Порадьте як мені перестати підлаштовуватись під людей
Я постійно переживаю через думку людей. Я боюсь напрягати, надоїдати. Завжди підлаштовуюсь під хлопців а потім шукаю їм виправдання. Я не знаю як з цим боротися і це ускладнює мені життя. Мене постійно обманюють і кидають. Ніхто не рахуєтяся з моїми почуттями в той час як я віддаюсь повністю і готова заради людини на все.
Вопрос от: ; Возраст: 26
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Оксана Борисівна Шевчук
Наталия Горская
Дорога Інно! У Вашому випадку допоможе робота з самооцінкою та усвідомленням своєї самоцінності. Ви одна єдина. Більше такої як Ви немає. Ваша власна думка має значення, тому що вона унікальна.
Поведінка інших людей та те, як вони на Вас реагують, - це всього лише відображення Вашого власного внутрішнього стану. Рекомендую попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Інно, Вам буде складно змінити свою поведінку без допомоги фахівця. Потрібно починати з виховання : як мама і тато поводились з Вами, як підтримували (скоріше за все - порівнювали з іншими і не в вашу сторону), як в сім'ї заведено поводитись з оточенням та інше. Поступово, Ви зрозумієте свій шаблон поведінки, покращите самооцінку, зрозумієте свою цінність. На початку - знайдіть слова любові до себе. Я себе поважаю, люблю за.... Всього доброго!
Дополнение от автора
Дякую. Може справді варто так вчинити. Бо я постійно стаю на одні і тіж граблі. Підпускаю людей які мене не цінують і розбивають серце. Потім в мене зявляються розлади харчування, безсоння, повна байдужість до життя.
Дополнение от автора
Так справді батьки в мене хороші але часто порівнювали з іншими не в мою користь. Тому я навіть одягалась так як подобалось хлопцю, манікюр, спорт, готувала, все для нього. Зараз коли ми розійшлися я все закинула. Навіть зуби важко заставити себе почистити і розчесатись. Дякую ще раз. Буду над цим думати і працювати
психолог онлайн
Наталия Горская
Інна, зміна дитячої, залежної від інших, позиції на дорослу і незалежну, залежну тільки від самої себе - довгий шлях, але такий необхідний. Поряд з фахівцем буде швидшим та безпечнішим.
психолог онлайн
Инна, доброго времени суток!
Причин адаптивного поведения может быть несколько. Одна из них - вопрос самоосознания и самоценности. Когда с этим нет ясности - человек не может ставить границы, так как он не понимает их конкретику (широта и долгота в географии).
Вторая, не менее распространённая - это директивная модель воспитания. Когда ребёнка воспитывают на постоянных установках "ты должен\а", "это правильно, а это не правильно" - ребёнок росший в таких условиях начинает приспосабливаться, чтобы завоевать любовь, внимание. И такая манера поведения остаётся на всю жизнь, если не проработать её с психотерапевтом. Так что очень рекомендую обратиться к специалисту и настроиться на длительную работу.
Мудрости Вам!
психолог онлайн
Здравствуйте Инна! Как правило, совета тут мало, у Вас на то есть внутренние причины. Важно было бы их понять , причём не столько головой, сколько прочувствовать. Иногда это возможно , если вдумчиво относиться к своему опыту. Но зачастую , особенно если защиты крепкие , самостоятельно бывает непросто, в таких случаях это можно сделать в психотерапии.
Вероятно, Вам кажется небезопасным поступать иначе, возможно боитесь неприятия окружающих.
психолог онлайн
Інно, « ніхто не рахується з моїми почуттями» – тут треба почати з себе! Почніть рахуватися зі своїми почуттями!
Тільки тоді інші почнуть також враховувати ваші почуття.
І почніть робити все саме для себе, бо виходить для самої себе Вам навіть зуби не хочеться чистити, чого ж іншим для Вас щось робити?
Тут дійсно справа в самооцінці, працюйте над цим і цінуйте себе!
Можете почати з того, що напишете 50 – 100 пунктів про те, що Вам подобається, приносить задоволення - це можуть бути якісь смаки, запахи, відчуття (наприклад, як вода обтікає тіло, коли пливеш, або як вітер роздуває волосся), дії (ваші, або інших людей).
В фільмі «Наречена-втікачка» героїня Джулії Робертс теж підлаштовувалась під чоловіків, з якими була, хоча й не усвідомлювала цього. Вона навіть не знала в якому вигляді полюбляє їсти яйця, бо вважала, що любить те, що любив її хлопець, який був на даний момент поруч.
Тому «вивчайте» себе, прислухайтеся до того, що Вам подобається, а що ні, вчіться не допускати в своє життя того, що Вам не подобається, не дозволяти вчиняти з Вами так, як Вам неприємно.
Дополнение от автора
Дякую пані Наталіє. Дуже гарна порада. Я займусь цим сьогодні.