Як боротися з почуттям самотності і полишеності?
Я один, без дружини та дітей. І в душі постійний смуток, що я нікому крім самого себе не потрібен в цьому світі.
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Владислава Василівна Курманова
Добрий день, Sander.
Давайте спробуємо сформулювати запит: що саме ви би хотіли отримати тут? Для прикладу, це може бути підтримка, уточнюючі запитання, які допоможуть прояснити вашу ситуацію, якийсь алгоритм дій і т.п. Спробуйте визначити, що саме ви би хотіли отримати.
І також ви надаєте досить мало інформації про вашу ситуацію. Чи є у вас думки про те, які причини того, що ви на даний момент самі? Щоб отримати тут якусь більш змістовну відповідь, пропоную вам більше розповісти про свою ситуацію.
Щодо почуття непотрібності, то подумайте про свої позитивні якості. Думаю, вас є за що любити і цінувати, та знайдуться люди, яким ви потрібні.
Також слід додати, що з почуттям самотності не потрібно боротися. Почуття свідчить про наявність у вас незадоволеної потреби, потреби у любові, потреби в інших людях. Тут варто розібратися з тим, як знайти цих людей і задовольнити свою потребу.
Відредаговано автором 09-01-2025 08:26:38
психолог онлайн
Ярослав Євгенович Ляшин
Доброго ранку, Sander!
цитата:
Я один, без дружини та дітей.
Шкода, що таке з вами відбувається. Та чи не могли б ви пояснити, чому так? Що сталося? Де тепер ви, а де дружина і діти?
цитата:
І в душі постійний смуток, що я нікому крім самого себе не потрібен в цьому світі.
Очевидно, відчуття смутку превалює над усіма іншими емоціями і почуттями. Розкажіть, будь ласка, як давно ви помітили, що смуток набув постійного характеру? І окремо, з чого він почався? Власне, які події його "включили"?
Окремо зверну увагу на взаємини з іншими людьми.
На сьогодні ви підтримуєте зв'язок з батьками?
А що відбувається в площині взаємин з друзями? колегами? сусідами?
Чим наповнений ваш звичайний день?
цитата:
я нікому крім самого себе не потрібен в цьому світі
Між іншим, відчуття потрібності самому собі - основа благополучних стосунків зі світом. Саме з цього все починається і розвивається. Звісно, якщо розвивати(!)
А розвивати - це про прояв цікавості до інших, а не пасивне очікування, щоби Світ (тобто інші люди) звернули увагу на вас.
Тому спитаю, хтось навколо вам цікавий? Ви б хотіли до людей наблизитись? Якщо маєте такий намір, то що заважає зробити відповідні кроки?
психолог онлайн
Можете, пожалуйста, больше рассказать про вашу ситуацию и переживания?
Были ли вы женаты ранее?
Какой опыт отношений с женщинами?
Как давно возникают ощущения ненужности и одиночества?
Какую помощь вы хотели бы получить от психологов?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня Sander.
Почуття самотності знайоме чи8 не кожній людині, яка живе в цьому світі. І особливо гострим може стати тоді, коли не має можливості спілкуватися з тими, хто для людини дуже цінний.
Ви пишете "Я один, без дружини та дітей. І в душі постійний смуток, що я нікому крім самого себе не потрібен в цьому світі". Та щоб спробувати Вам допомогти, потрібно розуміти ту сітуацію, в якій Ви наразі перебуваєте. Адже, на превеликий жаль, Ваші слова про дружину та дітей можна трактувати по різному, а цього не хотілося б, адже, Вам і так дуже нелегко.
Розумію, що писати на загал про те, що дуже особисте, і болить важко. Але це необхідна частина без якої щось писати суттєве, неможливо. Хіба що зустрітися з психологом індивідуально. Тим паче, що зараз зустріч може відбутися онлайн, зберігаючи повністю результативність очного спілкування. Адже, є зоровий контакт і спілкування відбувається в теперішньому часі.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ваш смуток і відчуття непотрібності – це природні емоції, які виникають у складні періоди життя. Важливо розуміти, що це не означає, що ваше життя не має сенсу чи ви дійсно нікому не потрібні. Це відчуття часто є наслідком глибшої внутрішньої кризи, яку варто дослідити та пропрацювати.
Запитайте себе, чому ви відчуваєте себе таким. Чи пов'язано це з відсутністю близьких стосунків? Можливо, з невдоволенням певними аспектами життя? Усвідомлення причини – це перший крок до змін.
Самотність часто породжує відчуття непотрібності. Спробуйте знайти коло людей, які розділяють ваші інтереси: через хобі, волонтерство або соціальні групи. Допомога іншим чи участь у спільнотах може подарувати відчуття причетності та важливості. Ваша цінність не залежить від того, чи є поруч дружина чи діти. Знайдіть те, що приносить вам радість і самореалізацію – хобі, роботу, творчість. Працюйте над тим, щоб поважати і любити себе незалежно від зовнішніх обставин.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вы не нужны. Допустим, так и есть.
А нужны ли люди ВАМ? Готовы ли вы вкладываться в отношения, заботиться о других, самое главное - любить?
Или только хотите, чтобы любили вас? Как ребенка любят родители.
И что с семьей? Женой и детьми? Были ли они? И если нет - то почему? Не хотелось иметь или по-другой причине?
психолог онлайн
Доброго дня..цікаво ви написали
Всього 3 рядки, а за цим історія цілого життя зі своїми болями та переживаннями. І, нажаль, ми тут можемо тільки здогадуватися, що призвело вас до такого стану і яка саме історія за цими рядками...Думаю, якщо у вас вистачить сил, ви зможете більше розказати і, думаю, це має бути скоріше індивідуальна консультація з і спеціалістом.. тому що в вашому дописі і запиту як такого немає..тільки відчувається якийсь відчай..
Але вірю, що раз ви вже дійшли до цього сайту у вас вистачить сил і мотивації розібратися з цим.