Спасибо что выслушали
У меня всю жизнь есть словно вторая личность ужасная мерзкая когда это случается мне не нужны принципы,мне пливать правильно это или нет мне просто хочется убивать убивать всех без разбора хорошие плохие дети женщины старики без разнецы я хочу убить всех одаца ужасу стать чудовищем в голову так и лезет мысль давай попробуй меня одолеть попробуй приченить мне боль я убью тебя кричи умоляй вас некто не спасёт не толпа не пистолет я руками вскрою вам череп больше я не буду страдать и терпеть ради вас я стану тем кем вы меня называли в чом вы меня обвиняли я покажу что такое страх и одиночество когда вокруг тебя нет никого кто мог бы тебе помочь мне преснился сон что я стаю в поле а в окрестностях только один дом я захожу в него точно не помню но я убил мальчика его отец не стал мне мстить мы остались дома с насту плением темноты появились силуэты чего-то, и подобные сны восновном и снятся как я убиваю себя других как убиваю всех кого я люблю и как они умерают у меня на руках возможно это все от того что я описал в сообщении ниже такое же описание если интересно помотрите когда мне становится слишком плохо я начинаю здерживатся когда гнева нет придела у меня идет пена из рта хотя возможно это слюни я начинаю биться бошкой цорапоть себе лицо ведь на уме у меня УБИТЬ РАЗОРВАТЬ БОЛЬШЕ СИЛЬНЕЕ Я УБЬЮ ВСЕХ ПИЛИВАТЬ ЧТО БУДЕТ Я ПРЕЙДУ ВСЕ ГРАНИЦЫ УБЬЮ ИЗНАСИЛУЮ ЗАСТАВЛЮ СТРАДАТЬ (Н Е Н А В И Ж У) ВСЁ И ВСЕХ СЕЙЧАС МЕНЯ НЕЧТО НЕ ОСТОНОВИТ НЕ СТРАХ НЕ ЖАЛОСТЬ НЕ БОЛЬ МАТЬ ОТЕЦ БРАТЬЯ СЕСТРЫ ВСЕХ СЕЙЧАС Я . я немагу описать все в сообщении но спасибо что послушали меня мне приятно что есть добрые люди удачки вам и всего наилучшего
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Рекомендую вначале обратиться к психиатру, потом идти в психотерапию и разбираться со своей агрессией. К психиатру можно с 14 лет самостоятельно, к психологу/психотерапевту с согласия кого-то из родителей, поскольку нет 18 лет
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
спасибо что послушали
Вам важно, чтобы вас просто послушали или вы хотите решить свою проблему?
психолог онлайн
Доброго дня.
Відчувається, що у Вас накопичилось багато переживань через те як Ви відчуваєте свою темну сторону. Знайомство зі своєю темного стороною(яка є у кожного, але здебільшого її витісняють і не усвідомлюють) може бути дуже непростим, особливо в юному віці, і коли не вистачає опори та підтримки від дорослих. Наявність великої кількості таких думок і снів інколи може бути пов'язано з тим, що не вистачає світлої теплої підтримки від оточення. Це може бути не легко, але цю підтримку можна знайти або організувати для себе власними зусиллями.
Відчувається, що Вам зараз непросто з тим, про що Ви пишете. Чи є у Вас зараз можливість звертатися за підтримкою до дорослих? Чи є ті, з ким Вам затишно, комфортно, спокійно?
Пишіть, коли потрібно висловитися: на цей сайт та інші, можна також вести щоденник чи виражати емоції через творчість(наприклад, можна написати художній твір, виливаючи в нього те, що турбує), звертатися на телефон довіри або до психолога у Вашому навчальному закладі. Ви не самі у Ваших труднощах.
Якщо Ваші думки і сни заважають Вам повноцінно жити, можете звернутися до лікаря, якщо це буде необхідно, медикаментозна підтримка допомагає вирівняти емоційний стан, покращити сон, відновити можливість планомірного задоволення Ваших потреб і виконання життєвих завдань.
Також можна звернутися до батьків якщо потрібно записатися до психолога індивідуально, щоб краще розібратися, чому виникають ті чи інші труднощі і як Ви могли б з цим впоратися.
Можуть бути корисними техніки стабілізації щоб самостійно полегшити емоційний стан:
1. Глибоке дихання
Це проста, але ефективна техніка для зниження рівня тривожності та стресу. Сядьте або ляжте в комфортному положенні. Повільно вдихніть через ніс на рахунок 4, затримайте дихання на 4 секунди, потім повільно видихніть через рот на рахунок 6. Повторюйте 5-10 разів, зосереджуючись на своєму диханні.
2. Метод 5-4-3-2-1
Це техніка для того, щоб повернутися до реальності в моменти паніки або сильного стресу. Огляньте навколишнє середовище і по черзі зверніть увагу на:
5 речей, які ви можете побачити,
4 речі, які ви можете почути,
3 речі, які ви можете відчути,
2 речі, які ви можете понюхати,
1 річ, яку ви можете скуштувати (якщо можливо).
Цей метод допомагає заспокоїти нервову систему і зосередитись на поточному моменті.
3. Прогресивна м'язова релаксація
Почніть з того, що напружуєте м'язи в одній частині тіла, наприклад, в руках. Напружуйте їх на 5-10 секунд, потім різко розслабте. Повторюйте цей процес для інших частин тіла — спини, ніг, шиї. Ця техніка допомагає зняти фізичне напруження та знижує стрес.
4. Візуалізація
Уявіть собі місце, яке для вас є дуже спокійним і безпечним — це може бути пляж, ліс або кімната з приємним інтер'єром. Закрийте очі, зосередьтесь на деталях цього місця: які звуки ви чуєте, що ви бачите, як воно пахне. Візуалізація допомагає знижувати рівень тривожності і створює відчуття спокою.
5. Ведення щоденника
Пишіть свої думки та почуття кожен день. Це може бути запис всього, що турбує, або, навпаки, нотатки про те, що приносить радість. Ви можете використовувати це як спосіб розрядити емоції, не стримуючи їх, і зрозуміти свої почуття. Щоденник допомагає організувати думки і позбутися стресу.
Ці техніки можуть бути корисними для самостабілізації в складні моменти. Якщо вони не допомагають або стан погіршується, важливо звернутися за допомогою до дорослого або спеціаліста.