Страх бути покинутою, тревожність у стосунках
Вітаю!
Я в стосунках з хлопцем 1 рік та 2 місяці, у яких ми вже мали досвід розставання. Я завжди була доволі тривожною людиною, а у стосунках зараз найбільше. Мій хлопець про це знає, про це хвилюється, інколи думає, що це через нього та починає сам себе накручувати. Я його заспокоюю, кажу що в моменті особисто він не винен та пояснюю, що перше - це через дитинство: маму з окр, постійну нестабільність, психологічний аб'юз, постійні сімейні драми та т.і. А по-друге - саме через наші розставання, які були різкими, не обговореними нормально, дуже спонтанними рішеннями, де ми у 2х винні. Але ось цей страх, що мене покинуть знову, що хлопець щось думає собі погане про стосунки, що закохається в іншу, що зрадить (хоча зрад не було у нас) мене майже постійно переслідують оці страхи та думки. Я дуже сильно хочу бути у стосунках без цього. Коли на якийсь день моя тривога зникає, то я відчуваю себе більш щасливою у стосунках, впевненою у них. Хлопець каже, що навіть якось відчуває це та йому стає легче. То як зменшити ось цю тривогу? Через яку я намагаюся (не сильно це показуючи) контролювати ці стосунки.
Дякую!)
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Марта Калина
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Лана!
Тільки через психотерапію з психологом, на якій зможете вилікуватись від вищеперелічених психологічних травм.
Перепискою та порадами таке не змінити.
психолог онлайн
Доброго дня!
Так, психотерапія не завадить. Судячи з Вашої розповіді, у Вас із хлопцем здорові стосунки і добре налагоджений контакт. Просто через вроджену тривожність і набуті психологічні травми у Вас сформувався тривожний тип прив'язаності, при якому Ви боїтеся втратити кохану людину і бути покинутою. З будь-яким типом прив'язаності млжна будувати здорові відносини, якщо знати свої особливості і звертатись по допомогу до фахівців.
психолог онлайн
Марта Калина
Марія Радченко
Доброго дня. Доєднуюсь до слів колег вище, впоратись самостійно дуже складно і підтримка та супровід психолога буде найбільш корисним. АЛе при цьому, мінімум який Вам доступний вже, це говорити із партнером. Проговорювати йому те, що направлене на нього, наголошуючи, що це тільки Ваші страхи. Із Вашим слів, видається, ніби у Вас досить довірливі стосунки, партнер хоче Вас почути. Виносячи страхи та тривоги на поверхню, ми надаємо їм більше матерії, конкретизуємо і само по собі воно дозволяє зменшити напругу яка за ними слідує.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Вам уже написали колеги, що проблему треба вирішувати разом із психологом.
Але зараз перестаньте додумувати думки та почуття за партнера.
Ви не можете дізнатися, чи закінчаться колись ваші стосунки з хлопцем. Практикуйтесь, повторюючи по двадцять хвилин щодня: «Я не можу знати, чи він покине мене». Це допомагає приглушити нав'язливі думки про розставання, оскільки подібні роздуми незабаром стануть нецікавими.
І не робіть із мухи слона: «Як я буду без нього? Я не можу жити».
Подумайте, чи є у вас докази, що підтверджують Ваші ідеї? Швидше за все. що це Ваші фантазії.
Спробуйте не придушувати тривогу і дозвольте собі відчувати дискомфорт. Намагаючись придушити емоції, ми їх лише посилюємо. А визнаючи та приймаючи їх, ми перестаємо їх боятися, менше за них турбуємося — і вони стають менш інтенсивними.
Подумайте про те, що майже кожна людина переживає у своєму житті щось подібне — невпевненість, розпач, ревнощі, почуття самотності. Але це не заважає вашим друзям та знайомим продовжувати перебувати у стосунках.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
То як зменшити ось цю тривогу? Через яку я намагаюся (не сильно це показуючи) контролювати ці стосунки
Для этого вам надо работать по уменьшению страхов и развитию уверенности в себе.
Соответственно, начнет увеличиваться ваше доверие к себе и парню.
И это будет благоприятно сказываться на ваших отношениях.
цитата:
це через дитинство: маму з окр, постійну нестабільність, психологічний аб'юз, постійні сімейні драми та т.і.
При этом вам не надо будет возращаться в ваше прошлое, которое вы все равно не в силах изменить.
Потому что современные методы психотерапии работают со страхами здесь и сейчас, что существенно ускоряет решение проблемы.
цитата:
То як...?
Если вы примете решение
цитата:
зменшити ось цю тривогу
можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и помогу вам перестать быть
цитата:
тривожною людиною