Що зі мною?
З початку 'гризла губи,а тепер зрозуміла що не можу висидіти і хвилину спокійно. Мені потрібно увесь час щось робити ,навіть при перегляді фільму я перебираю пальці,чи трясу ногою. Що це таке і як з цим боротися?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый вечер!
Скажите, как давно Вы себя так чувствуете и после чего это началось? Похоже на высокую тревожность, с которой Вам сложно сейчас справиться.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір.
Насправді причин даної проблеми може бути безліч.
-Пригнічені бажання
-невдоволення самим собою;
-обсесивно-компульсивний розлад;
- Тривога.
Крім того, звичка гризти губи, нігті може бути наслідком депресії. Тому краще не зациклюватися на усунення симптомів, а розібратися, в чому причина вашої тривоги. Треба якомога швидше записатися на прийом до психіатра або психотерапевта. Спеціаліст поставить правильний діагноз і допоможе позбутися від деструктивної звички.
психолог онлайн
Доброго часу доби!
цитата:
Що це таке і як з цим боротися?
Один з варіантів несвідомих рухів тілом, руками, ногами - це зняття підвищеного рівня тривоги. Стабілізуєте емоційний стан - зникнуть і ці рухи. Але це один з варіантів. Взагалі-то треа розбиратися: як давно це почалося, після чого, коли виникає і що Ви відчуваєте коли ловите себе на цих рухах... можливо вони мають іншу природу. В любому випадку найпростіший варіант - пошукати в інеті тсабілізуючи техніки (дихання, тілесні, медитативні, арт...) і почати їх практикувати. Знизиться рівень тривоги - зникнуть рухи. А якщо хочете отримати глибокий та довготривалий результат - обирайте фахівця та попрацюйте з психологом.
психолог онлайн
цитата:
Мені потрібно увесь час щось робити ,навіть при перегляді фільму я перебираю пальці,чи трясу ногою.
Оці симптоми про щось говорять. Надсилають певне послання, мовляв, зверни увагу - рівень тривоги зависокий(!) Тому потрібно з'ясовувати, чим він спричинений? Що у житті йде не так, не бажаним чином? Може, здогадуєтесь, що саме?..
цитата:
Що це таке і як з цим боротися?
Боротись, вважаю, не варто. А от почути себе, відновити контакт із внутрішнім Я - це абсолютно доречно. Внаслідок цього опануєте ефективні механізми справжньої труботи про себе, почнете вирішувати причини підвищеної тривоги.
психолог онлайн
цитата:
Що це таке і як з цим боротися?
Такие навязчивые действия помогают Вам справиться со страхами, которые скрываются за Вашей тревожностью.
Решить эту проблему Вы сможете только с помощью индивидуальной психотерапии.
По времени такая работа займет 3-4 месяца, при условии что у Вас нет психического расстройства (например, тревожного или ОКР).
На первой консультации Вы получите план решения своей проблемы и потом уже будете думать, готовы ли Вы изменить свою жизнь.
Если нет, тогда для Вас имеет смысл обратиться к врачу (психиатру или неврологу), чтобы убрать навязчивые действия с помощью медикаментов. Однако после отмены приема препаратов, навязчивости вернутся обратно, потому что Вы не проработаете причины их происхождения в индивидуальной психотерапии.