Емоційне вигорання
Доброго дня! Відчуваю останнім часом апатію і низьку продуктивність на роботі. Всі симптоми вказують на емоційне вигорання. Підкажіть як впоратися з даним недугом? Чи можуть підвищенні амбіції бути причиною цього стану?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здрастуйте. Самому важко впоратись, краще з спеціалістом, це може бути щось інше, а не емоційне вигорання.
Якщо це емоційне вигорання, спробуйте меньше працювати, розділіть ваші справи, як на роботі так і вдома з людьми. Перестаньте все робити на 100%, робіть на 60-70%. Займіться своїм здоров'ям, собою, змініть фокус на себе. Можливо треба змінити роботу.
Висока планка може бути причиною емоційного вигорання.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброї ночі!
цитата:
Чи можуть підвищенні амбіції бути причиною цього стану?
100% так. Самою розповсюдженою.
цитата:
Підкажіть як впоратися з даним недугом?
Дуже легко. Уявіть собі, Lioness, що Ви знаходитесь не у прайді серед царів звірів, а в кублі мерзенних щурів (що значно ближче за суттю до амбітних процесів, ніж прайд), що гризуться за місце під сонцем, доки не перегризуть горлянки одне одному...
І що? Вам все ще хочеться перебувати серед них? Якщо так, то Ви - не левиця, а звичайнісінький щур. Левиця і так знає собі ціну і не стане доводити її іншим, а просто піде з щурячих забігів грітися на сонечку або навпаки в тіньок - до свого лева...
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Доброе Утро!
Возможно одна из причин, почему так пошло у вас истощение на работе... возможно слишком много ответственности на себя нагрузили. Ответственная работа.
Либо же вы очень хотели повышения по работе и чтоб больше заработка было... а по какимто причинам не получилось... достичь намеченное... много планов у вас да амбиций.
Вам явно надо отдохнуть... Уехать в отпуск. Как давно вы были в отпуске?
Идет утрата интереса к работе... как будто она уже не приносит радости как раньше.
А больше как обязательство выполнить, договор. Отсюда и моральное истощение эмоциональное.
И в тоже время - попытки все таки, все доделать до конца... пробить эту стену... достигнуть целей... но скорее всего, все идет очень так тяжело, что еще больше вас истощает и раздражает.
Ощущение, что вы работой закрываетесь от отдыха, от радости в жизни!
Что поможет!
1. Нужно искать источники радости, и расслабления (помимо работы).
Вспомните, что вас раньше сильно радовало? Где в каких местах, или с кем вы были максимально расслаблены?
Сходите в эти места снова - хотя бы на день или два. (парки, кафе, поездка за город )
2. Еще судя по всему, вам надо учиться, не брать так много на себя на работе обязательств.
Либо же - делегировать часть обязательств на команду с которой работаете.
3. Возможно нужно переписать рабочий план задач на месяц, или на три месяца. ( чтото убрать или переставить - или видоизменить). Чтоб чуть разгрузить свой рабочий процесс.
4. И проанализировать свои цели, амбиции более основательно - ( ваши желания ).
Может нужно поэтапно достигать целей. И так не гнаться за результатом.
А довериться процессу, чуть отпустить ситуацию. И не сильно расстраиваться, если все идет не так быстро как вам хочется, не в том темпе.
Зато возможно появится больше времени на себя и свои интересы, свой внутренний мир.
Возможно вы в работу убегаете, не просто так... а убегаете от себя? И от важных вопросов к себе?
Все это можно обсудить с психологом.
Удачи!)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Надія Іванівна Шулюк
Доброго ранку!
цитата:
Чи можуть підвищенні амбіції бути причиною цього стану?
Відповідь буде парадоксальною - і так, і ні(!) Все залежить від того, яка ви людина? Як влаштовані? Чи усвідомлюєте свої амбіції і наскільки вони підвищені? Куди спрямовуєте свою енергію? Чи вмієте поповнювати життєві ресурси? Чи можете радіти буденним, звичайним речам? Чи маєте підтримку зовні, а, головно, зсередини, тобто самопідтримку? Наскільки констурктивно і автентично виражаєте власні емоції? Цей перелік можно ще довго продовжувати.
цитата:
Відчуваю останнім часом апатію і низьку продуктивність на роботі.
Вам подобається ваша робота? Якщо ні, то спротив однозначно буде спалювати вашу енергію.
цитата:
Всі симптоми вказують на емоційне вигорання.
Які, наприклад, ці симптоми? Поділіться, будь ласка...
цитата:
Підкажіть як впоратися з даним недугом?
Щось можна зробити самотужки. Проте основна допомога приходить в ході співпраці з психологом.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Lioness, доброго часу доби!
цитата:
Як давно?
Після яких подій\завдань\процесів на роботі або в повсякденному житті помітили ці зміни?
Якого роду у Вас робота?
цитата:
Чи можуть підвищенні амбіції бути причиною цього стану?
Навряд чи. Треа досліджувати. Наприклад, що Ви маєте на увазі під "підвищенні" амбіції? За якими крітеріями їх виміряєте? Які вважаєте в межах норми?
цитата:
Підкажіть як впоратися з даним недугом?
Як мінімум необхідна діагностика Вашого стану. Тоді буде зрозуміло чи є то вже недуг, чи просто банальна втома. І на підставі цього можна буде складати план подальшої роботи\допомоги собі. Бо в деяких випадках з цим розібратися можливо якісно самостійно, а в деяких, нажаль, лише в співпраці з фахівцем. Тому можна зара на сайті маркерно розібратися в суті проблеми, але більш предметно та діємо все ж таки Ви зможете це зясувати лише після діагностичної зустрічи.
Відредаговано автором 18-07-2023 14:52:42
психолог онлайн
Доброго вечора.
Емоційне вигорання може виникати внаслідок тривалої стресової ситуації або перевантаження роботою. Це може впливати на вашу енергію, ефективність та загальний настрій.
1. Визначте причини: Спробуйте визначити чинники, які спричиняють вашу апатію і вигорання.
2. Призначте мінімум один час відпочинку: Важливо забезпечити собі час для відпочинку і релаксації. Спробуйте впровадити регулярні перерви під час робочого дня і забезпечити собі вихідні без робочих зусиль.
3. Зосередьтеся на позитивних аспектах: Спробуйте пригадати, що вас спочатку залучило до вашої роботи і зосередьтеся на позитивних аспектах своєї професії.
Якщо ви відчуваєте, що емоційне вигорання перешкоджає вашому функціонуванню або якості життя, рекомендую звернутися до професійного психолога або психотерапевта. Вони допоможуть вам розібратися зі своїми емоціями, знайти стратегії впорядкування і збереження позитивного балансу у житті.