Тривога, змінв настрою,
Добрый всем день. Год назад очень сильно выгорела на работе, которая была связана с работой с мамами с детьми с инвалидностью.
В один из вечеров случился приступ головокружения, спазм в шее и наплывом кусок какой-то ситуации из какого-то сна.
Испугалась. Подскочило давление. Опять испугалась что теперь из-за этой работы схвачу инсульт или инфаркт. Обошла эндокринолога, гинеколога, кардиолога, невролога. Серьезного ничего не нашли. Климакс и истощение нервной системы. Прописали антидепрессант. Ципралекс. Пила 3 месяца. Переносила плохо. Тревога ушла, но появилась озлобленность, раздражительность. Перестала пить. Стало легче. Но каждый выход на улицу, тревога. Вышла , гуляю, нормально. С утра хуже всего. Тревога, трясет, головокружение, боли в груди. К вечеру отпускает. Бывает что вроде все спокойно. Лежу фильм смотрю и тут бац, какой-то триггер и настроение в ноль, трясет, раздражение, потом как депресивность. Тесть возможно есть повод для ухудшение настроения. Очень себя ругаю за то, что со мной такое. Я всегда активная была. А тут овощь. И любые рассказы подруг, куда они поехали, где были, я себя сразу грызу. Но главное перед приступом, вдруг все раздражает, противно и плохо. В этот момент мысль, а не сойду ли я с ума. А не сделаю ли что-то плохое? А не шизофрения у меня ,не БАР? Боюсь пить новые лекарства. Начиталась в чатах про то, что антидепрессанты могут выкинуть в магию. Боюсь. Ищу у себя симп омы. Все контролирую. Стала немного разгворчевее, ой, это не мания? И так уже много месяцев. Война усугубила. Самое главное, у меня на руках ребенок с инвалидностью и я все и всегда контролирую и несу ответственность за него только я. Если со мной что-то случиться, он никому не будет нужен. Тесть у меня страх, за свое здоровье. За жизнь. Головой все понимаю. Навязчивости , тревожное расстройство. Но вопрос, а почему такие резкие перепады настроения. Очень боюсь этих эмоций в плохом настроении. Спасибо
Питання від: ; Вік: 48

психолог онлайн
Доброго дня Tartila!
Як на мене, у Вас залишилися непрожиті стреси (можливо, травми), які Ви отримали під час роботи. Що ускладнилося загальним психо-емоційним вигоранням. Саме тому найменший тригер, викликає такі реакції.
Ліки у таких ситуаціях лише пригальмовують зовнішні реакції, але аж ніяк не лікують першопричину. Окрім того, як на мене, необхідне вміння відновлювати свої сили, яких у Вас зараз обмаль. Це ще і через це організм не справляється з внутрішніми блоками, про які "сигналізує" за допомогою Вашого здоров'я, емоційних станів та настрїв... "кричить", щоб Ви не заганяли проблему ще глибше "пігулками" у підсвідомість, а повернулися до себе внутрішньої "обличчям", трансформуючи стреси та травми у щось більш гармонічне. У таких випадках, буває достатнім знайти першопричину стресу, та зайнятися відновленням сил, щоб привести себе до тями.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339830 для Алла Григорівна Веленко
Дякую. Я намагаюся. Коли хвилююся і накручую себе, то говорю, що це лише мої думки. Коли погано, намагаюся відволікатися. Іноді настрій добрий і все спокійно. Особливо коли чимось зайнята. Зробила ремонт сама. Дві неділі було добре. Потім сидіння вдома дратує. А їхати на свою основну роботу не можу. Зараз за власний рахунок під час війни. Хвилююся, що покажу свої емоції, а так неможна. . Погіршилося все після довготривалих відключень світла у місті. Такий страх був, що підіймається тиск в мене у батьків стареньки, а швидку допомогу не викликати. Раніше я такі питання вирішувала сама. Всі проблеми сама.Син не розмовляє. Важкий. Зараз мені погано, що я не можу розраховувати на себе. Справа в тому, що дуже багато соматичних проявів. Вони мене лякають.
З приводу проробити стресу. Його було за життя дуже багато. З сином, з батьками. А ось на основній роботі я зі студентами працювала 22 роки і,ніяких проблем не було. Зараз я хвилююся,що не потягну більш напруження . А сина треба возити в центр реабілітації ,звідки я звільнилася. Це як тригер. Возити не можу. Але його треба возити. Я себе за це сварю. Я слабка. Самооцінка впала. І так замкнуте коло. Що і коли вплинуло на мене, не знаю. Був невроз 23 роки потому після того, як чоловік почав бити і пити. Розлучилася і стало все добре. Багато друзів, спілкування. Їздила волонтером з молоддю з інвалідністю на відпочинок. Завжди це мені приносило задоволення і підіймало мою самооцінку. Це був мій ресурс- допомога. А зараз при думці поїхати волонтером, до головокружіння не можу. Ліки я готова приймати, як костиль, щоб трішки заспокоїтися,бо всю війну син кожну ніч кричить від жахіття. Усі прильоти він чув. Виїхати ми не змогли. Дякую.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339830 для Алла Григорівна Веленко
Бачу ви в Гринченко працюєте. До мого сина приходили соціальні педагоги з цього інституту. З Драгоманова теж. Чи можливо у вас отримати приватну консультацію?
Бо більше так не можу. Сьогодні до сина в центр приїздить міністр соц.політики України і ради Європи. Я повинна була привезти дитину в центр. Не змогла. Хвилювалася, як він це перенесе,. А зараз себе ругаю, що через свої тривоги вчинила не правильно. І так кожен день. Влітку не відпустила його на відпочинок з педагогами. А йому там добре. Знов себе ругала. Допоможіть будь ласка.
психолог онлайн
Напишіть мені, будь ласка на мою пошту... Зайдіть на мою сторінку на цьому сайті і ми про все з Вами домовимося...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339844 для Алла Григорівна Веленко
Дякую. Написала
психолог онлайн
цитата:
Навязчивости , тревожное расстройство.
цитата:
Перестала пить.
Вы не пролечили основное заболевание, от которого вам и был назначен антидепрессант.
Поэтому вам надо идти к врачу и подбирать другие препараты.
Дело в том, что без лечения, работа с психологом не даст вам результата.
В вашем случае должен быть комплексный подход, причем лечение -первично.