Перед складними задачами опускаються руки
Доброго дня! Маю наступну проблему: вже достатньо давно виділяю в себе особливість боятися труднощів. Різні складні задачі викликають в мене страх, потім апатію. В основному це стосувалося роботи, за що маю дурну славу, я так думаю.Раніще я з собою боролась, а зараз, після початку війни - взагалі ні.
На роботі відчуваю апатію до будь яких задач .Я часто змінюю роботу, шукаю із ентузіазмом і запалом, а коли опиняюсь там - той запал зникає.Була і увідпустці , але якщо чесно, хочеться кудись втікти , але це не конструктивно.
А зараз відчуваю, що під загрозою стосунки з рідними.
Підвязалась сама під проект власного житла, але дуже боюся і нічого не хочу робити . Частину вже зробили, на 20%, а от далі - роботи без кінця і краю.
Мені допомагають рідні, але думаю моя поведінка і уникання цієї задачі - будуть їх бісити вже скоро.
Скидувати на втому від того, що зараз усі переживають в Україні - це не варіант.
Та й відпустка в іншій країні наводячи змінить ситуацію і мою поведінку.
Мені соромно за себе на роботі, що в очах інших я аутсайдер, і соромно перед батьками.
Як стати сміливіше.
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Добрий день, Таня!
Я так розумію що "апатія" не тільки до труднощів?
цитата:
На роботі відчуваю апатію до будь яких задач
Через що часто змінюєте роботу?
Чи пам'ятаєте Ви момент коли це почало з'являтись вперше? Що було тоді у Вашому житті? Як було раніше?
Доповнення від автора
Марія, доброго дня!
Мала на увазі до будь - яких складних задач- бо не маю в голові механізму , як вирішивувати їх. Легкі наче норм, але не можу налаштуватися до виконання.
Основа причина - останнім часом три останні роботи - було дуже тяжко в колективі в керівником. Мене не прийняли.
Зараз наче з керівником добре , а з колективом не вдалося побудувати хороші стосунки . Бо він супер високо конкурентний.
А я не дотягую, або так думаю. Хвалять мене рідко у порівнянні з іншими.
Доповнення від автора
Може постійні зміни роботи раз в 1,5- 2 роки збили мою впевненість в собі.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Таня, доброго дня! Так буває, що перед складними задачами у людини опускаються руки. На то вона й складна задача. І ви самі пишете, що не маєте в голові механізму, як їх вирішувати. Так, так буває. Бо зі здібностями вирішувати складні задачі людина не народжується. Ці здібності отримуються з досвідом.
Я б запропонувала вам звернути увагу на таке поняття, як мотивація. Тобто для чого ви ставите перед собою такі важкі задачі, на вирішення яких у вас немає механізму? Це по-перше. І по-друге - як ви засвоюєте свій досвід? Тобто, чи аналізували ви, помічали позитивний і негативний досвід і чи порівнювали його?
Насправді ваше питання дуже цікаве і його можна вирішити, звернувшись індивідуально до психолога.
З повагою, Олена Мороз.
психолог онлайн
цитата:
Доброго дня! Маю наступну проблему: вже достатньо давно виділяю в себе особливість боятися труднощів. Різні складні задачі викликають в мене страх, потім апатію.
Таня, доброго дня! Достатньо давно, це завжди, чи колись раніше Ви не боялись труднощів?
Чого саме Ви боїтесь?
цитата:
Звичайно, війна впливає на всіх українців. У Вас в результаті проживання цього складного періоду може збільшуватись втомлюваність. Ваше слабке місце могло стати ще слабшим.
Доповнення від автора
Давно- з 2019 року, коли поміняла роботу з якої мене намагалися випхати, бо я була конкуренткою на місце, плюс до того в іншому місці пропрацювала 3 міс і пішла з нервовим зривом.
Чого саме боюсь - страх робити помилки. Що мене осудять.
😭
психолог онлайн
Здравствуйте,Таня!
цитата:
"Чого саме боюсь - страх робити помилки. Що мене осудять"
Самые сильные чувства у вас -это стыд, страх сделать ошибки. На то, чтобы справляться со стыдом , страхом уходит много сил, из за чего возникает апатия. Страх и стыд сковывают вас, на это уходят все силы, поэтому уже на то, чтобы думать, пробовать решать сложные задачи, их не остается.
"а з колективом не вдалося побудувати хороші стосунки . Бо він супер високо конкурентний. А я не дотягую, або так думаю. Хвалять мене рідко у порівнянні з іншими"
Вам сложно принимать себя, вы не верите в себя, скорее всего ,не ожидаете что люди будут к вам хорошо относиться.
Для того, чтобы научиться принимать себя, строить отношения без ожидания осуждения и стыда, чтобы стать увереннееи аследствие всего этого легче решать жизненные задачи, лучше всего начать работать с психологом.
Відредаговано автором 31-08-2023 15:14:12
психолог онлайн
цитата:
Якщо подивитись на всі місця роботи в цілому, починаючи з 2019 року, основні Ваші проблеми пов'язані із самою роботою (наприклад, занадто складні чи нецікаві задачі, недостатньо знань і т.д.) чи робочими відносинами?
цитата:
Чого саме боюсь - страх робити помилки. Що мене осудять.
Що з Вами відбувається, коли робите помилку? Чому це настільки страшно? Люди, які Вас можуть осудити, самі ніколи не помиляються?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора, Таня!
цитата:
Чого саме боюсь - страх робити помилки. Що мене осудять.
Оці дві істоти - страх помилки і страх осуду народились не в повітрі. Вони як іржа на погано захищеному металі з'являються на тлі невпененості в собі(!) Можливо, переконливіше звучало б - на тілі невпененості людини в собі.
А у невпененості в собі теж є своя історія виникнення. Це ставлення батьків у дитинтстві. Звісно, це про минуле, де чогось бракувало. Наприклад, відчуття безпеки і справжньої уваги тощо. А чогось було занадто, як от - нелюбові, ОСУДУ за ПОМИЛКИ, критики, зневаги і т.ін.
Тому необхідно відновлювати почуття самоцінності, самоповаги, упевненості, що дає грунт для відповідної, сміливої поведінки.
Мушу визнати - це шлях не легкий, проте вельми вдячний, бо призводить до кардинальних зрушень в якості життя. З цим до психолога.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Стыд - это чувство вины и страхи.
Поэтому если вы хотите
цитата:
стати сміливіше
вам надо убирать страхи -
цитата:
страх робити помилки. Що мене осудять
И развивать уверенность в себе.
К сожалению, решить самостоятельно эту проблему у вас не получится.
Поэтому если надумаете изменить свою жизнь, то можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
психолог онлайн
Доброго ранку, Таня!
цитата:
Маю наступну проблему: вже достатньо давно виділяю в себе особливість боятися труднощів. Різні складні задачі викликають в мене страх, потім апатію
Це від того, що у Вас, вірогідно, були НАДТО ВИМОГЛИВІ батьки, які очікували від Вас дуже багато, ставили НАДТО ВИСОКУ планку і у Вас постійно було відчуття, що ЯК би і ЩО Ви не робили, все одно НЕ БУДЕТЕ ДОТЯГУВАТИ до очікувань Ваших батьків.
Ось моя стаття на цю тему:
https://upsihologa.com.ua/rasprostranheightnnye-oshibki-roditeley-57pavelbasan.html
цитата:
От цей токсичний сором є дуже звичним для Вас - і Ви ніби шукаєте можливості його відчути. Звісно, що підсвідомо. Не свідомо.
цитата:
Як стати сміливіше.
Не порадами та перепискою на сайті це 100%.
Тільки на індивідуальній психотерапії з психологом. Бо деструктивні відносини з батьками можна пропрацювати лише там.