Чи нормально бути чайлдфрі?
Доброго дня, я позиціоную себе як чайлдфрі. Але до дітей ставлюся цілком нормально. Можу з ними знайти спільну мову. А от своїх дітей взагалі не хочу. Хотілося б дізнатися думки психологів , чи нормально бути чайлдфрі? І,ні я не боюся відповідальності.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Доброго дня, Андрій!
Так, це нормально, ви усвідомлюєте, що ви хочете і що ні. Це ваше життя і вибір! І навіть якщо для когось це ненормально, то це його думка, а ви не забов‘язані відповідати чужим стандартам. Ненормально нав’язувати комусь щось і давити своїми життєвими орієнтирами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366823 для Алла Володимирівна
Я ніколи не нав'язував іншим свою думку. Зате мені нав'язують думку що потрібно одружуватися, а я цього робити ніколи в житті не хочу , і тим паче мені не 15 років
психолог онлайн
Доброго дня.
Андрій, а якщо б хтось із психологів сказав, що ні, "не нормально" Ви б намагались змінити цю свою позицію?
Запитую, просто тому, що коли Ви впевнені в тому як краще саме для Вас, а мати чи не мати дітей - тільки Ваше рішення, і якщо воно свідоме, відкрито заявлене нинішнім чи майбутнім партнерам - це тільки Ваша справа. як і будь-яка інша позиція, думка чи вподобання. І, незалежно від зовнішньої думки, пам*ятайте про це.
А стосовно питання - так, абсолютно нормально, поширено, і має право бути. Як і позиція зворотня. Як і тимчасове небажання мати дітей.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 366833 для Яна Дмитрівна
Я б не змінив свою позицію. Я мабуть її вже не зміню. Дякую за відповідь)
психолог онлайн
Андрій, доброго часу доби!
цитата:
своїх дітей взагалі не хочу
Чому? З яких причин?
Доповнення від автора
По перше, зараз в Україні складний час,а щоб забезпечити їх треба заробляти не мало. Та і взагалі не думаю що я буду гарним батьком. Та і взагалі не всі діти викликають у мене якісь хороші почуття.
Швидше така нейтральність. Раніше я більше любив дітей,ніж зараз. Зараз якась байдужість. Але це не стосується моїх племінників і племінниць і братів з сестрами
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Доброго дня!
Чи нормально бути чайлдфрі?
У ньому питанні ви хочете мати опору у суспільній думці тому так і запитуєте. Тобто у вас немає впевненості у своєму виборі. А якщо суспільство висловить свою думку що це не нормально , тоді ви підете бігом народжувати ? Хоча чоловіки на це самі не здатні, бо для цього треба зробити ряд кроків. Нормально чи не нормально це вам вирішувати, бо це ваше життя і ваш вибір. Для когось вживання алкоголю це нормально, а іншим це неможливо. Людський характер формується із реакцій та думок які перемагають, тому у певний час коли наступає час «Ч», ми всі будемо знаходиться у тому місті який шлях собі вибрали. Ваш вибір це ваша особиста відповідальність за своє життя, думки та дії, адже це все поведе вас у тому напрямку який ви собі запрограмували.
Задаючи таке питання ви таким чином знімаєте с себе відповідальність, а це вже дитяче бачення світу , маленькими дітьми завжди хтось керує. Керує або суспільна думка або настанови інших. Тоді ви вже не проживаєте своє життя зі своїми рішеннями , а щось інше.
Своє рішення ви повинні вибрати самі адже це буде ваша доля і ваша відповідальність.
Це все!
психолог онлайн
Не хотеть иметь детей это точно нормально и вы имеете полное право самому решить, как прожить свою жизнь. Ваше решение не навредит другим людям, а значит в этом у вас полная свобода в этом вопросе.
Более того, понять, что не хочешь детей и не заводишь их это точно более взрослый и разумный подход, чем идти на поводу у других людей и рожать ребенка через не хочу.
Но поскольку вы задаетесь этим вопросом, то эта тема вас все же волнует. Плюс пишите, что раньше больше любили детей, чем сейчас, что-то похоже изменилось.
И я бы вам рекомендовала обратиться к психологу индивидуально и разобраться в этом вопросе. Это не про то, чтобы как-то склонить вас к изменению мнения, а чтобы вы внутри себя чувствовали уверено и комфортно в этом решении. А этого внутреннего комфорта похоже нет, раз спрашиваете, нормально ли ваше нежелание иметь детей.
Если надумаете разобраться - обращайтесь)
Відредаговано автором 11-06-2024 15:33:16
психолог онлайн
цитата:
От все це Вами перераховане не дуже відноситься до childfree.
Може варто розібратися в собі, своїх мотиваціях?
Те, що Ви на данний момент не хочете мати дітей, не хочете ставати батьком - це (з того, як Ви написали) лише Ваше ставлення до цього питання на сьогодні, а не внутрішня цінність, потреба. Тож може має сенс розібратися в собі, в своїх бажаннях та в своїх потребах? Наприклад, чому взагалі виникла необхідність отримати оцінку на це питання від психологів?
А якщо б всі в один голос сказали, що це збочення - яка б була Ваша реакція? Та що б Ви з цією оцінкою далі робили?
Відредаговано автором 11-06-2024 16:47:05
психолог онлайн
Тут важливо відрізнити філософську, духовну ідею від пасток.
Перша пастка - гормональний фон.
Що ж може сприяти порушенню гормонального фону?
Це і органічні захворювання, і харчування, і тривалий стрес.
Список органічних захворювань, що безпосередньо порушують гормональну рівновагу, великий, однак і будь-яке захворювання, протягом якого приймають лікарські препарати, можуть спровокувати суттєвий зсув.
Харчування - прямий постачальник елементів, необхідних для нормального синтезу тих чи інших гормонів. Неякісна їжа, незбалансований раціон можуть спричинити дисбаланс у гормональній сфері.
Тривалий стрес не просто змінює всю схему роботи гормональної системи, а й призводить до виснаження деяких органів, що репродукують гормони.
Ба більше, організм під час стресу насамперед пригнічує статеву і дітородну функції, для перерозподілу енергії на важливіші, з погляду виживання, процеси.
Ф. Н. Ільясов у своєму дослідженні «Потреба в дітях і репродуктивна поведінка» доходить висновку, що такий вид стресу, як стрес конкуренції, пригнічує репродуктивну поведінку.
Саме участь у конкурентних перегонах руйнує механізми репродуктивного цілепокладання та порушення статевої соціалізації.
«Репродуктивна імпотенція» - так учений пояснює причину популярності руху «чайлдфрі».
Наступна пастка, що затягує в небажання мати дітей - внутрішній неусвідомлюваний конфлікт.
Людина так влаштована, що в дитинстві вбирає чужі концепції та настанови, абсолютно не піддаючи їх критиці (оскільки ці функції з'являються значно пізніше за пам'ять).
Виростаючи, ці концепції можуть жорстко сидіти у свідомості й кермувати, однак зовсім не туди, куди справді бажав би їхній носій.
Тому я нияк до цього не відношусь, але б радила перевірити на ці моменти.