У чоловіка параноя через коронавірус
Доброго вечора!
Розпочну одразу з суті питання. Чоловік панічно боїться заразитися коронавірусом. Це негативно впливає на якість сімейного життя. Всі розмови лише про вірус. Ми перестали будувати плани на майбутнє, будь які спроби поговорити про щось інше наштовхуються на нерозуміння, адже як можна думати ще про щось, якщо скрізь коронавірус. Він постійно моніторить новини та статистику і з кожною новою жертвою впадає ледь не в істерику.
Його родина його підтримує і кожного вечора розмови по скайпу перетворюються на якусь стратегічну нараду вчених вірусологів які змагаються хто придумає більш смертоносніший сценарій.
Я втомилася жити в такій атмосфері і це мене ображає. Сьогодні я чхнула, то він почав мене звинувачувати чому це я чхаю і відмовився заходити в кімнату, доки я не продезенфікую приміщення. Розумію, що це неправильно, але тепер за кожну соплю і температуру 37,0 ловлю себе на думці, що відчуваю провину і намагаюся приховати це від нього і його родини. Втратила відчуття психологічної безпеки у власному домі(( Маю відчуття, що якщо захворію, він закриє мене в кімнаті і не заходитиме туди без протигаза, або передаватиме їжу через кошачі дверцята.
Мої батьки попросили його родину не скидати їм ніякі матеріали (тому що месенджер був прямо завалений апокаліптичною інформацією і порадами), то він зробив мені скандал і сказав, що вони його образили своєю байдужістю і вимагав, щоб я домоглася від них вибачень. Тато працює, бо мусить, то він сказав, що не хоче його бачити в нашому домі, бо він може принести заразу.
Не знаю, що робити. Ми у шлюбі рік, але я шокована його поведінкою. Роблю все що можу в межах розумного (маска, антисептик, карантин), але в чоловіка починається манія.
Вопрос от: ; Возраст: 25
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Здравствуйте, Анна. Ваш муж похоже очень напуган ситуацией, которая происходит в стране. Пробовали ли вы говорить с ним о том, как себя чувствуете от того как он себя ведет? Как сами переживаете данную ситуацию, которая сложилась в стране в связи с вирусом?
Дополнение от автора
Так. Але в нього єдина реакція - злість і образа. Він впадає в крайнощі: то веде себе як дитина, відмовляється розмовляти, дується, інколи навіть плаче, то включає "голову сім'ї" в стилі - я тут головний, тому я маю рацію, а ти повинна мене слухати.
Всі слова про те, що людина може контролювати лише себе і свою реакцію на події, а не реакції інших, навіть найближчих людей, наштовхуються на агресію і звинувачення в упертості, несерйозності та байдужості.
Я не хочу, щоби він змінився і раптом став спокійним як удав флегматиком, але я хочу щоби він перестав насильно змінювати мене і мою родину
консультация психолога
Здравствуйте. Да, он больше страдает от того, что верит в свои мысли и накручивает воображаемые сценарии будущих негативных событий, которых нет в реальности. Можно попробовать переключиться на просмотр с ним перед сном хороших и добрых фильмов, ну а в магазинах и очередях просто стараться соблюдать рекомендуемую дистанцию (1, 5 - 2 м) и не забывать про разумную предосторожность (не обниматься, пользоваться маской и очками и т.п.).
И самое главное, не пытайтесь изменить мужа, просто поймите его состояние и постарайтесь относиться к этому, как к временному расстройству, с состраданием, поддержите его морально, будьте его опорой, и психотерапевтом для него - это одна из функций супругов.
Всё будет хорошо!