Познайомилась із чоловіком при виконанні своїх професійних обов'язків. Я самотня, без дітей. Він мені сподобався своєю простотою у спілкуванні. Відчуття було як нібито знайомі давно.
Він самотній також.
2 тижні разом проводили час. Часто.Ставився начебто добре або нейтрально в деяких питаннях. Робив компліменти.Але мені не подобались певні фрази, кинуті як невзначай.
Був секс у нього вдома.
Я зазвичай довго сходжуся з людьми, і як виявилося тепер, я до нього якось так швидко звикла.
Факт той ,що через 2 тижні він став раптово нестабільним, безвідповідальним і настрій дуже часто змінюється. Прямо на очах. Сьогодні він сміється,а вже завтра похмурий або дратівливий, різкий, з підвищенням голосу.
Працює на такій роботі, що на наркотики перевіряють.
Із логічного чоловіка став висловлювати прямо протилежні думки : то він думає так про дану ситуацію, то через 5 хвилин по-іншому. Став часто маніпулювати.
Питання. Це може бути міні-спектакль, що він неадекват, щоб таким чином вийти із стосунків зі мною, чи у людини може дійсно бути декілька розладів ?одночасно. ?
На пряме запитання, що це за поведінка така, відповідає, що він такий і є.
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
У здорових стосунках партнерам має бути комфортно. Але іноді виникають емоційні гойдалки.
Емоційна гойдалка — загальноприйнятий опис психологічного стану людини, яка зазнає різких перепадів у настрої.
У стосунках це особливий рід маніпуляцій, коли одна людина створює для іншої умови, за яких друга відчуватиме сильний розкид почуттів.
Маніпулятивні впливи можуть відбуватися усвідомлено, якщо стосунки будує людина з нарцисичним розладом особистості..
Причини, які можуть викликати таку поведінку, не зовсім зрозумілі. Швидше за все, на розвиток такого розладу впливає комплекс чинників: дитячі травми, генетична схильність та нейробіологічні особливості.
Можливість вийти із стосунків є завжди. З емоційних гойдалок потрібно злізти, поки не захитало.
Важливо усвідомлювати, що неможливо почуватися комфортно там, де комфорт не передбачається
Відредаговано автором 16-01-2025 00:27:10
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Те, що ви почали помічати різкі зміни в поведінці знайомого, це чудово.
Природно, що вас турбують питання
цитата:
Це може бути міні-спектакль, що він неадекват, щоб таким чином вийти із стосунків зі мною, чи у людини може дійсно бути декілька розладів ?одночасно. ?
, адже від цього залежить майбутнє ваших стосунків.
У вас є навіть власні припущення. А якщо його відповідь
цитата:
він такий і є.
- це правда? Якими будуть ваші подальші дії?
Може, в нього, дійсно, якийсь психічний розлад, може влаштовує виставу, аби вийти зі стосунків - вам від цього буде набагато легше? Ви вже втратили спокій. Ви вже не отримуєте від стосунків те, що зазвичай отримує партнерка в благополучних взаєминах.
Я особисто дотримуюсь думки, що людина має спиратись на себе і, що головне, ОБИРАТИ себе(!) Ви поділяєте такий підхід?
А тепер про найважливіше, на мою думку, для вас
цитата:
Спробуйте запитати себе - через що я так швидко до нього звикла?
Завдаки чому так легко подолала внутрішні "перешкоди", які зазвичай не дають мені змоги наблизитись до чоловіків? Що "спрацювало"?
На чому базується і з чого складається моя модель побудови близькості?
Вважаю, що кілька консультацій психолога допоможуть грунтовно розібратись із вашим усталеним підходом у сприйнятті чоловіків і реальними навичками побудови контакту з ними.
Відредаговано автором 16-01-2025 11:08:53
психолог онлайн
Слушайте мужчину, который говорит, что вот такой он и есть. А расстройства у него или тип личности, или еще какие-то нюансы - дело десятое. Человек вот так строит отношения и ничего не изменится до тех пор, пока он лично не решит, что для него это проблема и он хочет ее решить.
Опирайтесь на свои ощущения - вам подходят такие отношения? Вам комфортно с мужчиной вот таким, какой он есть сейчас, без надежд, что он изменится?