Страх втратити дитину
Добрий день. Прошу поради, як впоратися зі страхом втрати дитини? У мене маленький син. Я розлучена. Майже з його народження помічаю страх втрати. Навіть коли у нього застуда, мене сильно колотить, іноді аж тіло боліти починає. Ми прожили в окупації 11 місяців. Зараз 7 місяців живемо у Німеччині. І знову цей страх. В окупації від подій та обстрілів. У Німеччині боюся зробити щось не так. Чула про випадки із соціальними службами. Причиною може бути те, що моя прабабуся втратила двох дітей під час голодомору і ще з двома її розлучили надовго. І я з дитинства знала ці історії. Тому, напевно, боюсь. Ця проблема вирішується один на один з собою, чи треба ходити на прийом до психолога? Якщо потрібен психолог, підкажіть, будь-ласка, хто може зарадити. Дякую. Слава Україні!
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Добрый вечер! Сочувствую Вам. Важно понимать природу этого страха, а скорее за ним стоит тревожность. Немного Вы прикоснулись к прошлому опыту с бабушкиной историей. Интересно, как Вы прожили бабушкин опыт. Какие чувства у Вас вызвала её история? Какие мысли и убеждения у Вас в связи с этим были сформированы. Возможно есть ещё что-то в вашей тревожности за ребёнка. Я рекомендую совместно с психологом поисследовать. Буду рада помочь!
цитата:
Ця проблема вирішується один на один з собою, чи треба ходити на прийом до психолога? Якщо потрібен психолог, підкажіть, будь-ласка, хто може зарадити.
психолог онлайн
Доброго дня, Anastasia!
цитата:
Прошу поради, як впоратися зі страхом втрати дитини? У мене маленький син. Я розлучена. Майже з його народження помічаю страх втрати. Навіть коли у нього застуда, мене сильно колотить, іноді аж тіло боліти починає.
Прийміть мої слова підтримки. Страх за дітей в тій чи іншій мірі притаманний усім батькам. Однак у Вашому випадку він надмірний. Це свідчить про Вашу тривожність, для якої були і є певні підстави
цитата:
Причиною може бути те, що моя прабабуся втратила двох дітей під час голодомору і ще з двома її розлучили надовго. І я з дитинства знала ці історії. Тому, напевно, боюсь.
Окрім тієї історії позначається Ваша емоційна вразливість та, ймовірно, схильність надавати подіям переважно негативний характер. Звісно, це не стосується війни.
цитата:
Ця проблема вирішується один на один з собою, чи треба ходити на прийом до психолога?
Вважаю, що доречним буде звернення до психолога там в Німеччині або спілкування з фахівцем в Україні онлайн. Пошукайте контакти психолога в соціальній службі, яка переймається питаннями біженців з України, в осередках співвітчизників і просто об'яви в Мережі. Вам обов'язково допоможуть.
Також і самі можете багато корисного зробити для себе. Головно, перебувати в реальності і мати справу з реальністю.
Наприклад, що мається на увазі
цитата:
У Німеччині боюся зробити щось не так.
?
цитата:
Чула про випадки із соціальними службами
В тих випадках, очевидно, були переконливі причини, коли дитину залишали без батьківської турботи, били, не годували, примушували до чогось негідного...
Ви ж такого, сподіваюсь, не робите.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350654 для Владимир Анатольевич
Дякую. В мене склалося враження, точніше про це говорять серед українців, що дітей у Європі відбирають через те, що у них є потреба у якісній генетиці, та через низьку народжуваність. Стосовно мене, звісно я дитину не ображаю, але наприклад, коли лікували ячмінь на очах, то мене перевіряли, як я його лікую. А чому так, не розумію. Я добре доглядаю за дитиною і мене ця історія довела до сильних хвилювань.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350653 для Анна Борисовна
Дякую
психолог онлайн
цитата:
українців, що дітей у Європі відбирають через те, що у них є потреба у якісній генетиці, та через низьку народжуваність.
Завжди будуть чутки. А чи мають місце факти. Ось що важливо.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
. А чому так, не розумію.
Это происходит не потому что
цитата:
дітей у Європі відбирають через те, що у них є потреба у якісній генетиці, та через низьку народжуваність.
а из-за того, что в Германии существует защита прав детей. И за этим следят специальные службы.
цитата:
ця історія довела до сильних хвилювань.
Если вы хотите перестать волноваться, то имеет смысл получить юридическую консультацию на эту тему.
Потому что наличие информации снижает страхи.
Вы будете знать, как надо себя вести с ребенком. И чего ни в коем случае нельзя делать.
цитата:
Если же вы хотите проработать свой страх
цитата:
втрати дитини
то вам будет нужна индивидуальная психотерапия.
С этим вы можете обращаться ко мне, так как я имею соответствующую квалификацию и опыт, а также работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
Відредаговано автором 15-09-2023 20:11:05
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
"Прошу поради, як впоратися зі страхом втрати дитини?"
Якби Ви були моєю клієнткою, я би запропонувала Вам не " впоратись " із страхом, а познайомитись з ним: звідки він з'явився та для чого Вам потрібен. Бо страх- це дуже корисна річ, він допомагає нам не коїти дурниць. Його головна мета- захист. Але, коли в нього такі очі, що Ви не можете сприймати ситуацію адекватно, перебільшуєте її, страх перестає виконувати свою захисну функцію та починає шкодити. Це, як імунітет. Без нього людина помре, а коли його занадто- хворіє.
Причини появи страху можуть бути,на перший погляд, не пов'язані з втратою дитини( як приклад з бабусею). А пов'язані з тим, як Ви пережили розлучення з чоловіком. Або, з тим, не втрачали Ви останнім часом близьку людину( маму або тата, сестру,брата)? Або, Ваша мама не втрачала дитину у ранньому віці? Можливо, Ви пам’ятаєте, як хворіли маленькою та Ваша мама дуже хвилювалась з цього приводу? Ви самі не хворієте зараз?
Тобто, щоб все це з'ясувати, потрібна індивідуальна робота, як і для того, щоб повернути Вас до "нормального" рівня страху матері за свою дитину.
психолог онлайн
Добрий день.
Героям Слава!
В вашій історії я відчуваю страх не тільки втратити дитину, а і в інших сферах життя.
Я би вам точно рекомендувала звернутися в індивідуальну роботу з психотерапевтом. Окупація, розлучення, родова історія, еміграція - теми, які викликають різні сильні переживання. Тож звертайтеся, будь ласка.
психолог онлайн
Доброї ночі, Anastasia!
Впевнений, що Ваш страх має складну природу, тобто складається з декількох частин. Одна з них:
цитата:
Ми прожили в окупації 11 місяців. Зараз 7 місяців живемо у Німеччині. І знову цей страх. В окупації від подій та обстрілів. У Німеччині боюся зробити щось не так. Чула про випадки із соціальними службами.
Друга:
цитата:
Причиною може бути те, що моя прабабуся втратила двох дітей під час голодомору і ще з двома її розлучили надовго. І я з дитинства знала ці історії. Тому, напевно, боюсь
Існують може й інші. Але й цих достатньо для роботи з психологом.
Для вирішення другої Вам потрібен спеціаліст, який вміє будувати геносоціограму (родове дерево) та працювати з ним. Задля перепрограмування генетично переданого страху.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350664 для Светлана Владимировна
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350667 для Оксана Юрьевна
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350674 для Віталія Юріївна
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350677 для Павел Леонидович
Дякую за підказку, спробую знайти такого спеціаліста.