Чоловік та війна
Стосунки з чоловіком були складні ще до війни . Разом 3 роки є дитина. Проблема в тому що він іде під вплив друзів/ знайомих не часто але це є регулярно. Він не розуміє що я теж втомлююсь з дитиною вдома( я в декретній відпустці) що я теж хочу відпочинку. Він каже що в моїй роботі нічого складного , попрікає своєю роботою що якби б я попрацювала як він то я б зрозуміла що важче. Я розумію що він теж втомлюється , алеж в нього є хоч якісь вихідні в які він замість того щоб побути з сім'єю йде на рибалку , випивають там пізно приходить додому , в той час як я весь час з дитиною сама. Я йому конкретно пояснювала ми багато розмовляли на цю тему , що мені не подобається що я від нього хочу , але він ага угу я тебе поняв і знову теж саме. Постійно коли є вихідний у нього його немає дома . Я не маю права на свій розвиток, на відпочинок , ні на що. Живемо в селі в якому він виріс, тут його мати та знайомі . У мене немає нікого ні друзів ні родичів ( маю на увазі в цьому селі) мої батьки далеко не мають змоги приїхати часто .. і я ж не можу з кимось познайомитись бо постійно в хатніх справах та й дитину тягати за собою постійно не варіант. Свекруха взагалі за нас забула, вона займається своїм життям , допомоги від неї ніякої. Загалом, почалась війна чоловіка відправили на передок , перший раз заступив 10 днів не було зв'язку, переживала. Коли вийшов сказав що я все поняв, поняв що ви найрідніші більше не буде такого. Але нічого не змінилося . Коли виходять з позиції декілька днів відпочивають, майже кожнл дня випивший , коли я роблю зауваження каже що ти не понімаєш ми тебе тут переживаємо , стрес. Я так не думаю. Я дуже хвилююсь за нього і дуже люблю але ці нюанси вже дістали . Скажіть як з нам поговорити на ці теми, чи в загалі варто підіймати цю тему коли він на війні . Не хочу скандалити бо не дай Бог щось там станеться . Наче й не час виясняти відношення, коли він там. Але й терпіти не можу . Він не ледар він заробляє гроші достатньо , в мене і дитини все є . Він працює в дома , ремонти, полагодити і тд. Але ніколи не має між нами діалогоу щоб поговорити про щось особисте чи просто на якусь тему , він каже що любить ,але я чомусь цьому не вірю . Ніколи не цікавиться чого я хочу . А я не хочу його грошей і дорогих ремонтів теж не хочу . Хочу відчувати його любов, тепло і підтримку. Тоді буду щаслива , для мене це найголовніше
Питання від: ; Вік: 22
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
цитата:
Скажіть як з нам поговорити на ці теми, чи в загалі варто підіймати цю тему коли він на війні . Не хочу скандалити бо не дай Бог щось там станеться .
Ви пишите, що ваші стосунки були складні ще до війни. Звісно війна вносить корективи. Але, як на мене, це не привід забувати за свої потреби.
цитата:
Хочу відчувати його любов, тепло і підтримку.
Ви говорили про це з вашим чоловіком?
психолог онлайн
Олю, доброго дня.
Хочу підтримати Вас, адже ті потреби в увазі, підтримці, розвитку, шо у вас є-, це нормальне бажання.
Водночас, не можу не зазначити заради об'єктивності- війна для наших захисників - це дійсно стрес.
Вони всі безумовно титани, адже те як вони виборюють нашу незалежність і свободу- приклад для усього світу. Проте- вони живі люди.
І їм також властиві всі переживання, емоції які є у кожного. До того ж, війна, ті обставини, помножують все на 2.
Це важко емоційно, фізично, ресурсно.
Намагатися з'ясовувати стосунки коли чоловік на передовій- не дуже гарне рішення..
Натомість модна більше говорити про себе, дитину, про свої почуття, про те що він важливий для вас і ви чекаєте на нього. Така підтримка дуже цінна і,важлива.
Адже коли моральный стан пригнічений, є сварки, образи- то і виконувати свої обов'язки набагато складніше.
Щодо вас: щиро підтримую ваше бажання розвиватися і розумію що потреба в спілкуванні і відпочинку є важливою..
Подумайте- що можна було б змінити?
Який вік дитини- чи є можливість садочка?
Чи можна спробувати нове хобі,захоплення? Це дуже допоможе відволіктися і емоційно розвантажитися.
Є багато цікавих вебінарів, семінарів психологів онлайн.
Книжки також доступність онлайн форматі
Можна обрати психолога і певний час попрацювати індивідуально, щоб підтримати себе і знайти ресурс, пропрацювати складні моменти.
Є форуми, групи по різних інтересах, спільноти дружин військових до яких також можна долучитися для спільної підтримки.
Головне шукати рішення, пробувати нове і тоді все обов'язково вийде.
Щиро бажаю вам успіху, чоловіку сил і скорішої перемоги всім нам!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343660 для Ирина Терещенко
Дякую за пораду. Нажаль можливості віддати дитину в садочок не має , в зв'язку з війною він не працює. Когось попросити посидіти з дитиною , щоб зайнятися своїми справами , теж немає. У мене є хоббі, і ще ж бажання зайнятися чимось новим , а ґле вдома з дитиною це нереально.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343660 для Ирина Терещенко
Чоловіка стараюсь підтримувати скидаю фото відео дитини, різні відео веселі з анікдотами , ще постійно пишу що я його люблю . В більшості в нього немає реакції .
Ще хотіла поговорити за свекруху . Вона й в мирні часи дуже рідко приїжджала, а зараз за час коли чоловік на війні взагалі ні сном ні духом. Вона навіть не прийшла провести сина в дорого на війну. В мене не вкладається в голові як так можна. Мені дуже за нього обідно. А коли я на неї скаржуся йому він її захищає , типу як ти так можеш говорити, ти должна її любить. Я все розумію , що це мама і ми її ніде не дінемо але закривати на це очі не можу . Якби він робив її зауваження можливо їй і сталось стидно за свої поступки. А він наче в рожевих окулярах, йому все нормально. А я ж виставляти їй притензії теж не можу так як мовчить він. Звісно вона скаже що це тільки я незадоволена нею, так як син мовчить . Коли заходе за неї мова з будь ким в мене починається нервоз. Взагалі з його родичів ніхто ніколи з нами не спілкується , хоче роблять вид що дуже нас люблять. Сестра його нашому сину щей хрищена й тітка, теж ніколи не дзвоне до дитини . Я вже мовчу про себе.
Від свекрухи ніколи немає допомоги, завжди допомагають мені чужі люди . Вони розуміють що мені важко без чоловіка і знають що свекруха не допоможе. Й самі йдуть на допомогу. Мені й стидно перед людьми за чоловіка що він вигаражує свою матір . Люди щиро допомагають знаючи яка твоя мама без зайвих питань . Це добре що ти любиш і поважаєш маму яка вона не є , але це вже не повага до людей. Свекруха ніде не працює у неї розгульний спосіб життя. Внук взагалі її не знає. Як треба відлучитися у місто з дитиною сидить сусідка( жінка 80 років) поки та гуляє ,або дивиться телевізор. Хіба це нормально? Я розумію що це мама, я стараюсь мовчати але як заходить за неї мова я не витримую.. батька в чоловіка немає. Взагалі ні в одної її дитини немає батька
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343659 для Віталія Юріївна
Так, казала
психолог онлайн
цитата:
Так, казала
Що відповів чоловік?
Яке у вас питання до психологів сайту?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343671 для Віталія Юріївна
Відповіді немає. Ага,угу, я більше так не буду і починаємо все заново. Як в ситуації війни з ним краще поговорити , чи взагалі не варто зараз говорити , терпіти поки не закінчиться війна?
психолог онлайн
Какой возраст ребенка?
Где ваши родители?
Какие отношения с ними?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343680 для Валентина Михайловна
2 роки дитині, в мене є мама і брат старший стосунки з ними хороші, батька немає помер 15 років тому
психолог онлайн
Как далеко живут брать и мама?
Есть ли у вас профессия, по которой вы можете работать?
Что вас держит в отношениях?
Как давно вы вместе с мужем?
Відредаговано автором 26-05-2023 14:57:43
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343688 для Валентина Михайловна
Далеко і важко добиратися 200 км. Професія є, працювати не можу так як немає куди діти дитину. З чоловіком 3 роки разом. Тримає в першу чергу кохання, надія на те що можливо щось зміниться.
психолог онлайн
Любовь или зависимость?
Вы описываете много негатива в отношениях.
А что хорошего есть? Кроме того, что муж обеспечивает вас?
Какие факты, которые подтверждают, что муж изменится?
Если я правильно поняла, то его призвали и он воюет?
Если так, то потом будет еще хуже, потому что ПТСР настигнет.
А поскольку отношения раньше были не очень, то стоит ли мечтать про другие отношения?
Я бы предложила вам подумать над тем, чтобы уехать к маме, выйти на работу и обеспечивать начать саму себя.
Плюс хорошо бы поработать с психологом и разобраться, почему вы терпите такое отношение к себе, чем привлек вас муж.
психолог онлайн
Олю, доброго дня. У Вас склалася емоційно важна ситуація. Зрозуміло, здорово і людяно хотіти людського тепла та блізькості. З Вашими потребамі усе гаразд. Негаразд, який Вас травмує - це повна зосередженість на тому, чого чоловік наразі дати Вам не взмозі. Нема жодної поради, яка гарантовано зможе допомогти Вам змінити чоловіка. Те, що Ви можете змінтити у будь який час і що повністю під Вашім конролем - Ваше ставлення та турбота до самої себе. Чи є хто чи що у Вашому житті, що дає Вам почуття розслаблення, затишку, задоволення? Зверніть свою увагу туди хоч на час. Переведіть свій погляд на те, що Є, відвевши його з того, чого (наразі) НЕМАЄ. Подаруйте собі відпочинок, позитивне спілкування з розуміючою людиною ( можливо, із психологом) і хто зна, можливо наступна розмова із чоловіком, коли Ви будете рослаблена та задоволена пройде у іншому гуморі. Удачі Вам та теплих стосунків із собою.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343698 для Тетяна Кравець
Дякую
психолог онлайн
Чоловік Вас любить, як може, як вміє