Дратують знайомі на морях під час війни
Доброго дня! Я в Україні, але багато знайомих поїхали за кордон. Я розумію, що це їх вибір, проте іноді деякі деталі з їх життя мене дуже сильно дратують та дуже важко впоратися зі своїми емоціями. Помітила, що особливо сильно мене дратує і я відчуваю як підіймається злість, коли бачу як знайомі позують на фоні закордонних морів у Італії, Іспанії чи Мальті. Я намагалася проаналізувати свою реакцію і знаходжу декілька причин моєї злості. По-перше, для мене це дуже сильно контрастує із тим що відбувається в країні, і у той час як наші чоловіки воюють в окопах засмагання біля моря жінок, яких випустили за кордон лише тому що вони народилися жінками, а не чоловіками, виглядає якось дивно. В принципі, я не проти того що вони зробили такий вибір та можливо море допомогає їм прийти до себе та морально відновитися. Проте навіщо це демонструвати у соцмережах, коли багато людей залишилися в країні та переживають війну? По друге, мені банально заздрісно, бо до війни я також дуже сильно любила море і це було важливою частиною мого життя. І ці жінки, що постять такі фото, нагадують мені про моє щасливе минуле, яке зараз закрите та недосяжне. Бо сьогодення сповненно війною. Від цього мені сумно та боляче. Я не можу видалити таких знайомих з друзів, бо їх надто багато і до того ж не з усіма ними хочеться рвати зв'язки. Проте подібні фото і пости дуже сильно мене тригерять. Як мені навчитися ставитися до цього спокійніше чи навіть радіти за інших, що вони у безпеці та біля моря. Дякую заздалегідь
Питання від: ; Вік: 30
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Марія Радченко
Здравствуйте!
Вы абсолютно верно указали, зависть! Они себе позволяют, то что Вы хотите, а позволить себе не можете, в силу своих убеждений.
Вам сложно видеть, то что кто-то где-то на морях, им там хорошо, а в стране война, но Вы не там где хорошо, а там где беспокойно и страшно.
Вы верно написали каждый делает свой выбор сам, и где и как ему быть это собственная ответственность каждого человека!
Вам не нужно радоваться за других, это их жизнь, Вам необходимо разобраться в себе, в своем внутреннем конфликте противоречий.
психолог онлайн
Марія Радченко
Розумію вас. Ви маєте право на всі ваші відчуття і радіти за інших не обов'язково.
Ви гарно відслідковували що саме вас чіпляє. Пропоную дати собі співчуття по тому, що зараз не має можливості поїхати до моря. Це певна втрата очікувань, пожаліти себе в цьому. Злість може бути меншою через співчуття до себе.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ваші почуття і емоції абсолютно зрозумілі та нормальні. А ось ваші друзі демонструють абсолютну відсутність елементарної психологічної культури.
Але справа в тому, що у звичайний час ми всі перебуваємо в "масках", а в кризових ситуаціях маски зникають і люди показують свою справжню суть. Ваші друзі повністю проявили себе, робіть висновки.
Заздрити їм навіть нецікаво, можна лише пошкодувати, що раніше ви думали про них краще.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Помітила, що особливо сильно мене дратує і я відчуваю як підіймається злість, коли бачу як знайомі позують на фоні закордонних морів у Італії, Іспанії чи Мальті.
Мене теж дратували спочатку такі прояви махрового егоїзму. Потім попустило. Стало нецікавим. До того ж, ми з вами не судді щодо вчинків інших людей.
цитата:
Як мені навчитися ставитися до цього спокійніше чи навіть радіти за інших, що вони у безпеці та біля моря.
Простої відповіді, напевно, немає і бути не може. Вважаю, що потрібно пройти свій шлях, змістом якого буде уважне ставлення до своїх цінностей, переконань, бажань і потреб. Власне, актуально розібратись, переосмислити і визначитись, що я за людина. У що я вірю? Що ціную? Чого прагну? Що роблю задля цього?
цитата:
Я не можу видалити таких знайомих з друзів, бо їх надто багато
Кілька разів перечитав оце речення і так і не зрозумів - вам шкода часу на видалення? Або який насправді мотив не видаляти?
цитата:
Проте подібні фото і пости дуже сильно мене тригерять.
Я особисто усіляких нарцисів забанив і повидаляв. Знаю, що дехто зробив вибір - просто не лізти в соціальні мережі, тому що знайшов собі інші заняття, справи і захоплення.
психолог онлайн
Добрий день. Ви дуже змістовно описали свій стан і емоції, і це має місце бути. Важливо зрозуміти, що кожен несе відповідальність за своє життя. Вони вже свій зробили, і на них ви вплинути не можете. А ви несете відповідальність за своє, і можете обрати став в якому знаходитись.
Ви можете вплинути на свій стан. Ну як мінімум можна не дивитись на них. Як максимум знаходити для себе щось класне кожного дня (що саме для вас класне, можете відповісти тільки ви).