелекту, щоб реакції були автентичні, усвідомлені. ДОречі, агресивні реакції так само можуть бути усвідомленими та автентичними. Агресія, ще є адекватна реакція на неадекватну ситуацію. І при автентичній реакції - це усвідомлення через що така реакція та автентична форма проживання цієї реакції. А це - знов без супроводу спеціаліста не досягти.
Рекомендую вибрати психолога та попрацювати в індивідуальніцй терапії. Налаштовуйтесь на тривалу терапію. Ви 21 рік відшліфовували реакції, думки та поведінку яка у Вас зара є. Тож треа попрацювати в часі, щоб знайти та закріпити автентичні цінності, реакції та моделі поведінки.
психолог онлайн
Добрый вечер!
Нужно понимать причину Вашей агрессии. Часто за этим может скрываться высокая тревога и с этим нужно работать индивидуально на терапии
психолог онлайн
Чтобы агрессию контролировать, нужно вначале понимать про нее - на кого агрессия, что в вашей жизни происходит, почему не удается сдерживаться, какие у вас переживания есть и тп.
Очень часто неумение контролировать свою агрессию возникает тогда, когда человек мало понимает про свои чувства, не умеет вовремя распознать свои переживания, не умеет отстаивать границы и по итогу все накапливается и происходит "взрыв". Поэтому задача научиться понимать себя, распознавать свои чувства, вовремя их замечать, проживать, экологично выражать злость и раздражение, научиться о себе заботиться. Тогда и не будет этих вспышек агрессии