Як пережити .
Чоловік зник безвісти, побратими сказали що загинув, не забрали, кажуть не змогли, тепер знайти не можемо п'ять місяців вже,я дуже страждаю,мене мусають спогади,бо у мене був трудолюбивий чоловік з золотими руками,він дуже уважний,такий,яких насправді мало,я не зустрічала таких людей до нього, завжди допомагав,балував, дуже любив,останній раз коли ми бачилися,так вийшло що ми ні з того ні з сього поспорилися,він був не правий...і я в сльозах не змогла його провести,два місяці мі не спілкувалися,були спроби але щось не так .я на нього була ображена,а він на мене,за те що я його в образі заблокувала на три дні,(що
він зрозумів як мені неприємно і несправедливо)потім розблокувала,але спілкування вже не було.через два місяці він( загинув)зник,вже пройшло п'ять місяців,я гризу себе корю,що так все вийшло,що він загинув в образі чи як,я не знаю.Що мені робити,я хочу щоб ви зрозуміли,я дійсно не винна була в тому випадку,зовсім,а вийшло в решті так як вийшло
Що мені з цим робити?я однолюб,і дуже в мене душа така як у вірного пса,я знаю що буду страждати все життя.ЖОПОМОЖІТЬ БЛАГАЮ,ЯК ЖИТИЩО РОБИТИ
Питання від: ; Вік: 38
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Ирина Терещенко
Я очень сочувствую вам. Это так обидно и больно потерять любимого мужа из-за этой кошмарной войны. И еще более тяжелое, что нет возможности даже похоронить и приходить на могилу.
К сожалению, в переписке невозможно вам помочь. Нужна индивидуальная работа по проживанию горя и работа с вашим чувством вины.
цитата:
я гризу себе корю,що так все вийшло,що він загинув в образі чи як,я не знаю.Що мені робити,я хочу щоб ви зрозуміли,я дійсно не винна була в тому випадку,
Вы ни в чем не виноваты. Абсолютно. Люди ссорятся, мирятся и это нормально. Вы описываете ваши отношения как теплые и полные любви. А в таких отношениях даже в ссоре люди помнят и знают, что они любимы. Ну просто о чем-то не смогли договориться в моменте и в этом нет трагедии. Плохо лишь то, что вы сейчас съедаете себя этой виной. Но ее нет, нисколько.
Война тяжелое испытание для любых отношений. А уже тем более, когда мужчина на фронте. А вы живой человек и обиды, недоразумения случаются. Поэтому не загружайте себя дополнительными тяжелыми переживаниями.
Хотя вашу вину, как и горе нужно прожить. И для этого нужно время и поддержка.
Очень рекомендую не затягивать и найти себе эту поддержку в виде психотерапевта.
Позаботьтесь о себе.
Обнимаю и очень сочувствую
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Добрий вечір.
Я співчуваю щиро вашій втраті.
А далі пропоную відноситися до себе з обережністю.
Ви пишите що 2 місяці не спілкувалися і берете всю відповідальність на себе. Я вам пропоную її розділяти.
Вам рекомендована індивідуальна робота з психотерапевтом.
психолог онлайн
Ваш стан зрозумілий. Провина при втраті ближнього виникає завжди. Це нормальна реакція на смерть близької людини. Майже всі, хто переживає втрату, відчуваєють почуття провини перед померлим.
Переживайте горе.
Як би погано не було, важливо нагадувати собі, що горе минеться, гостре горе зміниться мирним сумом.
Можна написати собі на паперу три твердження і носити їх із собою, діставати та перечитувати :
"Мої почуття нормальні"
"Мені стане краще"
"Я впораюсь, як впоралися до мене інші".
Плачьте. Це спосіб «випустити назовні» душевний біль і тугу.
Говоріть про свого чоловіка та про свої переживання. Якщо приходять спогади про нього та інші болючі речі, потрібно знайти людину, з якою можна про це поговорити.
Горе – це процес, який краще переживати з людьми.
психолог онлайн
Співчуваю Вашому горю. Втрата близької людини - це завжди біль. Але й ця рана колись загоїться. Бо все минає в цьому світі.
Так, Ви ніби то й завинили перед чоловіком своїм блокуванням, але ж і він був не правий. Та й ображатися чи ні - це був суто його вибір. Тільки жаль, що так і не встигли поговорити та все прояснити в стосунках. А незакрите питання - тягне на себе Вашу увагу й енергію. І не дає відпустити ситуацію. Та й почуття провини (навіть якщо особливо і не було за що) мучить.
цитата:
Що мені з цим робити?
Смерть коханого чоловіка відгорювати - на це знадобиться десь біля року, може трохи більше.
Його і себе в цій ситуації - простити. За себе - попросити вибачення за все (не тільки за останні моменти), що могли зробити поганого чоловіку. Завжди знайдеться щось таке, в будь-кого.
Раджу Вам звернутися до психолога особисто (очно або онлайн) - зможете швидше пропрацювати втрату та отримати полегшення. Існують спеціальні психологічні техніки і для роботи з горем, і з почуттям провини - вони допоможуть Вам відпустити людину внутрішньо, але завжди про нього пам'ятати.