як вийти з депресивного стану?
добрий вечір,можете дати пораду,в мене депресія і я не можу з цим нічого зробити,зриваюсь на хлопцю,відчуваю провину,немає сили робити щось як вийти бо далі руки опускаються
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Доброго дня!
Як давно у Вас такий стан? І через що відбуваються конфлікти з хлопцем?
Треба звернутися до психотерапевта і до психіатра, бо без допомоги фахівців з депресією не впоратися. До психотерапевта чи психолога Вас можуть записати батьки, поки Вам не виповниться 18 років. До цього віку Ви самостійно можете звернутися до психолога в державній установі (школа, університет або лікарня, якщо там є клінічний психолог).
психолог онлайн
Доброго дня) Депресія - дуже розмите поняття. Це може бути просто знесилення, а може бути й клінічний стан зі зміною гормонального фону. Дуже небезпечно на нього не зважати. Особливо, якщо це не просто тимчасове "знеструмлення". Але в такому стані головне це саме небажання, відсутність потягу щось змінювати. Я б радила вам перш за все знайти когось, хто б надав вам підтримку. Будь-хто, кому ви довіряєте. Фахова допомога теж не завадить, бо самотужки себе витягти з депресії - задача не з легких)
психолог онлайн
Вітаю. Співчуваю, що вам так важко зараз. Якщо це і правда клінічна депресія, яку ви підозрюєте - чи є у вас можливість звернутися до лікаря (психіатра або невролога), щоб ви отримали фармакологічне лікування? До того ж було б ідеально ще пройти консультацію у психотерапевта чи клінічного психолога, щоб пошукати ваші тригери, причини цього стану і варіанти виходу? Я бачу, що ви вказали неповнолітній вік. Тоді додаткове питання, чи є у вас близькі, які зможуть підтримати вас і допомогти з психологічною допомогою? І ще питання - можливо ви самі могли б зараз відмітити - чи стало щось причиною такого вашого стану?
психолог онлайн
Доброго дня, депресію треба діагностувати та лікувати. Це серйозна хвороба і чим швидше ви звернетесь за допомогою до психотерапевта чи психіатра, тим краще. Це якщо вона у вас є, бо прийнято казати слово "депресія", яка насправді може бути депресивним станом.