дуже ревную чоловіка, низька самооцінка
одружені з чоловіком 5 років. приводів не дає. ревную його майже до всіх, знайомих, родини. розумію що так не правильно, потрібний особистий простір, вільний час, але важко з цим відчуттям щось зробити. дуже дратувало коли він проводив багато часу з родиною яка на відстані, особливо з сестрою меншою, вона одружена, живе в іншій країні, до слова у чоловіка 3 сестри і 1 брат. таке відчуття ніби вона конкурентка. з іншими чоловік ставав іншим, мене це дратувало, чому він зі мною не такий. дратує коли чоловік з сестрою говорить по телефону чи переписується. не знаю як з цим бути і як спокійно на це реагувати. говорили про це з чоловіком, але все закінчувалось сварками, він не розумів чого в мене таке ставлення. я і сама не знаю як з цим бути, з одного боку розумію, що до цього треба ставитись спокійно але з іншого боку мене дуже дратує його спілкування з сестрою. до слова в мене низька самооцінка, дуже запам'ятовую коли мені хтось зробить погано, це виходить саме по собі, з цим теж не можу нічого зробити. часто ображаюсь. працюю над собою, і над цими проблемами але не завжди виходить. підкажіть як з цим бути? дякую
Питання від: ; Вік: 29
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
підкажіть як з цим бути?
цитата:
дуже ревную чоловіка, ниьзька самооцінка
Ви бажаєте позбутися ревнощів та підвищити свою самооцінку?
Чи яку допомогу очікуєте отримати від психологів?
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
одружені з чоловіком 5 років. приводів не дає. ревную його майже до всіх, знайомих, родини. розумію що так не правильно, потрібний особистий простір, вільний час, але важко з цим відчуттям щось зробити.
Співчуваю Вам: ревність - болюче переживання, від якого псується життя. Тим більше, що об'єктивних причин немає. Спрацьовує Ваша потреба "володіти" одноосібно об'єктом кохання. І з цією проблемою варто працювати разом з психологом, бо її корені, як мені видається, знаходяться у Вашому минулому, тобто в дитинстві. Точніше у формуванні моделі прив'язаності. Що можете з цього приводу розповісти? Яким було Ваше дитинтсво? Як ставились до Вам окремо мама і тато, інші близькі люди?
цитата:
працюю над собою, і над цими проблемами але не завжди виходить
Поясніть, будь ласка, в чому полягає робота над собою? Чому вона не дає бажаних результатів, на Ваш погляд?
Відредаговано автором 01-04-2023 11:15:05
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви вже бачите проблему яка заважає вам комфортно жити та говне її корені:"в мене низька самооцінка".
Це вже не мало та гарний крок до змін!
Якщо коротенько щодо причини безпідставних ревнощів- це може бути невпевненість у собі, занижена самооцінка, емоційна залежність від партнера, наслідок моделі батьківської родини, тригер попередніх стосунків (якщо колись доводилось переживати зраду) а також складні, емоційно холодні відносини з батьком/мамою в дитинстві, коли дитина не отримала тепла, любові, уваги і зараз намагається її охопити максимально.
Така історія може бути коли були брати/сестри яким діставалися більше уваги, і ця увага була основою конкуренції.
Незнаючи глибше вас важко ствердно казати чому так.
Але основа- ваша впевненість у собі, самоцінність та емоційна незалежність.
Ви розумієте раціонально що це не є добре, але ж цей механізм ревнощів запускають ваші внутрішні установки, страхи можливо, ображенні раніше почуття, або ж та маленька дівчинка що досі живе в середині вас і так наполегливо цього хоче.
Гарним рішенням буде обрати психолога та попрацювати інливідуально, щоб дійсно зрозумівши першопричину змінити ці хибні установки та покращити якість життя.
Відредаговано автором 01-04-2023 11:21:01
психолог онлайн
Добрий день.
nik637, варто розібратися в причинах ревнощів та по можливості попрацюваті над усуненням їх.
Якщо причина ваших ревнощів криється у низькій самооцінці та невпевненості в собі, своїй привабливості тощо, то варто працювати над цим, тобто, підвищувати самооцінку та власну цінність загалом.
Бажано працювати з фахівцем, якщо самостійно невиходить.
Ревнощі лікуються дуже важко тому що пов'язані з дуже ранніми травмами прив'язаності, тому у вас може погано виходити самостійно.
Відредаговано автором 01-04-2023 13:21:49
психолог онлайн
цитата:
працюю над собою, і над цими проблемами але не завжди виходить. підкажіть як з цим бути?
Доброго дня. Яким чином Ви працюєте над собою? Ви вперше відчули ревнощі у відносинах з чоловіком чи щось подібне було і до відносин з ним?
психолог онлайн
Існує таке поняття, як емоційна зрада — це коли людина перебуває у шлюбі чи серйозних стосунках, але віддає комусь іншому більше часу, енергії та почуттів, ніж своєму партнеру. З цим «другом» він ділиться потаємними думками, до нього воліє звертатися за підтримкою, теплом та емоційними погладжуваннями.
Постійний партнер при цьому отримує повідомлення: «у мене є хтось цікавіший за тебе, здатний дати щось цінне, чого ти мені дати не здатний».
Партнер зазвичай добре відчуває, що у стосунках відбувається щось недобре: поступово зникають інтимність, прихильність, довіра, зростає дистанція між партнерами. А коли партнер, який страждає, намагається пред'явити своє невдоволення, у відповідь отримує нерозуміння і заперечення існуючої проблеми. У крайніх випадках його звинувачують у дурості, принижують, ображають. Головний аргумент на свій захист – відсутність сексу.
Емоційні стосунки виникають не лише з колегами, друзями, знайомими, а й із родичами, у тому числі з братами та сестрами. Обидві сторони відчувають сексуальний потяг, незалежно від того, визнається це чи ні. З боку легко помітити флірт, спокусливі жести, погляди, довірчі розмови наодинці.
У вашій ситуації можна простежити наявність емоційної зради з боку чоловіка. Швидше за все, узи шлюбу, діти, спільне господарство – це те, що вас пов'язує, а емоційність винесена за межі ваших стосунків. Це лише моя гіпотеза.
Стає зрозумілим, чому ви ревнуєте чоловіка майже до всіх. Вас позбавили важливої складової частини стосунків - емоціного зв'язку, тепла, прихильності, що може призводити до переживання самотності та безпорадності. Це дуже важке переживання, особливо, коли парнер заперечує наявність проблем
Відредаговано автором 02-04-2023 01:32:15
психолог онлайн
Добрий день. А у вас є родина? Є з ким спілкуватися, окрім чоловіка?
Чим займаєтеся у житті?
психолог онлайн
Взагалі, це тема на індивідуальну психотерапію - іншим чином патологічні ревнощі не подолати.
Корені цього, скоріш за все, у Вашій батьківській сім'ї. Чи є у Вас сестри? Рідні або двоюрідні.
психолог онлайн
Доброго дня! Ревнощі - почуття складне і неприємне. Причин тому може бути багато - і занижена самооцінка, і часте відчуття недовіри до чоловіків або до світу в цілому, і загострене відчуття конкуренції, і відголоски сімейних історій або настанов, і розмите відчуття кордонів ( коли не дуже зрозуміло, на що маю право я і на що має право іниший). Цілком можливо, що у вас можуть виникати складнощі у встановленні близьких емоційних стосунків, причому не тільки з чоловіком. Було б добре звернутись до психотерапевта. Ви б могли не тільки розібратись з ревнощами, але й суттєво покращити якість життя.