Проблеми з реакцією на відношення матері
Добрий день. В мене є одна проблема. Я занадто гостро реагую на різкі слова чи дії моєї матері в мою сторону (обзивалки, агресія, ігнорування та тиск щоб я знайшла собі роботу), в мене починаються істерики та неконтрольовані сплески агресії. Як наслідок потім в мене з'являється тривога, і мені банально важко вийти з кімнати на контакт з нею, тому що з'являється паніка. Мене дуже бентежить це, можливо є способи якось змінити мої реакції на це? Чи взагалі зробити хоч щось
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрий день. Занадто гостро реагую - дуже влучно сказано. Адже наші емоції - це саме і є реакція на те, що відбувається. А дуже гострі неконтрольовані емоції, можуть з'являтися саме внаслідок намагання протягом певного часу контролювати свої емоції і задавлювати їх вглиб себе
психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Павел Леонидович Басанский
Віка, доброго дня!
Схоже, що у вас проблеми з кордонами і мама емоційно весь час вас зачіпає. Це почалось як давно? Чи повідомляли ви їй що вам неприємна критика? Як себе захищаєте? Чи вмієте за себе постояти? Можна також попросити змінити її форму звернення до вас! Це правда викликає обурення, коли хтось значимий знецінює та критикує. Співчуваю!
Також можна працювати з вашим станом через внутрішні образи. Коли ви впадаєте в істерику, то на скільки років відчуваєте себе? Попробуйте побачити цю маленьку дівчинку і втішити її так якби вона хотіла. Дати підтримку та тепло прийняття. Наприклад, ти ображена і дуже злишся на маму, але я з тобою і я допоможу тобі проживати свої помилки з любов‘ю, бо всі помиляються і ми будемо разом вчитись зростати.
Також можна просити допомоги у значимих дорослих. Чи є у вас бабуся, тьотя, старша сестра, з якою можна було б поділитись своїми почуттям та бути прийнятою?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора, Віка!
Ваші гострі емоційні прояви та агресія - АДЕКВАТНА реакція на ТОКСИЧНИЙ вплив на Вас Вашої мами, яка сильно травмувала Вас протягом всього життя і продовжує це робити до сьогодні. Як же на це можна реагувати в Вашій ситуації по-іншому?
Скажу так: Вас перестане так сильно чіпляти ПРОВОКАЦІЙНА поведінка мами, коли Ви пропрацюєте з психологом свою нарцисичну травму. Бо Ваша мама за описаними проявами є досить деструктивним нарцисом, а такі люди дуже сильно травмують своїх дітей.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363250 для Виталий Викторович
Ооо точно, дякую!!!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363254 для Алла Володимирівна
Ну до 14 років я нічого не пам'ятаю взагалі тому не знаю чи було токсичне ставлення до мене, а от з 14 років то пам'ятаю що постійно. Коли впадаю в істерику то відчуваю себе на 14-15 років. Захищаюсь ідучи в свою кімнату, адже якщо говорити щось проти її поведінки починає ще більше кричати. Стосовно внутрішньої дитини то дякую, це дійсно допомагає! Бажаю вам удачі в розвитку кар'єри і побільше клієнтів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363270 для Павел Леонидович
Зрозуміла, дякую за відповідь! ви мені допомогли краще зрозуміти ситуацію