Як діагностувати переляк? Як його лікувати?
Почала помічати за собою переляк на різні речі, різкий звук, когось не побачила, вже злякалась, під час фільмів це окрема тема, здригаюсь, дихаю голосно, охаю, ахаю. Зараз відбувалась дуже дивна ситуація, вляглись у мене всі спати, я вирішила піти в туалет, повернулась до кімнати, бачу ковдру треба поправити, починаю шуршати, нічого не чую, і лише через декілька секунд чую звук, розумію, що мамин(вона прийшла, бо почула, що я лише зайшла в кімнату, деколи мені уночі буває погано, і я не зізнаюсь, тож вона прийшла перевірити), але все одно лякаюсь, я надто голосно викрикнула "О,Господи! ". Ніколи такого не було, мене охопила паніка, важко дихати стало, пульс занадто підскочив, аж чула як серце б'ється і почала плакати, ледь себе зупинила
Питання від: ; Вік: 19
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Светлана Владимировна Киселевская
Тривожність поступово підсилювалась і досягла свого апогею у нервовому зриві. Вам потрібна допомога. Саме тому Ви і зробили перший крок написавши сюди. Все буде добре. Як казала Скарлет О'Хара: "Я подумаю про це завтра". Зараз не хвилюйтеся про це, відпочиньте. Добраніч
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Анастасія, а Вам переляк був завжди властивий, чи почався нещодавно, після якихось подій або ситуацій, пов'язаних з Вами? Або, Ви були і раніше до цього схильні, але зараз (можливо через війну) це тільки підсилилося?
психолог онлайн
Анастасія, із тривожним розладом Вам зможе допомогти психолог. Але стан. який Ви описали, може виникнути при захворюванні жовчного міхура. Потрібно спочатку звернутися до гастроентеролога, а. якщо він нічого не виявить - тоді вже вирішуватимете проблему з психологом. Головне, не лякайте себе, вашу проблему можна вирішити.
психолог онлайн
Здравствуйте, Анастасия!
цитата:
Ніколи такого не було, мене охопила паніка, важко дихати стало, пульс занадто підскочив, аж чула як серце б'ється і почала плакати
Вы описываете паническую атаку.
С Вами и раньше такое происходило?
психолог онлайн
Доброго ранку, Анастасіє!
[/quote]
цитата:
я надто голосно викрикнула "О,Господи! ". Ніколи такого не було, мене охопила паніка, важко дихати стало, пульс занадто підскочив, аж чула як серце б'ється і почала плакати, ледь себе зупинила
За багатьма ознаками Ваш випадок схожий на напад панічної атаки.
Тому відповідь на це питання
цитата:
ЯК ДІАГНОСТУВАТИ ПЕРЕЛЯК? ЯК ЙОГО ЛІКУВАТИ?
буде вельми зрозумілою. Діагностувати необхідно у клінічного психолога або психіатра. Не виключаю, що терапія буде включати і призначення протитривожних ліків.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Діагностувати може тільки лікар. Зверніться до сімейного лікаря.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вікторія Миколаївна Цуркан
Анастасія, доброго часу доби!
Ви описали свою підвищену аудіальну реакцію на звуки.
Коли людина переживає дуже глибокий стресс при якійсь події з сильним звуковим ефектом - надалі вона може дуже болісно реагувати на звуки. Це фіксація мозгом небезпеки на тілосному рівні. Останні дослідження показали, що звук актевує не лише слухову кору а й області мозку, відповідальні за тактильне сприйняття. Саме тому можуть зявлятися саме такі симптоми як при ПА. Але це не ПА.
Чи були Ви під обстрілами? Або в зоні обстрілів? Або яка була стрессова подія з гучним звуком?
цитата:
Як діагностувати переляк? Як його лікувати?
Спираючись на симптоми, що Ви описали - у Вас таки є переляк. Я б радила обрати фахівця та попрацювати з психологом\психотерапетом над стабілізацією психоемоційного стану. Якщо у Вас ще є порушення сну, апетиту, стрибає тиск - треба звернутися до невропатолога або псхіатра за медікаментозною підтримкою.
психолог онлайн
Здравствуйте!
"Переляк" ожидание чего-то страшного, может неосознаваться, а быть как ощущение небезопасности. У Вас поднялась тревога, похоже на панические атаки. с ними нужно работать, обратитесь к специалистам: психиатр, психолог.