внутрішня тривога
вітаю. в мене проблеми зі сном.
тяжко заснути, за ніч прокидаюся до 3х разів. прокидаючись відчуваю себе більш втомленою, ніж в момент коли намагаюсь заснути. тяжко заснути через надмірну к-ть думок. ще буває таке,що фізично є бажання, а головою я заснути не можу. може порекомендуєте до кого саме звернутися, і чи потрібні мені пігулки
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Вітаю!
Про необхідність приймати пігулки вирішує психіатр. З цим питанням можна звернутися до нього.
Як психолог, можу запитати, чи є у Вашому житті певні стресові обставини зараз, і якщо так, то які саме? Як давно у Вас проблеми зі сном? Чи супроводжуються вони іншими неприємними симптомами, як от втрата апетиту або навпаки заїдання проблем, втрата лібідо, зниження інтересу до життя, втрата або нерозуміння сенсу життя, песимістичні думки про майбутнє, суїцидальні думки? Чи є у Вас підвищена тривога, нав'язливі думки та дії?
Проблеми зі сном можуть бути частиною психічного розладу, можуть бути реакцією організма на хронічний стрес або чимось іншим. Треба це досліжувати з фахівцями.
психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю! А що саме, як ви думаєте, могло вплинути на цей ваш стан? Надмірна кількість думок - як давно це? Ви питаєте до кого звернутись і чи потрібні пігулки... Якщо ваш стан виключно фізіологічний, тобто все в порядку в житті і ви не пов'язуєте це з психічними переживаннями, стресом або психічними травмами - тоді, напевно, краще до невролога. Якщо ж цей стан - це симптом який можна віднести до психогенного - то раджу звернутися або до психіатра або до клінічного психолога, якщо у вас є така можливість. Одужуйте!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361525 для Марія Радченко
до нав'язливих думок відноситься щось типу, що буде якщо я зараз відпущу гарячу чашку чая, що буде якщо я зламаю щось,а якщо впущу ніж?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361527 для Нора Маркман
дякую за Вашу думку!!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361525 для Марія Радченко
проблеми зі сном..серпень потім більш менш,потім восени і з осіні тягнеться
так..я можу не їсти цілий день і в мене не буде відчуття голоду,а можу й просто їсти більше 3х разів на день.
інтерес.. нема якоїсь радості від життя,чи того що викликає якість емоції, мені не подобається жити,але й помирати бажання нема. усе сіре ,прісне та ніяке. загублене.
тривога..зараз менше ніж раніше,але є.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Що у Вас сталося в серпні і восени?
цитата:
Так, до психіатра треба, бо на депресію дуже схоже.
Про нав'язливості. Так, це вони. Вони можуть бути як симптомом ОКР, так і ознакою тривожності в межах норми, це психіатр скаже точніше.
Відредаговано автором 23-02-2024 23:17:26
Доповнення від автора
мені зрадила дівчина,я її вибачила але довго не протрималися. восени вона знов нагадала про себе.
на даний момент все скінчилося, я потроху відпускаю, але стало наче пусто. нещодавно ми перетиналися та я зловила сильну панічну атаку та ледь прийшла до тями.
дуже дякую за Вашу думку
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361531 для Марія Радченко
ох..здається в мене цілий букет.
я думала про ОКР.. а ще про СДВГ та ПРЛ
Доповнення від автора
ох..здається в мене цілий букет.
я думала про ОКР.. а ще про СДВГ та ПРЛ
психолог онлайн
Зрозуміло. Тобто, тригером для тривожного і апатичного стану стало болюче розставання з дівчиною.
А панічна атака може бути реакцією організма на цю втрату (розставання в психології - це різновид втрати, бо Ви припинили контактувати зі значущою людиною). Панічні атаки часто трактуються психологами як страх смерті (бо коли в людини панічна атака, у неї може бути ілюзія що вона помирає). Для деяких людей розрив з партнером чи партнеркою - смерті подібно, бо втрачається значущий зв'язок, і це треба прожити.
У проживання розставання є ті є самі стадії, що і в будь-якого іншого горя (шок,заперечення, гнів, торг, депресія і прийняття). Іноді шок і заперечення поєднують в одну стадію. Коли Ви з дівчиною вирішили її вибачити, це була стадія торгу ("А може це ще не кінець? А може мені нормально буде і так в цих стосунках?"), а зараз, відповідно, стадія депресії. Не факт, що психіатр поставить Вам саме клінічну депресію, бо іноді причиною депресивної реакції є нормальна відповідь психіки на стресові події, а не дисфункція мозку як першопричина. Але відвідати його треба, хоча б щоб спростувати чи підтвердити низку діагнозів, які Ви у себе підозрюєте.
До речі, які прояви ПРЛ і РДУГ Ви у себе спостерігали?
Відредаговано автором 23-02-2024 23:37:51
Доповнення від автора
нестабільна у відносинах, самооцінці, настрої, поведінці ще гіперчутливість до того,що можу  бути знедоленою та покинутою.
я не можу сидіти в одній позі більше 3 хвилин. якщо сідаю за дз,мені треба щось слухати або дивитися. якщо телефон не поруч, я починаю щось малювати, чи писати не те,що мені потрібно.
коли читаю швидко втрачаю концентрацію і мені стає не цікаво + забуваю про що йшлося в минулому абзаці.
якщо сиджу десь у публічних місцях, мені треба "дьоргати" ногою, крутити кільця на пальцях чи просто, що небудь робити, аби зайняти себе чимось.
постійно все відкладаю,або роблю не до кінця.
психолог онлайн
Привід підозрювати у себе ці розлади у Вас є, лишилося тільки звернутися до лікаря.
Від себе додам, що ознаки МРО (воно ж ПРЛ) яскравіше за все проявляються вперше у підлітковому віці, а ознаки РДУГ зазвичай видно з дитинства.
Доповнення від автора
ці ознаки мене давно переслідують
за рдуг,реально з дитинства, тому я вислуховувала "всі діти як діти ,а ти не можеш спокійно сісти та переписати, треба ж бігати по 100 разів десь та на все відволікатися"
і за прл теж.. так, у підлітковому віці воно було прям дуже загострене, зараз залишилося, але чи то я так звикла, чи то воно стало менше мене тривожити.
я Вам чесно дуже вдячна ,буду записуватися до психіатра.
більше не буду Вас затримувати,ще раз щиро дякую
психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю!
Ваша надмірна тривожність, що не дає Вам розслабитись і нормально спати, скоріш за все пов'язана з РДУГ, як побочка - мабуть Вас часто лаяли та критикували рідні за те, що Ви щось випадково, через гіперактивність та неуважність, ламали або розбивали? Ось цей хронічний стрес через подібні негативні реакції близьких і сформував цю тривожність. З цим можна і навіть бажано працювати - на психотерапії з психологом.