Не можу читати новини
Добрий день! У мене є проблема: дуже рідко читаю новини. І це не через те, що я боюся. Ні, це через те, що мені не цікаво. У телеграм каналах по 30 повідомлень за день може надходити. По-перше, я не встигаю все прочитати, по-друге мені не цікаво де щось прилетіло чи якась окрема людина підірвалась на міні. Мені хочеться знати щось глобальніше. Ідеальним рішенням я бачу канал або сайт де виходить пост приблизно 1 раз на тиждень з найважливішими подіями. Але я такого не знайшла. Через це я дізналася де знаходиться Маріуполь і усі подробиці тільки зараз. І взагалі мало знаю подій які відбувалися за цей час. Чи нормальна така байдужість і чи можна щось зробити? Дуже була б вдячна, якщо б ви змогли мені допомогти!
Питання від: ; Вік: 16
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Привіт. Що саме у цьому напружує? наш мозок створено переробляти ті події, які ми бачимо, чуємо, відчуваємо безпосередньо своїми органами почуттів. Ми не поєднуємося з інформаційними технологіями. І тому всі новини, які виносять соцмережі мозку точно не під силу. І люди часто інтуїтивно включають інфодієти. Але є ще важливий механізм захисту: ми не можемо реагувати на теоретичні страхи та погрози. Тому ми закриваємось від інформації про них. Це все нормально. Быльш того, у 16 років богато чого ще не сформовано. Тому важливо дуже ретельно дослідити що саме напружує.
Відредаговано автором 26-05-2023 21:17:42
психолог онлайн
Абсолютно нормально. Я сама не читаю новини. Правда, коли у моєму місті бахнуло так, що ледь шибки не повилітали, то я пішла в чати читати, що трапилось. Щоб зорієнтуватись
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343720 для Оксана Василівна
Дякую за вашу відповідь! Мене напружує те, що я не знаю що відбувається в моїй країні. Не відчуваю себе її частиною. У 16 років я не можу ніяк допомогати. Навіть якщо і знайти шляхи, то через школу немає на це часу. Тому я відчуваю себе ніби в акваріумі, відділеной від сьогодення. Мене засмучує те, що помирають люди, а я навіть не знаю де саме зараз відбуваються бойові дії. І, якби банально це не було, але у яких-небудь розмовах про війну я почуваю себе зайвою. Я дуже пишаюся, що я українка, але сама для себе не можу бути чесною що я справді належу до цієї країни, бо у найжахливіший час я не знаю що відбувається
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343721 для Тетяна Артеменко
Дякую за вашу відповідь! Сподіваюся, що у вас все буде добре. Бережіть себе!
психолог онлайн
Это вполне нормально. Зачем читать нон-стоп новости? Какой в этом смысл?
Тем более, что новости и постоянное их чтение только увеличивает тревожность.
И наоборот, их рекомендуют поменьше читать.
Ваша задача на сегодня это учиться, стараться сохранять себя психологически и радоваться жизни, насколько это возможно в нынешних условиях.
А откуда мысль, что это может быть ненормальным?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343724 для Валентина Михайловна
Спасибо за ваш ответ! Просто когда вокруг все разговаривают про наболевшую тему, то ты не знаешь куда себя деть. Я не пытаюсь убежать от этого, просто боюсь скорее осуждающих взглядов и непонимания почему я не в теме всего этого, ведь это то, что сейчас на душе у каждого украинца, по крайней мере, так говорят. Тем более что я из города где происходят боевые действия.
психолог онлайн
Марина Александровна Сивец
Если вы из города, где происходят боевые действия, то вам хватает и так впечатлений от войны. Нет необходимости добивать свою психику еще чтением других новостей.
Кроме того, у каждого украинца разное в душе и войну проживают все по разному. Не только то, что нам навязывают и пишут везде. Просто многие предпочитают не обсуждать это либо обсуждают в очень близком кругу.
Вы никому не должны вникать в новости, переживать так, как кто-то от вас ожидает и что-то делать.
Повторюсь - ваша задача остаться психологически максимально здоровой. И если для этого вам нужно ничего не знать, не читать и не вникать, то на здоровье. Это ваше право. Вы никому не должны проживать войну так, как хочется соседу или даже вашим родителям.
Я до войны вообще новости не читала и не смотрела лет 5. И мне не стыдно ни капельки. Потому что чтение и просмотр новостей просто ужасно негативно влияло на меня, портилось настроение. И я решила, что мне это не нужно. Пользы 0, зато вреда немало.
Кстати, сейчас, в дни, когда мне просто некогда зайти в те же тг-каналы почитать новости, мне нааамного лучше.
психолог онлайн
Дякую за відповідь. такі відчуття зараз у богатьох... Але з описаного Вами точно видно що ви дуже переживаєте. Війну переживає кожний так, як може. Немає неправільних варіантів. Зберегти себе - це теж важливо, бо після закінчення війни ще дуже богато відбудов буде. Усім знайдеться справа. І можливо саме там вас чекає ваш вклад.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343726 для Валентина Михайловна
Спасибо, благодаря вашему комментарию я стала чувствовать себя лучше. Наверное, сейчас стоит сконцентрироваться на себе и учебе. Всю жизнь я практически никогда не интересовалась новостями, думаю, преимущественно из-за того, что в нашей семье это не обсуждается.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343727 для Оксана Василівна
Дякую за вашу пораду. Я думаю, ви маєте рацію. Буду зараз намагатися сконцентруватися на собі і підтримувати інших. І буду готова для відбудови України після війни :) На жаль чи на щастя, моя думка часто залежить від інших. Може, це і є проблемою моєї ситуації 🤔
психолог онлайн
Це абсолютно нормально. Щоб любити Україну не обов'язково знати багато про подробиці війни. Тим більше ви праві в тому, що ви мало можете цим допомоги.
Довіряйте собі, можливо так ви прагнете себе захистити від негативних переживань.