Закохався в психіатра що робити
Хворію психозом. Закохався в психіатра. Признався в коханні через смс. Боюсь що відшиє . Написав типу Мне сложно об этом говорить, но я чувствую, что начинаю испытывать к вам романтические чувства. Кажется, это началось еще с нашего знакомства, и я не совсем понимаю, почему. Хотелось бы обсудить это с вами, чтобы лучше разобраться.
мне хотелось бы обсудить это с вами, чтобы разобраться в своих чувствах и понять, как мне с этим справиться
Що робити далі ????
Питання від: ; Вік: 28
Доповнення від автора
Вона напевно в шоці. Бо прочитала та вже пів години не відповідає.
Доповнення від автора
Не відповіла нічого

психолог онлайн
Дарія Андріївна Рудь
Добрий деь Саша! Стосунки пацієнта з психіатром - це особливий вид стосунків, що виникає при певних умовах, які в психології називають сеттінгом, або рамкою. Виконання етичних норм у терапевтичних стосунках є відповідальністю фахівця.
Психіатр має дотримуватися лише робочих стосунків із пацієнтом - відповідним чином утримувати дистанцію; не вступати в романтичні або сексуальні стосунки з дійсними пацієнтами або членами їхніх родин. Тому я не думаю, що ваш психіатр буде в шоці.
Чому можуть виникати сильні і складні почуття до психіатра і що з ними робити? У терапевтичних відносинах психіка пацієнта несвідомо починає відтворювати досвід значущих відносин з батьками, братами і сестрами, родичами, друзями і колегами. Відносини з іншими завжди наповнені сильними і суперечливими почуттями. Важливо їх помічати, не втрачати по дорозі в кабінет, а проживати в терапії. Говорити про них, розбирати їхній вплив на життя, знаходити їм місце в душі, щоб відновити динаміку життя. Ваш неусвідомлений досвід фіксує певні ситуації, які повторюватимуться до тих пір, поки не будуть осмислені. Провідниками до цих ситуацій і є складні почуття до психіатра, від яких найчастіше хочеться втекти.
Про свої почуття вам обов'язково потрібно поговорити з психіатром. Перше правило терапії — проговорювати всі почуття і переживання, що виникають в терапевтичних відносинах. Важливо пам'ятати, що любов — найдорогоцінніший дар, який у нас є. З нею потрібно поводитися обережно. Потреба бути в відносинах з іншим — вроджена. Важливо навчитися вибудовувати конструктивні відносини, в яких є місце кожному учаснику і які сприяють розвитку особистості.
Романтичний потяг або сексуальне збудження до психіатра може виникати і до, і в процесі терапії. Це зумовлено багатьма чинниками, це нормально і зазвичай минає. Також може бути захисним механізмом – тоді психіатру важливо розуміти, від чого пацієнт тікає таким чином.
Почуття ми не контролюємо, але у професійній позиції ми зобов‘язані контролювати, як ми реалізовуємо їх. Якщо обидва розуміють, що закохалися, і це неможливо опанувати чи перевести у «терапевтичне» русло – варто завершувати терапію та міняти спеціаліста.
Відредаговано автором 25-01-2025 16:11:39
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 376885 для Марта Калина
Я узнав що в неї є хлопець.
Я думаю що вона не відповіла тому що добре до мене відноситься та не хоче свариться .
психолог онлайн
Саша, іноді пацієнти закохуються у свого лікаря.
Ви отримуєте від психіатра підтримку, увагу та приймаєте професійний аспект спілкування за особистий. Психіатр стає значущою фігурою, і Ви щиро вважаєте, що закохані у .фахівця.
Закохатися в психіатра - це зручно і певною мірою безпечно. Ви відчуваєте, що психіатр поводитиметься передбачувано, а саме: говорить з Вами ввічливо, на конкретні теми.
І це докорінно відрізняється від реальних відносин із реальними людьми в житті, з якими Ви ніколи не впевнені в тому, чи захочуть з Вами спілкуватися далі. Ілюзія передбачуваності та зручності, комфорту та стабільності - сильна мотивація для бажання відносин із фахівцем, для розвитку почуттів до нього.
Безумовне прийняття - частина професійного спілкування. Але Ви можете сприймати це як особистий інтерес саме до Вас і відчувати, що ось Вас помітили, оцінили, прийняли, вислухали, поставилися шанобливо, серйозно. У звичних відносинах таких гарантій немає, такого спокою немає.
Ваш психіатр - грамотний фахівець. Вона розуміє, що таке може трапитися і розуміє причину.
І не підтримує Вашу залежність від неї. дотримуючись етичних правил,
Відредаговано автором 27-01-2025 11:05:45