Життя з військовим
Ми з чоловіком одружені не так давно,майже 8 місяців,але останні місяці 2-3 я відчуваю що наші відносини руйнуються.Знайомі ми вже років 5,але в силу нашої не маленької різниці у віці я ніколи не сприймала його як партнера,але якось так закрутилось і ось.Він військовий з 21 року,був в АТО,першим приймав бій в Енергодарі.Я завжди захоплювалася ним.Завжди ми знали як підтримати один одного,як допомогти,як покращити наші стосунки,як зробити так щоб двом нам було комфортно,але зараз це все змінилось.Все частіше я почала чути фрази «Я воюю,а ви всі чекаєте перемоги» , «Ти не знаєш як правильно мене підтримувати».Три дні тому він ігнорував мене двоє діб через те що я щось забула,при цьому даже не пояснивши причину.На мої слова «Я хвилювалася» відповідь була «А мені то що».
Я мовчу,кожного разу коли я намагалася з ним поговорити і пояснити що мені від цього боляче все закінчувалося сваркою. Я не знаю що робити і як це виправити. Я розумію що йому важко і здають нерви,він втомлюється,але я також не робот,я втратила від війни рідних і власну домівку,кожного дня я стикаюся з панічними атаками і мені дійсно боляче що я не можу поділитися цим з ним.Ми перестали чути один одного.Кожен день це якась сварка,сварка в якій я завжди чомусь винна.Я просто не розумію.Пропонувала звернутися до спеціаліста-відмовляється,мовляв не бачить проблем. А я так більше не витримую. Я не хочу його втрачати,але і жити з людиною яка кожного дня тебе принижує і не готова вирішувати проблеми разом,я також не можу.
Питання від: ; Вік: 20
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Здрастуйте. Співчуваю вам. Чоловік не розуміє вас, а ви його. Рекомендую приєднатися до груп підтримки, для сімей військовослужбовців. Вам буде легше, і знайдете багато відповідей на ваші питання. Зараз є безкоштовні.
Наприклад "Служба психологічної підтримки сімей військовослужбовців".
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго ранку, Dariia!
цитата:
А я так більше не витримую. Я не хочу його втрачати,але і жити з людиною яка кожного дня тебе принижує і не готова вирішувати проблеми разом,я також не можу.
Співчуваю вам і розумію, наскільки вам важко зараз.
цитата:
Я не знаю що робити і як це виправити.
Спочатку усвідомити, що війна загострила певні проблеми і спричинила зміну звичайного ставлення між вами.
цитата:
Ми перестали чути один одного.
В такому разі потрібно намагатись почути себе. Ви сподіваєтесь на підтримку чоловіка, а він не в змозі її дати. Більше того, він сам очікує від вас чогось, що ви не можете ані зрозуміти, ані надати йому. Через те сварки і напруження.
Отже, вам варто шукати способи поповнити власні ресурси. Це може бути спілкування з друзями, відвідування групи підтримки для родин військових, заняття справами, які вам подобаються, надихають, приносять задоволення.
Що з чоловіком? Звісно, виявляти стійкість і послідовність. Не терпіти образ і обвинувачень. Робити це твердо по суті і м'яко за формою. Тобто з власної ініціативи не загострювати стосунки.
цитата:
я також не робот,я втратила від війни рідних і власну домівку,кожного дня я стикаюся з панічними атаками і мені дійсно боляче що я не можу поділитися цим з ним.
Вам важко і складно. Ви втомені і знесилені. Тому логічно і виправдано подбати в цій ситуації про себе. Не шукати в особі чоловіка того єдиного, хто вислухає, зрозуміє і допоможе. В усякому разу зараз він не може, можливо, пізніше, згодом.
Корисною для вас буде допомога з боку психолога. Ваші власні напрацювання щодо посилення спроможності спиратись на себе і підтримувати себе.
Ми всі мусимо здолати цей шлях, не втративши віри в Перемогу і віру в себе.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
Сочувствую Вам, это очень сложно переживши такие обстоятельства остаться наедине с собой и не получать поддержку. Однако Вашему мужу сейчас также сложно и тяжело, находясь постоянно в стрессе ему и самому поддержка нужна, вряд ли он сейчас сможет Вас понять и поддержать.
Сейчас есть службы поддержки семьям военнослужащих, есть бесплатные психологи, обращайтесь Вам окажут поддержу, она Вам очень нужна!